Διαδικτυακή ημερίδα εκπαίδευσης για Αντιβιοτικά και Εμβόλια, Πέμπτη 9-3-23



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 

5.2 Παρουσίαση Παιδικού Παραμυθιού

Απεργία Τετάρτης 8.3.23

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, θα σας ενημερώνουμε για τη συμμετοχή των εκπ/κών στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ και της ΔΟΕ  της Τετάρτης, 8.3.23, αμέσως μόλις οι εκπ/κοί μας ενημερώνουν με τη σειρά τους για την πρόθεσή τους να απεργήσουν.

Η σελίδα ενημερώνεται.

Σύμφωνα με την απόφαση του Σ.Δ., οι εκπαιδευτικοί ενημερώνουν τους μαθητές/τριές τους από την προηγούμενη ημέρα των απεργιακών κινητοποιήσεων για την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία της ΔΟΕ της Τετάρτης, 8-3-2023, ώστε οι γονείς και κηδεμόνες να προγραμματίσουν τις ενέργειές τους.


  • Το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων της ημέρας της απεργίας, λόγω της απεργίας εκπ/κών, αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες λειτουργίας του σχολείου, προσέλευσης – αποχώρησης των μαθητών.
  • Οι μαθητές/τριες του τμήματος του/της εκπαιδευτικού που απεργεί δεν έρχονται – αποχωρούν από το σχολείο αφού έχουν ειδοποιηθεί οι γονείς και κηδεμόνες για να τους συνοδεύσουν με ασφάλεια. 
  • Οι μαθητές θα έχουν γράψει και στο τετράδιό τους την απεργία των εκπ/κών και των ειδικοτήτων τους.
  • Παράλληλα ενημερώνονται οι γονείς στην προσωπική τους αλληλογραφία και από το ιστολόγιο του σχολείου.

  • Προτείνεται στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών να ενημερωθούν για τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών και να επιβεβαιώσουν, ακόμα και την ημέρα της απεργίας, ποιοι εκπαιδευτικοί θα απεργήσουν ώστε να προγραμματίσουν εγκαίρως την παράδοση / παραλαβή των παιδιών τους.

Το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και  δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει!

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία σας!

24ωρη Απεργία ΑΔΕΔΥ ΤΕΤΑΡΤΗ 08-03-2023

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε για τη συμμετοχή των εκπ/κών στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ για το δυστύχημα στα Τέμπη, αμέσως μόλις οι εκπ/κοί μας ενημερώνουν με τη σειρά τους για την πρόθεσή τους να απεργήσουν.

Η σελίδα ενημερώνεται.


Σύμφωνα με την απόφαση του Σ.Δ οι εκπαιδευτικοί ενημερώνουν τους μαθητές/τριές τους από την προηγούμενη ημέρα των απεργιακών κινητοποιήσεων για την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία της ΔΟΕ της Τετάρτης, 08-03-2023, ώστε οι γονείς και κηδεμόνες να προγραμματίσουν τις ενέργειές τους.


  • Το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων της ημέρας της απεργίας, λόγω της απεργίας εκπ/κών, αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες λειτουργίας του σχολείου, προσέλευσης – αποχώρησης των μαθητών.
  • Οι μαθητές/τριες του τμήματος του/της εκπαιδευτικού που απεργεί δεν έρχονται – αποχωρούν από το σχολείο αφού έχουν ειδοποιηθεί οι γονείς και κηδεμόνες για να τους συνοδεύσουν με ασφάλεια. 
  • Οι μαθητές θα έχουν γράψει και στο τετράδιό τους την απεργία των εκπ/κών και των ειδικοτήτων τους.

Σύμφωνα με την έως τώρα ενημέρωση εκπαιδευτικών:

ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και οι μαθητές/τριες δεν έχουν μάθημα τις ώρες:

  1. Οι εκπ/κοί πρωινού τμήματος των μαθητών της Β τάξης (εκτός της 5ης/6ης ώρας).
  2. Η υπεύθυνη εκπ/κός πρωινού τμήματος των μαθητών του Ε2 , όλες τις ώρες.
  3. Η υπεύθυνη εκπ/κός πρωινού τμήματος των μαθητών του ΣΤ1 , όλες τις ώρες.
  4. Η υπεύθυνη εκπ/κός πρωινού τμήματος των μαθητών του ΣΤ2 , όλες τις ώρες.
  5. Η εκπ/κός Φυσικής Αγωγής πρωινού τμήματος των μαθητών του Α1,Α2,Β,Γ,Δ1,Δ2,Ε1
  6. Η εκπ/κός Θεατρικής Αγωγής όλων των πρωινών τμημάτων των μαθητών της Α,Β,Γ,Δ Τάξης.
  7. Ο εκπ/κός Μουσικής πρωινού τμήματος των μαθητών Α2 και Ε1.
  8. Η εκπ/κός  παράλληλης στήριξης μαθητών του Α2 τμήματος, όλες τις ώρες.
  9. Η εκπ/κός  παράλληλης στήριξης μαθητών της Β τάξης, όλες τις ώρες.
  10. Η εκπ/κός  παράλληλης στήριξης μαθητών του Δ2 τμήματος, όλες τις ώρες.
  11. Η εκπ/κός  παράλληλης στήριξης μαθητών του Ε2 τμήματος, όλες τις ώρες.
  12. Η εκπ/κός  παράλληλης στήριξης μαθητών του ΣΤ2 τμήματος, όλες τις ώρες.

ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.


  • Συνεπώς σύμφωνα με τις δηλώσεις των απεργούντων εκπαιδευτικών και την αναπροσαρμογή του ΕΩΠΔ ώστε να λειτουργήσει και το ολοήμερο, οι μαθητές θα έχουν μάθημα την Τετάρτη από τις εξής ώρες και μετά:

1.Οι μαθητές των τάξεων Α1,Α2,Γ,Δ1,Δ2,Ε1  έχουν μάθημα στις 10:00

2. Οι μαθητές της Β τάξης έχουν μάθημα την 5η και 6η ώρα (εικαστικά & εργ.δεξιοτήτων).

3.Οι μαθητές Ε2, ΣΤ1,ΣΤ2 δεν έχουν μάθημα.

Ο παραπάνω προγραμματισμός γίνεται με τα σημερινά δεδομένα και θα ενημερώνεστε για κάθε τροποποίηση.


  • Προτείνεται στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών να ενημερωθούν για τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών και να επιβεβαιώσουν, ακόμα και την ημέρα της απεργίαςποιοι εκπαιδευτικοί θα απεργήσουν ώστε να προγραμματίσουν εγκαίρως την παράδοση / παραλαβή των παιδιών τους.

Το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και  δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει!

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!

6 Μαρτίου 2022: Πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου καθιερώθηκε ως πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού με στόχο την πρόληψη του φαινομένου, την ευαισθητοποίηση των μαθητών και την υιοθέτηση ενός κώδικα μη βίαιης επικοινωνίας και επίλυσης των προβλημάτων στις διαπροσωπικές, ενδοσχολικές και κοινωνικές σχέσεις. Ένα ασφαλές και δημοκρατικό σχολείο αποτελεί δείκτη πολιτισμού, προόδου και αλληλεγγύης. Τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να ζουν σε ειρηνικό και ασφαλές περιβάλλον, να μην αισθάνονται κάθε είδους απειλή.


Το σχολείο μας λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις αιτίες όσο και τις συνέπειες της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και στη μαθησιακή του πορεία, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα της έγκαιρης πρόληψης του φαινομένου, εκπονεί εκπαιδευτικά προγράμματα, βιωματικές δράσεις που στοχεύουν τόσο στην ειρηνική επίλυση των διαφορών, στην αλληλοκατανόηση, στην αποδοχή του άλλου, του διαφορετικού, στην εξάλειψη των προκαταλήψεων, της ρητορικής του μίσους, της ξενοφοβίας, του ρατσισμού όσο και στην αντιμετώπιση των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού μέσα από την ανάληψη θετικών συλλογικών δράσεων από τη σχολική κοινότητα.


Με αφορμή την ημέρα πρόληψης της σχολικής βίας και εκφοβισμού από τις 06-03-2023 έως και τις 10-03-2023 θα υλοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σε θέματα πρόληψης κατά της βίας και του εκφοβισμού. 

Η ημέρα αυτή αποτελεί μια ακόμη ευκαιρία για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.


ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ 06-10/03/2023    (η σελίδα ενημερώνεται)

Αγαπητοί γονείς και μαθητές .

Μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο δεν πρέπει να ξεχνάμε τα κοινωνικά Θέματα που απασχολούν κάθε σχολική Κοινότητα και όλους τους μαθητές. Στις, 6 Μαρτίου , είναι η Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας Και του εκφοβισμού. Ένα πρόβλημα που υπάρχει και αφορά όλους τους μαθητές από τη θέση που βρίσκονται. Ο καθένας μας μπορεί να βοηθήσει ώστε κανένα παιδί να μην είναι μόνο του και δυστυχισμένο στη σχολική του ζωή.

Το σχολείο μας θα πραγματοποιήσει κάποιες δράσεις ενημέρωσης σε συνεργασία  με τους εκπαιδευτικούς. Επίσης στο ιστολόγιο και στην e class έχει αναρτηθεί και σχετικό ενημερωτικό υλικό για το θέμα.

Είμαστε στη διάθεση σας για να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε περιστατικό ανάρμοστης συμπεριφοράς παρουσιάζεται μέσα στο σχολικό αλλά και στο «διαδικτυακό» περιβάλλον.                                 ““““““““““““““““““““““““““““““““““““““`

Α1:    Συζήτηση για το φαινόμενο της σχολικής βίας και τις μορφές της.

Ανάγνωση και διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου «Τα χέρια δεν  χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε».

Προβολή βίντεο «Ο Όλιβερ Μπάτον είναι φλούφλης» και σχετική εικαστική δημιουργία.

 Α2:  Προβολή  της ταινίας  :”Τα μπλε γυαλιά”

Ανάγνωση  του παραμυθιού “Η Μόνα σε καινούριο  σχολείο “

Προβολή  εκπαιδευτικής ιστορίας με τον Όλιβερ Μπάτον

Εικαστική  δημιουργία 

Β: Οι μαθητές, με σκοπό να κατανοήσουν και να διακρίνουν τα διαφορετικά είδη σχολικού εκφοβισμού και να σκεφτούν τρόπους αντίδρασης και καταπολέμησής του, αφού πρώτα γίνει η απαραίτητη συζήτηση και η αποσαφήνιση των όρων που σχετίζονται με το bullying (θύμα-θύτης-παρατηρητής, σχολικός εκφοβισμός), πρόκειται να συμμετέχουν στις εξής δράσεις: 

  1. Ανάγνωση και παιδαγωγική αξιοποίηση του εικονογραφημένου βιβλίου σε ηλεκτρονική μορφή “Μόνα η Χελώνα σε καινούριο σχολείο”: ένα παραμύθι με θέμα τον εκφοβισμό στο σχολείο των ζώων του δάσους. Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού, οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν το πείραμα της “ραγισμένης καρδιάς”. Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους θα ενεργοποιήσουν την ικανότητά τους για ενσυναίσθηση, θα μπουν στην θέση των πρωταγωνιστών του βιβλίου και κρατώντας στο χέρι από μια χάρτινη καρδιά θα φανταστούν πώς νιώθει η καρδιά των ηρώων που υφίσταται bullying.  
  2. Προβολή του βίντεο “Το Παιχνίδι με τα Μήλα”: ένα ενδιαφέρον μάθημα κατά της βίας σε συνδυασμό με την ταινία μικρού μήκους “Amazing Greek Anti-Bullying short-film by students” και παιδαγωγική αξιοποίησή τους.
  3. Εικαστικές δημιουργίες σχετικές με τον σχολικό εκφοβισμό και όσων δράσεων προηγήθηκαν.

 

Γ:  Προβολή ταινιών μικρού μήκους για αφορμή και συζήτηση τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός.

Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού :

¨Η τσαλακωμένη καρδιά του Πρασινούλη¨

Ακροαση σχετικών τραγουδιών

Προβολή ταινίας:Τα μπλε γυαλιά

Εικαστική δημιουργία (αφίσας με θέμα τα χέρια είναι για να φροντίζουν και όχι να φοβίζουν)

Δ1: Συζήτηση με σκοπό την ενημέρωση των διαφόρων μορφών βίας,την έκφραση και το μοίρασμα των συναισθημάτων και προσωπικών εμπειριών των μαθητών.

Υποβολή προτάσεων για την απόκτηση δεξιοτήτων που συμβάλλουν στη δημιουργική επίλυση των συγκρούσεων και την αλλαγή του «Εγώ» και «Εσύ» σε «Εμείς».

Εικαστική έκφραση για τη δημιουργία αφισών με μηνύματα κατά της σχολικής βίας και υπέρ της συνεργατικότητας,της φιλίας…

Προβολή ταινίας:Τα μπλε γυαλιά 

  • Στόχος των παραπάνω δράσεων αποτελεί η δημιουργία ενός περιβάλλοντος στη σχολική κοινότητα , στο οποίο τα παιδιά να αισθάνονται ότι υπάρχει ασφάλεια ,συνεργασία και επικοινωνία.

Δ2 Προβολή και επεξεργασία ταινίας “Το κόκκινο μπαλόνι” 1956, του Άλμπερτ Λαμορίς. Βιωματικές δράσεις σχετικές με την ενδοσχολική βία.

Ανάγνωση του λογοτεχνικού βιβλίου της Στέργια Κάββαλου “Η δυστυχία του να είναι κανείς μαθητής” και βιωματικές δράσεις σχετικά με τη σχολική βία.

Ε: Προβολή και επεξεργασία ταινίας “Το κόκκινο μπαλόνι” 1956, του Άλμπερτ Λαμορίς. Βιωματικές δράσεις σχετικές με την ενδοσχολική βία. 

ΣΤ1: Συζήτηση για το θέμα της σχολικής βίας και τις μορφές της. Εικαστική κατασκευή (μηνύματα κατά της σχολικής βίας- αφίσα για τη φιλία)

ΣΤ2Η Διεθνής Συνθήκη ΟΗΕ για τα δικαιώματα του παιδιού συζήτηση και εικαστική δημιουργία. 

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: 

Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξη: Μέσα από την γνωριμία με τα βασικά άρθρα της Διεθνούς Συνθήκης του ΟΗΕ (1989) για τα δικαιώματα του παιδιού θα οδηγηθούμε σε ένα βιωματικό θεατρικό παιχνίδι σωματικού θεάτρου.

………………………………………….


Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Εργαλείο για την αντιμετώπιση του Σχολικού Εκφοβισμού

https://antibullyingprevention.wordpress.com/


Επισκεφτείτε και τη σελίδα μας: Σχολικός εκφοβισμός


Περιεχόμενα προτεινόμενου εκπαιδευτικού υλικού:

  1. Ένα πολύ χρήσιμο,διαδραστικό εγχειρίδιο της ΕΨΥΠΕ (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου) για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
  2. ΈΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
  3. Δύο ιστορίες για τον εκφοβισμό, γραμμένες καιεικονογραφημένες από παιδιά.
  4. Παρουσίαση του cross mediaδιαδραστικού εκπαιδευτικού εργαλείουαπό το Χαμόγελο του παιδιού.
  5. 30 φύλλα εργασίας για τη συναισθηματική αγωγή
  6. Βιωματικές Δραστηριότητες κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης για Α, Β τάξεις
  7. Οδηγός Αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού για γονείς και εκπαιδευτικούς.
  • 1. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ -ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΕΨΥΠΕ by Nikos Papagelopoulos on Scribd



Λήψη αρχείου

Σας παρακαλώ ψάξτε για τα κρυφά σημάδια.

Μην αφήνετε κάτι ύποπτο χωρίς διερεύνηση.

Ασχοληθείτε με κάθε αλλαγή συμπεριφοράς.

Γενικές χρήσιμες πληροφορίες:

Η απόκτηση γνώσης σε όλες τις καταστάσεις είναι το πρώτο και βασικό βήμα που πρέπει να γίνει για να μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις. Και στο σχολικό εκφοβισμό το πρώτο που πρέπει να ειπωθεί είναι τι δεν είναι σχολικός εκφοβισμός.

Σχολικός εκφοβισμός λοιπόν δεν είναι μια διαμάχη, σύγκρουση μεταξύ δυο μαθητών ή μαθητριών, δεν είναι το πείραγμα, το αστείο προς κάποιον συμμαθητή που γίνονται σε συγκεκριμένο χρόνο, δεν έχουν συνέχεια και δεν επηρεάζουν την συναισθηματική κατάσταση των παιδιών.

Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα πιο σύνθετο φαινόμενο που αυτό που τον ξεχωρίζει από το πείραγμα και τον τσακωμό, είναι η ένταση του, η διάρκεια του, η ανισορροπία δύναμης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών και η συναισθηματική επίδραση που έχει πάνω στα παιδιά.

Με λίγα λόγια ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια κατάσταση επαναλαμβανόμενη, κατευθύνεται σε συγκεκριμένα παιδιά από παιδιά (πολλές φορές και ομάδα παιδιών) που υπερέχουν σωματικά και έχουν ως αποτέλεσμα το παιδί που εκφοβίζεται να νοιώθει απομονωμένο, να βιώνει άγχος και φόβο, να παρουσιάζει σχολική άρνηση και διάφορες συναισθηματικές δυσκολίες.

Γενικά ο σχολικός εκφοβισμός μπορεί να περιλαμβάνει:

Χτυπήματα

Απειλές, εκβιασμό, πειράγματα, παρατσούκλια, κοροϊδία , διάδοση φημών

Εσκεμμένο αποκλεισμό μαθητών από διάφορες κοινωνικές και σχολικές δραστηριότητες,

Σεξουαλική παρενόχληση

Κλοπές ή και Ζημιές στα προσωπικά αντικείμενα του παιδιού που βιώνει εκφοβισμό

Ηλεκτρονικό bullying / cyber bullying. Το cyberbullying είναι ο εκφοβισμός που προκαλείται διαμέσου της χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.

Τις περισσότερες φορές τα παιδιά που βιώνουν εκφοβισμό δεν το λένε σε κανένα γιατί:

Ντρέπονται.

Η ντροπή είναι ένα συναίσθημα που ακολουθεί τον σχολικό εκφοβισμό καθώς τα παιδιά νοιώθουν ότι όλοι γελάνε μαζί τους

Φοβούνται.

Τα παιδιά θεωρούν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και φοβούνται ότι ο οποιοσδήποτε χειρισμός θα θυμώσει το παιδί ή τα παιδιά που το εκφοβίζουν και τα πράγματα θα χειροτερεύσουν

Νοιώθουν ότι φταίνε.

Η σκέψη των παιδιών είναι ενοχική και ιδιαίτερα σε καταστάσεις βίας. Θεωρούν ότι εκείνα φταίνε, ότι εκείνα προκάλεσαν αυτή την κατάσταση

Σκέφτονται ότι θα απογοητεύσουν / στενοχωρήσουν τους γονείς τους.

Όλα τα παιδιά αποζητούν την αγάπη και τον θαυμασμό των γονιών τους. Θεωρούν λοιπόν ότι αν μάθουν οι γονείς τους αυτό που συμβαίνει θα απογοητευτούν και θα στενοχωρηθούν.

Γι’ αυτό οι γονείς θα πρέπει:

Να παρατηρήσουν τη συμπεριφορά του παιδιού τους. Οποιαδήποτε ξαφνική και χωρίς εμφανή αιτία αλλαγή στη συμπεριφορά τους, στη διάθεση τους, στην όρεξη τους, στον ύπνο τους, στη γνώμη τους για κάποια άτομα, στη σχολική τους παρουσία, στην σχολική τους επίδοση πρέπει να τους προβληματίσει και διακριτικά να διερευνήσουν τι συμβαίνει.

Εάν αντιληφθούν ότι το παιδί τους βιώνει εκφοβισμό θα πρέπει σε πλαίσιο ασφάλειας και εμπιστοσύνης να κουβεντιάσουν με το παιδί τους για την εμπειρία του και γενικά για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού

Να αποενοχοποιήσουν το παιδί.

Να εξηγήσουν στο παιδί ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να του φέρεται έτσι

Να επιβραβεύσουν το παιδί που συμμετείχε στην κουβέντα και αποκάλυψε σημαντικά πράγματα

Να μην βάλουν το παιδί σε διαδικασίες αντεκδίκησης. Δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα

Να αναδείξουν στο παιδί τη σημασία του να έχει επικοινωνία με το δάσκαλο και να εξηγήσουν τη διαφορά του «μαρτυράω» από το «ζητάω» βοήθεια

Να θυμούνται ότι ο στόχος είναι να βοηθήσουν το παιδί τους και όχι να τιμωρηθεί το άλλο παιδί

Να επικοινωνήσουν με το δάσκαλο

Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056, δωρεάν και ανώνυμα, η οποία είναι στελεχωμένη με κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους και λειτουργεί όλο το 24ώρο.

2. ΈΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Στόχος μας είναι η κινητοποίηση, η συνεργασία και η εμπλοκή όλων των θεσμικών φορέων και των πολιτών στην πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου για ένα ασφαλές, ειρηνικό και δημοκρατικό σχολείο.

  • 3. Ακούστε δύο ιστορίες για τον εκφοβισμό, γραμμένες και εικονογραφημένες από παιδιά. Διαβάζει η ηθοποιός Ευδοκία Στατήρη.

“Τα Μπαλόνια της Φιλίας» & «Η Μόνα σε καινούριο Σχολείο»



Λήψη αρχείου

  • 4. Παρουσίαση του cross media διαδραστικού  εκπαιδευτικού εργαλείου:

Διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλέιο για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

5.  30 φύλλα εργασίας για τη συναισθηματική αγωγή που μπορείτε να τα κατεβάστε εδώ:

*Τα φύλλα εργασίας δημιουργήθηκαν από τον Αντώνη Ζαρίντα.


  • Το Χαμόγελο του Παιδιού έχει αναπτύξει πολλές δράσεις για την πρόληψη και διαχείριση καταστάσεων του Σχολικού Εκφοβισμού. http://www.hamogelo.gr

Μέσω της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056 πραγματοποιείται τηλεφωνική υποστήριξη για την διαχείριση τέτοιων φαινόμενων (βλ. http://www.hamogelo.gr/7-1/754/Ethnikh-thlefonikh-grammh-gia-ta-poidia-SOS-1056 )

Μέσω των Τμημάτων Κοινωνικής και Ψυχολογικής Στήριξης πραγματοποιείται συμβουλευτική στήριξη σε γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς (βλ. http://www.hamogelo.gr/7-1/767/Koinonikh-koi-psyxologikh-sthrixh-poidion)

Το Χαμόγελο του Παιδιού είναι ο συντονιστικός φορέας για την δημιουργία πανευρωπαϊκής καμπάνιας ευαισθητοποίησης και πληροφόρησης για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (βλ. http://www.hamogelo.gr/147.1/Erga-se-exelixh )

 


7. Οδηγός Αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού για γονείς και εκπαιδευτικούς.



Λήψη αρχείου

Έκτακτη αιμοδοσία για την κάλυψη των αναγκών λόγω της τραγωδίας στα Τέμπη

Προσφορά αίματος για να βοηθήσουμε τους τραυματίες της αδιανόητης τραγωδίας στα Τέμπη. Το αίμα που θα συλλεχθεί θα αποσταλεί για να καλύψει τις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν.

332140498 192066743438657 3471571207057896157 n

Έκτακτη αιμοδοσία για την κάλυψη των αναγκών λόγω της τραγωδίας στα Τέμπη

Προσφορά αίματος για να βοηθήσουμε τους τραυματίες της αδιανόητης τραγωδίας στα Τέμπη. Το αίμα που θα συλλεχθεί θα αποσταλεί για να καλύψει τις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν.

332140498 192066743438657 3471571207057896157 n

Κι όμως υπάρχουν Άγγελοι!

Παράδειγμα προς μίμηση! Νέα παιδιά με Αξίες!
Ανιδιοτέλεια, αλτρουισμός, αυταπάρνηση, αλληλεγγύη, αφοσίωση, αγάπη, σεβασμός, αναγνώριση, αποδοχή και εκτίμηση του άλλου, ειλικρίνεια, εντιμότητα, ενσυναίσθηση, αγνότητα προθέσεων, αυθεντικότητα, ανεξικακία, διάθεση κατανόησης και συγχώρεσης, μεγαλοθυμία, συλλογικότητα, συνεργασία, συμπαράσταση, συντροφικότητα, αρωγή και διάθεση συμμετοχής στον πόνο και τη χαρά.
……………………………
«Δεν είμαι ήρωας, μη με αποκαλείτε έτσι. Έκανα απλά το καθήκον μου, έναντι των συνανθρώπων μου» είπε ο 18χρονος φοιτητής Άγγελος Τσιαμούρας.
«Δεν σκέφτηκα τίποτα άλλο, πέρα από το ότι έπρεπε να βοηθήσω τους συνανθρώπους μου. Μαζί με τον φίλο μου Γιώργο τρέξαμε στα βαγόνια 3 και 4 για να σώσουμε, όσο το δυνατόν, περισσότερο κόσμο και καταφέραμε μαζί με τους διασώστες να βγάλουμε 16 άτομα».
«Δεν θα ξεχάσω ποτέ με το που έσβησαν τα φώτα, όταν εκτροχιάστηκε το βαγόνι, όταν έκανε το λεγόμενο “Γ”. Έσβησαν τα φώτα. Και φωτιζόμασταν ουσιαστικά από φλόγα, από τους σπινθήρες», ανέφερε ο 20χρονος Ανδρέας Αλικανιώτης.
«Πήγα στην κόλαση και γύρισα. Προσπάθησα να βοηθήσω όσους περισσότερους μπορούσα. Τους συμφοιτητές μου. Έσπασα το παράθυρο για να βγούμε. Σκέφτομαι όλα τα παιδιά που χάθηκαν και δεν μπόρεσα να βοηθήσω. Άκουγα κραυγές μέσα από τη φωτιά. Δεν μπορώ να το ξεχάσω, πονάω…»

Oι σκέψεις και οι προσευχές μας είναι με τις οικογένειες των θυμάτων, αγνοουμένων και τραυματιών, με όλους εκείνους που έχουν πληγεί από αυτή την αποτρόπαια τραγωδία.
Με εκτίμηση,
Ο Διευθυντής
Παπαγγελόπουλος Νικόλαος

«Εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2023-24»

Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν τη συμμετοχή του παιδιού τους στην κλήρωση ή την δοκιμασία εισαγωγής, υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση από την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023 έως και τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023.

Η Ε τάξη επισκέπτεται το ”Πλανητάριο”

Την Τετάρτη 01-03-2023, οι μαθητές των δυο τμημάτων της Ε’ τάξης θα επισκεφτούν το Πλανητάριο, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, όπου θα παρακολουθήσουν Το Κέντρο του Κόσμου...από το Γεωκεντρικό σύστημα στην διαστολή του Σύμπαντος.

Σκοπος της συγκεκριμενης εκδρομης, ειναι οι μαθητές/τριες  να γνωρίσουν την επιστήμη με  ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό τρόπο. Να δοθούν απαντήσεις σε ερωτηματα των παιδιων σχετικα με το συμπαν και να διευρυνθεί η ήδη  έμφυτη περιέργεια τους.

Υπάρχει άραγε κέντρο στο Σύμπαν και αν ναι που θα μπορούσε να βρίσκεται;

 

Υπάρχει κέντρο στο Σύμπαν και αν ναι, πού θα μπορούσε να βρίσκεται; Κύριο θέμα της παράστασης είναι η συναρπαστική εξέλιξη των ιδεών μας για την θέση της Γης και κατά συνέπεια του ανθρώπου στο Σύμπαν. Βασισμένοι στην καθημερινή τους εμπειρία, οι αρχαίοι λαοί θεωρούσαν ότι ο Ήλιος, οι πλανήτες και τα άστρα περιφέρονται γύρω της. Η γεωκεντρική αυτή θεώρηση επικράτησε για δύο χιλιετίες περίπου, μέχρι δηλαδή την καθιέρωση του Ηλιοκεντρικού συστήματος, χάρη στον Κοπέρνικο, τον Κέπλερ και τον Γαλιλαίο. Έκτοτε, όσα ανακαλύπταμε απομάκρυναν όλο και πιο πολύ την Γη από το κέντρο του κόσμου. Στο πρώτο τέταρτο του 20ού αιώνα διαπιστώσαμε ότι ούτε ο Γαλαξίας μας κατέχει προνομιακή θέση, καθώς είναι ένας μόνο από τους αναρίθμητους γαλαξίες του Σύμπαντος. Λίγο αργότερα, μάθαμε ότι το ίδιο το Σύμπαν δεν είναι στατικό, αιώνιο και αμετάβλητο, όπως θεωρούσαμε προηγουμένως, αλλά αντιθέτως διαστέλλεται, καθώς ο χώρος μεταξύ των γαλαξιών του «ξεχειλώνει» διαρκώς. Έτσι, λοιπόν, όχι μόνο δεν κατέχουμε προνομιακή θέση στο Σύμπαν, αλλά το Σύμπαν δεν έχει καν κέντρο!

to kentro tou kosmou 2022 1280x800 no v

Αντλώντας την θεματική της από σημαντικές ανακαλύψεις της Αστρονομίας, της Φυσικής, της Κοσμολογίας, αλλά και από την Ιστορία των Επιστημών, και περιλαμβάνοντας δύο καίριες τοποθετήσεις του καθηγητή Μανώλη Πλειώνη, Διευθυντή του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, η παράσταση προσπαθεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τα πιο κάτω:

  1. Ποιοι ήταν ορισμένοι από τους αρχαίους λαούς που ασχολήθηκαν συστηματικά με την παρατήρηση του έναστρου ουρανού και τι ανακάλυψαν;
  2. Τι είναι η αστρολογία και πώς κατόρθωσε να κυριαρχήσει για τόσο πολύ;
  3. Ποιοι ήταν οι πρώτοι που προσπάθησαν να αναζητήσουν φυσικές ερμηνείες για τα φυσικά φαινόμενα;
  4. Πού οφείλεται το φαινόμενο της ανάδρομης κίνησης των πλανητών και τι ήταν το Πτολεμαϊκό σύστημα;
  5. Γιατί ήταν τόσο σημαντική η διατύπωση του Ηλιοκεντρικού συστήματος από τον Κοπέρνικο;
  6. Πώς συνέβαλε ο Κέπλερ στην καθιέρωση του Ηλιοκεντρικού συστήματος και ποιοι είναι οι τρεις νόμοι του που περιγράφουν την κίνηση των πλανητών γύρω από τον Ήλιο;
  7. Πώς συνέβαλε ο Γαλιλαίος και η χρήση του τηλεσκοπίου στην καθιέρωση του Ηλιοκεντρικού συστήματος;
  8. Πώς αντιμετώπισε η Καθολική Εκκλησία τις ανακαλύψεις αυτές;
  9. Ποια ήταν η σπουδαία συνεισφορά του Νεύτωνα;
  10. Πώς άρχισε σιγά-σιγά να συνειδητοποιείται ότι ο Γαλαξίας μας δεν είναι ο μοναδικός που υπάρχει στο Σύμπαν και ποιος το απέδειξε οριστικά με την αστρονομική παρατήρηση;
  11. Ποια ήταν η θεώρηση του Αϊνστάιν για το Σύμπαν και ποιοι κατόρθωσαν να επιλύσουν πρώτοι τις εξισώσεις της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας, αποδεικνύοντας ότι το Σύμπαν δεν είναι στατικό, αλλά ότι διαστέλλεται;
  12. Ποιος ανακάλυψε την πρώτη, τεκμηριωμένη με την παρατήρηση, απόδειξη ότι το Σύμπαν διαστέλλεται;
  13. Τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε ότι το Σύμπαν διαστέλλεται και ποια είναι η σημασία της κορυφαίας αυτής ανακάλυψης;                                         Πηγή: https://www.eef.edu.gr/el/

Εγγραφές στην Α’ τάξη δημοτικού 2023-24

Οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2017 έως και 31-12-2017.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι εγγραφές γίνονται μόνο από το νηπιαγωγείο στην Α τάξη δημοτικού!

Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στο σχολείο μας εγγράφονται αυτομάτως στο νέο σχολικό έτος και ανανεώνουν μόνο όταν τους ζητηθεί την πρόθεσή τους για τη φοίτησή τους στο ολοήμερο πρόγραμμα.


Σημείωση: Η δια ζώσης συνάντηση με τους γονείς/κηδεμόνες, έπειτα από τηλεφωνική συνεννόηση στο 210-6615873.

Όλα τα απαραίτητα προς κατάθεση έντυπα συμπληρώνονται και υπογράφονται και από τους δύο γονείς και υποβάλλονται στη Διεύθυνση του σχολείου αφού έχουν συγκεντρωθεί στο σύνολό τους.


α). Οι γονείς μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α τάξη, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση εγγραφής με όλα τα απαραίτητα τα δικαιολογητικά στη Διεύθυνση του σχολείου από 1 έως 20 Μαρτίου, στις ώρες: 13:15 – 13:45 μόνο με ραντεβού και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 210-6615873 ή στο mail του σχολείου μας mail@8dim-gerak.att.sch.gr

  • Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2017 έως και 31-12-2017 και που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών και διαθέτουν Πιστοποιητικό Φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.
  • Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα ανέρχεται σε είκοσι πέντε (25).

Τα όρια φαίνονται στη σελίδα μας: Επικοινωνία στο τέλος της σελίδας η απόφαση με τα όρια (με μια διόρθωση στην οδό Λασιθίου που είναι τα μονά νούμερα).

 ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ  ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ

Λ. Μαραθώνος (μονά) – Λασιθίου (μονά) – Αιτωλίας (μονά) – Γαργηττού (μονά) – Κεφαλληνίας (ζυγά) – Δερβενακίων (ως όριο) – Αγ. Ι. Θεολόγου (ως όριο) – Λ. Μαραθώνος (μονά).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  • Όλα τα απαραίτητα προς κατάθεση έντυπα συμπληρώνονται και υπογράφονται από τους γονείς και υποβάλλονται στη Διεύθυνση του σχολείου αφού έχουν συγκεντρωθεί στο σύνολό τους.
  1. Εκτυπώστε και συμπληρώστε όλα τα πεδία στην αίτηση εγγραφής μαθητή/τριας στο δημοτικό: ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ_2023-24 (διορθώνοντας το σχολικό έτος που αναγράφεται πάνω στην αίτηση από 2022 σε 2023)
  2. Το έντυπο του Α.Δ.Υ.Μ. και το Φύλλο Ιατρικής Εξέτασης (Φ.Ι.Ε.) υπογεγραμμένο και συμπληρωμένο από τον ιατρό σας : adym_deltio_kai_fyllo_exetasis_2023-24
  3. Το έντυπο ολοήμερου το βρίσκεται εδώ:  Aitisi_oloimero 2023-24  . ΩΡΕΣ 13:15-16:00 (Η Αίτηση Δήλωσης Εγγραφής ολοήμερου δεν απαιτεί για φέτος   δικαιολογητικά). Εφόσον συμπληρωθεί ο κατώτατος αριθμός των 10 μαθητών και εγκριθεί από τη Δνση Αν. Αττικής η πρωινή ζώνη από τις 07:00 με υποχρεωτική φοίτηση στο ολοήμερο έως 15:00 ή 16:00 .
  4. Βεβαίωση φοίτησης από το νηπιαγωγείο. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του/της στο δημοτικό.
  5. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου ( Αναγράφεται το ονοματεπώνυμο γονέων-κηδεμόνων σε: λογαριασμό ΔΕΗ, συμβόλαιο κατοικίας, λογαριασμό νερού Δήμου Παλλήνης -ΕΥΔΑΠ. Αν πρόκειται για ιδιωτικές εταιρείες καταθέτετε 2 διαφορετικά αποδεικτικά για ηλεκτρισμό, τηλεφωνία…).
    • ”Συνιστάται, οι Διευθυντές/τριες – Προϊστάμενοι/ες των Σχολικών Μονάδων όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο που ανήκουν οι μαθητές/τριες σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας (άρθρο 5 ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (Α’ 142)”.
  6. Το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα ΕμβολιασμώνΕΜΒΟΛΙΑ
  7. Στην περίπτωση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη δημόσια αρμόδια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.
  8. Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.
  9. Σε περίπτωση αλλοδαπού μαθητή/τριας: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ / ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ,  ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ (τελευταίου 6μήνου) στα ελληνικά και φωτοτυπίες διαβατηρίων γονέων και μαθητή/τριας

β) Ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΑΙΘ.

γ) Με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο διευθυντής ή ο προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει ονομαστική κατάσταση μαθητών, την οποία αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο εργάσιμων ημερών στην οικεία διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

δ) Στην περίπτωση κατά την οποία δεν καθίσταται δυνατή η συγκρότηση τμημάτων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του διευθυντή της σχολικής μονάδας, ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα ο διευθυντής της σχολικής μονάδας αποστέλλει πίνακα με τα ονόματα των μαθητών που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του δημοτικού σχολείου με τις σχολικές περιφέρειες όμορων δημοτικών σχολείων στον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τους μαθητές από τον πίνακα στα όμορα δημοτικά σχολεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των σχολείων από τη διεύθυνση κατοικίας των μαθητών που έχει δηλωθεί.

Οι μαθητές που είναι αδέλφια ή έχουν αδέλφια που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας.

Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα σχολεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους».


ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 118139/Δ1/9-9-2020 Υ.Α.(Β 3838). Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μπορούν να εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν
σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων: Aitisi_oloimero 2023-24

Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος ( 15:00) εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων τους.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών/τριών στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00):

Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι/νες και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης μαθητών/τριών είναι δέκα (10)μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω.


ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος



Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση