Μαρ 06
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, θα σας ενημερώνουμε για τη συμμετοχή των εκπ/κών στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ και της ΔΟΕ της Τετάρτης, 8.3.23, αμέσως μόλις οι εκπ/κοί μας ενημερώνουν με τη σειρά τους για την πρόθεσή τους να απεργήσουν.
Η σελίδα ενημερώνεται.
Σύμφωνα με την απόφαση του Σ.Δ., οι εκπαιδευτικοί ενημερώνουν τους μαθητές/τριές τους από την προηγούμενη ημέρα των απεργιακών κινητοποιήσεων για την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία της ΔΟΕ της Τετάρτης, 8-3-2023, ώστε οι γονείς και κηδεμόνες να προγραμματίσουν τις ενέργειές τους.
Το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει!
Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία σας!
Μαρ 06
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε για τη συμμετοχή των εκπ/κών στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ για το δυστύχημα στα Τέμπη, αμέσως μόλις οι εκπ/κοί μας ενημερώνουν με τη σειρά τους για την πρόθεσή τους να απεργήσουν.
Η σελίδα ενημερώνεται.
Σύμφωνα με την απόφαση του Σ.Δ οι εκπαιδευτικοί ενημερώνουν τους μαθητές/τριές τους από την προηγούμενη ημέρα των απεργιακών κινητοποιήσεων για την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία της ΔΟΕ της Τετάρτης, 08-03-2023, ώστε οι γονείς και κηδεμόνες να προγραμματίσουν τις ενέργειές τους.
Σύμφωνα με την έως τώρα ενημέρωση εκπαιδευτικών:
ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και οι μαθητές/τριες δεν έχουν μάθημα τις ώρες:
ΟΛΟΗΜΕΡΟ
Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.
1.Οι μαθητές των τάξεων Α1,Α2,Γ,Δ1,Δ2,Ε1 έχουν μάθημα στις 10:00
2. Οι μαθητές της Β τάξης έχουν μάθημα την 5η και 6η ώρα (εικαστικά & εργ.δεξιοτήτων).
3.Οι μαθητές Ε2, ΣΤ1,ΣΤ2 δεν έχουν μάθημα.
Ο παραπάνω προγραμματισμός γίνεται με τα σημερινά δεδομένα και θα ενημερώνεστε για κάθε τροποποίηση.
Το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει!
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!
Μαρ 06
Η 6η Μαρτίου καθιερώθηκε ως πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού με στόχο την πρόληψη του φαινομένου, την ευαισθητοποίηση των μαθητών και την υιοθέτηση ενός κώδικα μη βίαιης επικοινωνίας και επίλυσης των προβλημάτων στις διαπροσωπικές, ενδοσχολικές και κοινωνικές σχέσεις. Ένα ασφαλές και δημοκρατικό σχολείο αποτελεί δείκτη πολιτισμού, προόδου και αλληλεγγύης. Τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να ζουν σε ειρηνικό και ασφαλές περιβάλλον, να μην αισθάνονται κάθε είδους απειλή.
Το σχολείο μας λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις αιτίες όσο και τις συνέπειες της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και στη μαθησιακή του πορεία, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα της έγκαιρης πρόληψης του φαινομένου, εκπονεί εκπαιδευτικά προγράμματα, βιωματικές δράσεις που στοχεύουν τόσο στην ειρηνική επίλυση των διαφορών, στην αλληλοκατανόηση, στην αποδοχή του άλλου, του διαφορετικού, στην εξάλειψη των προκαταλήψεων, της ρητορικής του μίσους, της ξενοφοβίας, του ρατσισμού όσο και στην αντιμετώπιση των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού μέσα από την ανάληψη θετικών συλλογικών δράσεων από τη σχολική κοινότητα.
Με αφορμή την ημέρα πρόληψης της σχολικής βίας και εκφοβισμού από τις 06-03-2023 έως και τις 10-03-2023 θα υλοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σε θέματα πρόληψης κατά της βίας και του εκφοβισμού.
Η ημέρα αυτή αποτελεί μια ακόμη ευκαιρία για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ 06-10/03/2023 (η σελίδα ενημερώνεται)
Αγαπητοί γονείς και μαθητές .
Μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο δεν πρέπει να ξεχνάμε τα κοινωνικά Θέματα που απασχολούν κάθε σχολική Κοινότητα και όλους τους μαθητές. Στις, 6 Μαρτίου , είναι η Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας Και του εκφοβισμού. Ένα πρόβλημα που υπάρχει και αφορά όλους τους μαθητές από τη θέση που βρίσκονται. Ο καθένας μας μπορεί να βοηθήσει ώστε κανένα παιδί να μην είναι μόνο του και δυστυχισμένο στη σχολική του ζωή.
