Οι μαθητές και η δασκάλα του Δημοτικού Σχολείου Αγαθονησίου, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, τραγουδούν το μελωποιημέο ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη, συνοδευόμενο από στιγμές της σχολικής τους ζωής!!!

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.