Η Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο

Παναγοπούλου Μαρία Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86

Αρχεία για Μάρτιος, 2022

Δημιουργία ενός Concept Map με έννοιες σχετικές με τον Ψηφιακό Γραμματισμό

Μαρ 202223

https://gitmind.com/app/doc/0269509517

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία ενός Concept Map με έννοιες σχετικές με τον Ψηφιακό Γραμματισμό

Ψηφιακές δράσεις και εφαρμογές για το ιστορικό και πολιτιστικό της απόθεμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Μαρ 202220

Ψηφιακές δράσεις και εφαρμογές της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 200 ετών από την επανάσταση του 1821 Παρουσίαση των Ψηφιακών δράσεων Παρουσίαση του Κινητού Ψηφιακού Μουσείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακές δράσεις και εφαρμογές για το ιστορικό και πολιτιστικό της απόθεμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Video για τον Ψηφιακό Γραμματισμό

Μαρ 202213
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Video για τον Ψηφιακό Γραμματισμό

Mentimeter διαδραστική παρουσίαση

Μαρ 202212

Θέμα παρουσίασης: Ψηφιακός γραμματισμός    Κωδικός ψηφοφορίας: 66 98 82 9

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Mentimeter διαδραστική παρουσίαση

Παιχνίδι Wisc-online για την Ανακύκλωση

Μαρ 202212
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδι Wisc-online για την Ανακύκλωση

Χαρακτηριστικά Νέων Τεχνολογιών και Γραμματισμού

Μαρ 202212

 Αποδελτίωση του Jenkins, H., Clinton, K., Purushotma, R., Robinson, A.J., and Weigel, M. (2006). Confronting the Challenges of Participatory Culture: Media Education for the 21st Century. Ένας από τους στόχους αυτής της εργασίας είναι να προτείνει τρόπους σε αυτούς που έχουν την εξουσία και την ευθύνη ώστε οι νέοι να σκεφτούν πιο συστηματικά και δημιουργικά […]

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χαρακτηριστικά Νέων Τεχνολογιών και Γραμματισμού

Παιχνίδι Gamilab

Μαρ 202212

To παιχνίδι Gamilab Παίξε με τις γνώσεις σου για τους υπολογιστές και πήγαινε στην κορυφή! Πατήστε για να παίξετε!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδι Gamilab

Θεωρίες Μάθησης και Γραμματισμού

Μαρ 202212

Σύμφωνα με τους Nawaz και Kundi (2010), ο ψηφιακός γραμματισμός είναι ένας συνδυασμός τεχνικών, γνωστικών και συναισθηματικών-κοινωνικών δεξιοτήτων καθώς η χρήση υπολογιστή απαιτεί  δεξιότητες πολλών διαφορετικών τύπων. Με τις συνεχείς αλλαγές  στην τεχνολογία, το στοιχεία της εκπαίδευσης στον τομέα των υπολογιστών αλλάζουν συνεχώς και ως εκ τούτου, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αναθεωρούν συνεχώς το μάθημά τους για να περιλαμβάνουν τα […]

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θεωρίες Μάθησης και Γραμματισμού

Εισαγωγή στον Ψηφιακό Γραμματισμό

Μαρ 202212

Εκπαιδευτική τεχνολογία Με τον όρο εκπαιδευτική τεχνολογία αντιλαμβανόμαστε την επιστήμη που, εφαρμόζοντας την τεχνολογική γνώση, μελετά και συμβάλλει στη συστηματική επίλυση προβλημάτων που αφορούν στη διδασκαλία και στη μάθηση με στόχο τη βελτίωσή τους. Στο ανώτερο επίπεδο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας περιλαμβάνονται οι όροι οπτικοακουστική διδασκαλία, η εκπαιδευτική ανάπτυξη/σχεδιασμός, τα επιμορφωτικά υλικά και η εξατομικευμένη μάθηση. Γραμματισμός Ο γραμματισμός αρχικά […]

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισαγωγή στον Ψηφιακό Γραμματισμό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων