Επιμόρφωση
Νομοθεσία
Διδακτική Θρησκευτικών
Καλές πρακτικές
Σύνδεσμοι
- Η ιστοσελίδα του ΙΕΠ για τα Θρησκευτικά. Πλούσιο υλικό που περιλαμβάνει Νομοθεσία, Βιβλία, Βιβλία εκπαιδευτικού, Καλές πρακτικές κοκ. Πολύτιμη σελίδα για τον θεολόγο εκπαιδευτικό
- ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ – ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
- ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑ
- Το ηλεκτρονικό περιοδικό Ζητήματα Διδακτικής των Θρησκευτικών εκδίδεται από το Εργαστήριο Παιδαγωγικής του Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η θεματική του έχει ως στόχο την προβολή των εκπαιδευτικών θεμάτων που σχετίζονται με τη διδακτική των Θρησκευτικών στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
- ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας
Οδηγίες διδασκαλίας Θρησκευτικών Λυκείου Σχολ. Έτος 2022-23
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες διδασκαλίας Θρησκευτικών Λυκείου Σχολ. Έτος 2022-23
Οδηγίες για Θρησκευτικά Γυμνασίου το σχολ. έτος 2022-23
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες για Θρησκευτικά Γυμνασίου το σχολ. έτος 2022-23
Απαλλαγές από Θρησκευτικά. Τι ισχύει από 2/9/2022
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απαλλαγές από Θρησκευτικά. Τι ισχύει από 2/9/2022
Εξέταση των Θρησκευτικών στην Α΄και Β΄ Λυκείου
Θρησκευτικά
1. Η εξέταση στο μάθημα Θρησκευτικά στην Α’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου περιλαμβάνει δύο (2) ομάδες θεμάτων:
α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο (2) θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται τόσο η κατοχή των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων όσο και η κατανόησή τους. Κάθε ένα από τα δύο (2) θέματα περιέχει ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντι- κειμενικού τύπου και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5×5=25).
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις σύ- ντομης απάντησης και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δεκατρείς (13) μονάδες και η δεύτερη με δώδεκα (12) μονάδες.
β) Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει δύο (2) θέματα με αντίστοιχες ερωτήσεις ευρύτερης ανάπτυξης, με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης αλλά και διασύνδεσης γνώσεων, γεγονότων και διαδικασιών που απέκτησαν οι μαθητές/-τριες.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει μία (1) ερώτηση και βαθ- μολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει επίσης μία (1) ερώτηση και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
2. Για το μάθημα Θρησκευτικά στη Β’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου η εξέταση περιλαμβάνει δύο (2) ομάδες θεμάτων:
α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο (2) θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται τόσο η κατοχή των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων όσο και η κατανόησή τους. Κάθε ένα από τα δύο (2) θέματα περιέχει ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντι- κειμενικού τύπου και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5×5=25).
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις σύ- ντομης απάντησης και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες και η δεύτερη με δεκαπέντε (15) μονάδες.
β) Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει δύο (2) θέματα με αντίστοιχες ερωτήσεις ευρύτερης ανάπτυξης, με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης αλλά και διασύνδεσης γνώσεων, γεγονότων και διαδικασιών που απέκτησαν οι μαθητές/-τριες.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει μία (1) ερώτηση και βαθ- μολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει επίσης μία (1) ερώτηση και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/74554/ti-prepei-na-gnorizoyn-oi-mathites-tis-kai-v-lykeioy-gia-kathe-mathima-ton-proagogikon
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εξέταση των Θρησκευτικών στην Α΄και Β΄ Λυκείου
Ένα «καθημερινό»θρησκευτικό μάθημα
Μία πρόταση διδασκαλίας (και άλλα) για την καθημερινότητα του σχολείου
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα «καθημερινό»θρησκευτικό μάθημα
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΓΕΛ
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΓΕΛ
Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