Το σχολείο μας θα πραγματοποιήσει κάποιες δράσεις ενημέρωσης σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς. Επίσης στο ιστολόγιο και στην e class έχει αναρτηθεί και σχετικό ενημερωτικό υλικό για το θέμα.
Είμαστε στη διάθεση σας για να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε περιστατικό ανάρμοστης συμπεριφοράς παρουσιάζεται μέσα στο σχολικό αλλά και στο «διαδικτυακό» περιβάλλον. ““““““““““““““““““““““““““““““““““““““`
Α1: Συζήτηση για το φαινόμενο της σχολικής βίας και τις μορφές της.
Ανάγνωση και διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου «Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε».
Προβολή βίντεο «Ο Όλιβερ Μπάτον είναι φλούφλης» και σχετική εικαστική δημιουργία.
Α2: Προβολή της ταινίας :”Τα μπλε γυαλιά”
Ανάγνωση του παραμυθιού “Η Μόνα σε καινούριο σχολείο “
Προβολή εκπαιδευτικής ιστορίας με τον Όλιβερ Μπάτον
Εικαστική δημιουργία
Β: Οι μαθητές, με σκοπό να κατανοήσουν και να διακρίνουν τα διαφορετικά είδη σχολικού εκφοβισμού και να σκεφτούν τρόπους αντίδρασης και καταπολέμησής του, αφού πρώτα γίνει η απαραίτητη συζήτηση και η αποσαφήνιση των όρων που σχετίζονται με το bullying (θύμα-θύτης-παρατηρητής, σχολικός εκφοβισμός), πρόκειται να συμμετέχουν στις εξής δράσεις:
Γ: Προβολή ταινιών μικρού μήκους για αφορμή και συζήτηση τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός.
Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού :
¨Η τσαλακωμένη καρδιά του Πρασινούλη¨
Ακροαση σχετικών τραγουδιών
Προβολή ταινίας:Τα μπλε γυαλιά
Εικαστική δημιουργία (αφίσας με θέμα τα χέρια είναι για να φροντίζουν και όχι να φοβίζουν)
Δ1: Συζήτηση με σκοπό την ενημέρωση των διαφόρων μορφών βίας,την έκφραση και το μοίρασμα των συναισθημάτων και προσωπικών εμπειριών των μαθητών.
Υποβολή προτάσεων για την απόκτηση δεξιοτήτων που συμβάλλουν στη δημιουργική επίλυση των συγκρούσεων και την αλλαγή του «Εγώ» και «Εσύ» σε «Εμείς».
Εικαστική έκφραση για τη δημιουργία αφισών με μηνύματα κατά της σχολικής βίας και υπέρ της συνεργατικότητας,της φιλίας…
Προβολή ταινίας:Τα μπλε γυαλιά
Δ2: Προβολή και επεξεργασία ταινίας “Το κόκκινο μπαλόνι” 1956, του Άλμπερτ Λαμορίς. Βιωματικές δράσεις σχετικές με την ενδοσχολική βία.
Ανάγνωση του λογοτεχνικού βιβλίου της Στέργια Κάββαλου “Η δυστυχία του να είναι κανείς μαθητής” και βιωματικές δράσεις σχετικά με τη σχολική βία.
Ε: Προβολή και επεξεργασία ταινίας “Το κόκκινο μπαλόνι” 1956, του Άλμπερτ Λαμορίς. Βιωματικές δράσεις σχετικές με την ενδοσχολική βία.
ΣΤ1: Συζήτηση για το θέμα της σχολικής βίας και τις μορφές της. Εικαστική κατασκευή (μηνύματα κατά της σχολικής βίας- αφίσα για τη φιλία)
ΣΤ2: Η Διεθνής Συνθήκη ΟΗΕ για τα δικαιώματα του παιδιού συζήτηση και εικαστική δημιουργία.
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:
Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξη: Μέσα από την γνωριμία με τα βασικά άρθρα της Διεθνούς Συνθήκης του ΟΗΕ (1989) για τα δικαιώματα του παιδιού θα οδηγηθούμε σε ένα βιωματικό θεατρικό παιχνίδι σωματικού θεάτρου.
………………………………………….
https://antibullyingprevention.wordpress.com/
Επισκεφτείτε και τη σελίδα μας: Σχολικός εκφοβισμός
Περιεχόμενα προτεινόμενου εκπαιδευτικού υλικού:
30 φύλλα εργασίας για τη συναισθηματική αγωγή
Οδηγός Αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού για γονείς και εκπαιδευτικούς.
Σας παρακαλώ ψάξτε για τα κρυφά σημάδια.
Μην αφήνετε κάτι ύποπτο χωρίς διερεύνηση.
Ασχοληθείτε με κάθε αλλαγή συμπεριφοράς.
Γενικές χρήσιμες πληροφορίες:
Η απόκτηση γνώσης σε όλες τις καταστάσεις είναι το πρώτο και βασικό βήμα που πρέπει να γίνει για να μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις. Και στο σχολικό εκφοβισμό το πρώτο που πρέπει να ειπωθεί είναι τι δεν είναι σχολικός εκφοβισμός.
Σχολικός εκφοβισμός λοιπόν δεν είναι μια διαμάχη, σύγκρουση μεταξύ δυο μαθητών ή μαθητριών, δεν είναι το πείραγμα, το αστείο προς κάποιον συμμαθητή που γίνονται σε συγκεκριμένο χρόνο, δεν έχουν συνέχεια και δεν επηρεάζουν την συναισθηματική κατάσταση των παιδιών.
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα πιο σύνθετο φαινόμενο που αυτό που τον ξεχωρίζει από το πείραγμα και τον τσακωμό, είναι η ένταση του, η διάρκεια του, η ανισορροπία δύναμης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών και η συναισθηματική επίδραση που έχει πάνω στα παιδιά.
Με λίγα λόγια ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια κατάσταση επαναλαμβανόμενη, κατευθύνεται σε συγκεκριμένα παιδιά από παιδιά (πολλές φορές και ομάδα παιδιών) που υπερέχουν σωματικά και έχουν ως αποτέλεσμα το παιδί που εκφοβίζεται να νοιώθει απομονωμένο, να βιώνει άγχος και φόβο, να παρουσιάζει σχολική άρνηση και διάφορες συναισθηματικές δυσκολίες.
Γενικά ο σχολικός εκφοβισμός μπορεί να περιλαμβάνει:
Χτυπήματα
Απειλές, εκβιασμό, πειράγματα, παρατσούκλια, κοροϊδία , διάδοση φημών
Εσκεμμένο αποκλεισμό μαθητών από διάφορες κοινωνικές και σχολικές δραστηριότητες,
Σεξουαλική παρενόχληση
Κλοπές ή και Ζημιές στα προσωπικά αντικείμενα του παιδιού που βιώνει εκφοβισμό
Ηλεκτρονικό bullying / cyber bullying. Το cyberbullying είναι ο εκφοβισμός που προκαλείται διαμέσου της χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.
Τις περισσότερες φορές τα παιδιά που βιώνουν εκφοβισμό δεν το λένε σε κανένα γιατί:
Ντρέπονται.
Η ντροπή είναι ένα συναίσθημα που ακολουθεί τον σχολικό εκφοβισμό καθώς τα παιδιά νοιώθουν ότι όλοι γελάνε μαζί τους
Φοβούνται.
Τα παιδιά θεωρούν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και φοβούνται ότι ο οποιοσδήποτε χειρισμός θα θυμώσει το παιδί ή τα παιδιά που το εκφοβίζουν και τα πράγματα θα χειροτερεύσουν
Νοιώθουν ότι φταίνε.
Η σκέψη των παιδιών είναι ενοχική και ιδιαίτερα σε καταστάσεις βίας. Θεωρούν ότι εκείνα φταίνε, ότι εκείνα προκάλεσαν αυτή την κατάσταση
Σκέφτονται ότι θα απογοητεύσουν / στενοχωρήσουν τους γονείς τους.
Όλα τα παιδιά αποζητούν την αγάπη και τον θαυμασμό των γονιών τους. Θεωρούν λοιπόν ότι αν μάθουν οι γονείς τους αυτό που συμβαίνει θα απογοητευτούν και θα στενοχωρηθούν.
Γι’ αυτό οι γονείς θα πρέπει:
Να παρατηρήσουν τη συμπεριφορά του παιδιού τους. Οποιαδήποτε ξαφνική και χωρίς εμφανή αιτία αλλαγή στη συμπεριφορά τους, στη διάθεση τους, στην όρεξη τους, στον ύπνο τους, στη γνώμη τους για κάποια άτομα, στη σχολική τους παρουσία, στην σχολική τους επίδοση πρέπει να τους προβληματίσει και διακριτικά να διερευνήσουν τι συμβαίνει.
Εάν αντιληφθούν ότι το παιδί τους βιώνει εκφοβισμό θα πρέπει σε πλαίσιο ασφάλειας και εμπιστοσύνης να κουβεντιάσουν με το παιδί τους για την εμπειρία του και γενικά για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Να αποενοχοποιήσουν το παιδί.
Να εξηγήσουν στο παιδί ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να του φέρεται έτσι
Να επιβραβεύσουν το παιδί που συμμετείχε στην κουβέντα και αποκάλυψε σημαντικά πράγματα
Να μην βάλουν το παιδί σε διαδικασίες αντεκδίκησης. Δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα
Να αναδείξουν στο παιδί τη σημασία του να έχει επικοινωνία με το δάσκαλο και να εξηγήσουν τη διαφορά του «μαρτυράω» από το «ζητάω» βοήθεια
Να θυμούνται ότι ο στόχος είναι να βοηθήσουν το παιδί τους και όχι να τιμωρηθεί το άλλο παιδί
Να επικοινωνήσουν με το δάσκαλο
Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056, δωρεάν και ανώνυμα, η οποία είναι στελεχωμένη με κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους και λειτουργεί όλο το 24ώρο.
2. ΈΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Στόχος μας είναι η κινητοποίηση, η συνεργασία και η εμπλοκή όλων των θεσμικών φορέων και των πολιτών στην πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου για ένα ασφαλές, ειρηνικό και δημοκρατικό σχολείο.
“Τα Μπαλόνια της Φιλίας» & «Η Μόνα σε καινούριο Σχολείο»
Διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλέιο για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
*Τα φύλλα εργασίας δημιουργήθηκαν από τον Αντώνη Ζαρίντα.
Μέσω της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056 πραγματοποιείται τηλεφωνική υποστήριξη για την διαχείριση τέτοιων φαινόμενων (βλ. http://www.hamogelo.gr/7-1/754/Ethnikh-thlefonikh-grammh-gia-ta-poidia-SOS-1056 )
Μέσω των Τμημάτων Κοινωνικής και Ψυχολογικής Στήριξης πραγματοποιείται συμβουλευτική στήριξη σε γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς (βλ. http://www.hamogelo.gr/7-1/767/Koinonikh-koi-psyxologikh-sthrixh-poidion)
Το Χαμόγελο του Παιδιού είναι ο συντονιστικός φορέας για την δημιουργία πανευρωπαϊκής καμπάνιας ευαισθητοποίησης και πληροφόρησης για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (βλ. http://www.hamogelo.gr/147.1/Erga-se-exelixh )
Μαρ 02
Μαρ 02
Φεβ 28
Την Τετάρτη 01-03-2023, οι μαθητές των δυο τμημάτων της Ε’ τάξης θα επισκεφτούν το Πλανητάριο, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, όπου θα παρακολουθήσουν Το Κέντρο του Κόσμου...από το Γεωκεντρικό σύστημα στην διαστολή του Σύμπαντος.
Σκοπος της συγκεκριμενης εκδρομης, ειναι οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν την επιστήμη με ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό τρόπο. Να δοθούν απαντήσεις σε ερωτηματα των παιδιων σχετικα με το συμπαν και να διευρυνθεί η ήδη έμφυτη περιέργεια τους.
Υπάρχει άραγε κέντρο στο Σύμπαν και αν ναι που θα μπορούσε να βρίσκεται;
Υπάρχει κέντρο στο Σύμπαν και αν ναι, πού θα μπορούσε να βρίσκεται; Κύριο θέμα της παράστασης είναι η συναρπαστική εξέλιξη των ιδεών μας για την θέση της Γης και κατά συνέπεια του ανθρώπου στο Σύμπαν. Βασισμένοι στην καθημερινή τους εμπειρία, οι αρχαίοι λαοί θεωρούσαν ότι ο Ήλιος, οι πλανήτες και τα άστρα περιφέρονται γύρω της. Η γεωκεντρική αυτή θεώρηση επικράτησε για δύο χιλιετίες περίπου, μέχρι δηλαδή την καθιέρωση του Ηλιοκεντρικού συστήματος, χάρη στον Κοπέρνικο, τον Κέπλερ και τον Γαλιλαίο. Έκτοτε, όσα ανακαλύπταμε απομάκρυναν όλο και πιο πολύ την Γη από το κέντρο του κόσμου. Στο πρώτο τέταρτο του 20ού αιώνα διαπιστώσαμε ότι ούτε ο Γαλαξίας μας κατέχει προνομιακή θέση, καθώς είναι ένας μόνο από τους αναρίθμητους γαλαξίες του Σύμπαντος. Λίγο αργότερα, μάθαμε ότι το ίδιο το Σύμπαν δεν είναι στατικό, αιώνιο και αμετάβλητο, όπως θεωρούσαμε προηγουμένως, αλλά αντιθέτως διαστέλλεται, καθώς ο χώρος μεταξύ των γαλαξιών του «ξεχειλώνει» διαρκώς. Έτσι, λοιπόν, όχι μόνο δεν κατέχουμε προνομιακή θέση στο Σύμπαν, αλλά το Σύμπαν δεν έχει καν κέντρο!
Αντλώντας την θεματική της από σημαντικές ανακαλύψεις της Αστρονομίας, της Φυσικής, της Κοσμολογίας, αλλά και από την Ιστορία των Επιστημών, και περιλαμβάνοντας δύο καίριες τοποθετήσεις του καθηγητή Μανώλη Πλειώνη, Διευθυντή του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, η παράσταση προσπαθεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τα πιο κάτω:
Φεβ 28
Οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2017 έως και 31-12-2017.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι εγγραφές γίνονται μόνο από το νηπιαγωγείο στην Α τάξη δημοτικού!
Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στο σχολείο μας εγγράφονται αυτομάτως στο νέο σχολικό έτος και ανανεώνουν μόνο όταν τους ζητηθεί την πρόθεσή τους για τη φοίτησή τους στο ολοήμερο πρόγραμμα.
Σημείωση: Η δια ζώσης συνάντηση με τους γονείς/κηδεμόνες, έπειτα από τηλεφωνική συνεννόηση στο 210-6615873.
Όλα τα απαραίτητα προς κατάθεση έντυπα συμπληρώνονται και υπογράφονται και από τους δύο γονείς και υποβάλλονται στη Διεύθυνση του σχολείου αφού έχουν συγκεντρωθεί στο σύνολό τους.
α). Οι γονείς μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α τάξη, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση εγγραφής με όλα τα απαραίτητα τα δικαιολογητικά στη Διεύθυνση του σχολείου από 1 έως 20 Μαρτίου, στις ώρες: 13:15 – 13:45 μόνο με ραντεβού και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 210-6615873 ή στο mail του σχολείου μας mail@8dim-gerak.att.sch.gr.
Τα όρια φαίνονται στη σελίδα μας: Επικοινωνία στο τέλος της σελίδας η απόφαση με τα όρια (με μια διόρθωση στην οδό Λασιθίου που είναι τα μονά νούμερα).
ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ
Λ. Μαραθώνος (μονά) – Λασιθίου (μονά) – Αιτωλίας (μονά) – Γαργηττού (μονά) – Κεφαλληνίας (ζυγά) – Δερβενακίων (ως όριο) – Αγ. Ι. Θεολόγου (ως όριο) – Λ. Μαραθώνος (μονά).
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
β) Ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΑΙΘ.
γ) Με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο διευθυντής ή ο προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει ονομαστική κατάσταση μαθητών, την οποία αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο εργάσιμων ημερών στην οικεία διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
δ) Στην περίπτωση κατά την οποία δεν καθίσταται δυνατή η συγκρότηση τμημάτων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του διευθυντή της σχολικής μονάδας, ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα ο διευθυντής της σχολικής μονάδας αποστέλλει πίνακα με τα ονόματα των μαθητών που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του δημοτικού σχολείου με τις σχολικές περιφέρειες όμορων δημοτικών σχολείων στον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τους μαθητές από τον πίνακα στα όμορα δημοτικά σχολεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των σχολείων από τη διεύθυνση κατοικίας των μαθητών που έχει δηλωθεί.
Οι μαθητές που είναι αδέλφια ή έχουν αδέλφια που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας.
Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα σχολεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους».
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ
α. Προϋποθέσεις εγγραφής μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα
Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 118139/Δ1/9-9-2020 Υ.Α.(Β 3838). Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μπορούν να εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν
σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων: Aitisi_oloimero 2023-24
Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος ( 15:00) εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων τους.
β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών/τριών στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00):
Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι/νες και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης μαθητών/τριών είναι δέκα (10)μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω.
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος