Γιορτή λήξης διδακτικού έτους 2022-2023

Παρέλαση συναισθημάτων μέσα από την προστασία του περιβάλλοντος.

Σε κάθε εκδήλωση, γιορτή και σχετική δράση η κα Μ.Α., η καθηγήτρια της Αγγλικής γλώσσας ήταν παρούσα μέσα από δραστηριότητες του γνωστικού αντικειμένου κι έτσι και στη γιορτή λήξης ήταν αναπόσπαστο μέρος του Νηπιαγωγείου.

2 20

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Πατρέων στην Πάτρα_2022-2023

Η εκπαιδευτική επίσκεψη έγινε με τη συνεργασία των παρακάτω σχολικών μονάδων:

  • Νηπιαγωγείο Βελιτσών.

  • Δημοτικό Σχολείο Μιχοΐου.

Στο πάρκο, τα παιδιά συμμετείχαν, σε πρόγραμμα της νηπιακής ηλικίας με εκπαιδευτή/εμψυχωτή για εκπαιδευτικά προγράμματα (προσεγγίζοντας: παρατήρηση, εντοπισμός συμβόλων, σωστή -λανθασμένη συμπεριφορά, υπευθυνότητα, διάκριση, εστίαση κ.α. ).σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο για την κυκοφοριακή αγωγή. Μία δράση που υπάγεται σε γενικότερο πλαίσιο δράσεων των Εργαστηρίων δεξιοτήτων.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών_2022-2023

Η εκπαιδευτική επίσκεψη έγινε με τη συνεργασία των παρακάτω σχολικών μονάδων:

  • Νηπιαγωγείο Βελιτσών.

  • Δημοτικό Σχολείο Μιχοΐου.

Στο μουσείο, ειδικοί εκπαιδευτές/τριες-εμψυχωτές/τριες υποδέχτηκαν τα παιδιά, τα οποία συμμετείχαν σε δραστηριότητες ειδικά οργανωμένες για τις γνωστικές ανάγκες της νηπιακής ηλικίας (τίτλος προγράμματος: Τα μηνύματα κρύφτηκαν στο μουσείο. Με διαδραστικό και βιωματικό τρόπο θα κατανοήσουν <<μηνύματα>> της αρχαίας εποχής και του σήμερα: με προσομοιώσεις, διάδραση, δράσεις εμπέδωσης και αφομοίωσης, παρατήρησης, επεξεργασίας συμβόλων και υλικών περιβάλλοντος, πόλης, συνήθειες κ.α. ατομικά και ομαδικά και στο τέλος στο αμφιθέατρο του μουσείου υλοποίησαν δραστηριότητες κατανόησης και κατάκτησης της γνώσης μέσω διαδραστικού πίνακα αλλά και έντυπου υλικού).

Ο Μάιος έφτασε…_2022-2023

20230502 130601

Ο αύλειος χώρος μας είναι αυτός, που από πολύ νωρίς  μάς  δήλωνε τον ερχομό της Άνοιξης. Και τώρα πια, τον Μάιο, αποτελεί πηγή δημιουργικής έκφρασης, γνώσης και  αισθητικής.

Ο/η κάθε μαθητής/τρια επιλέγει τα λουλούδια που θέλει, στην ποσότητα που θέλει και στον συνδυασμό που του αρέσει περισσότερο.

4 14

Καλό Μήνα με Υγεία!

 

Πάσχα_2022-2023

Οι μαθητές δραστηριοποιήθηκαν σε θεματικές ενότητες σύμφωνα με τα ήθη και τα έθιμα της χώρας μας κατά την περίοδο του Πάσχα, καλλιεργώντας κοινωνικές, γλωσσικές και συνεργατικές δεξιότητες.

5 9

4 13

 

Εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821_2022-2023

14 3

ok4 4

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου θέλησαν να συνεργαστούν με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου Βελιτσών σχετικά με τον στολισμό του αύλειου χώρου, τις πρόβες  κι όπου μπορούσαν.

Μαθητές Νηπιαγωγείου και Δημοτικού σχολείου Βελιτσών συνεργάστηκαν με αμείωτο ενδιαφέρον. Αντάλλασαν απόψεις και ιδέες για τον τρόπο που θα παρουσίαζαν τους χορούς την ημέρα των εκδηλώσεων της Εθνικής Επετείου και αλληλοστηρίζοταν προσπαθώντας να ξεπεράσουντις όποιες δυσκολίες υπήρχαν.

Πρόβες με όλους τους μαθητές και των δύο (2) σχολικών βαιμίδων

ok3 5

Και

την ημέρα των εκδηλώσεων.

dim9

Προς την εκκλησία για τον εκκλησιασμό.

16 1

Κλείνοντας την εκδήλωση με παραδοσιακούς χορούς.

Και του χρόνου με ΥΓΕΙΑ!

 

 

Απόκριες_2022-2023

ok2 7

ok3 4

Μεταμφίεση, δραματοποίηση, θεατρικό παιχνίδι, μουσικοκινητικές δραστηριότητες και στιγμές διασκέδασης πλαισίωσαν τις ημέρες της Αποκριάς στο Νηπιαγωγείο.

Μία ακόμη μαθησιακή ευκαιρία για πρωτοβουλία και αυτενέργεια για ζητήματα που αφορούν τους ίδιους τους μαθητές. Με συζήτηση, αυτοσεβασμό, σεβασμό στον συμμαθητή μου, το χώρο διαμορφώνοντας ένα πλαίσιο κανονισμού προς όλους.

ok7 2

Για κάποιους ήταν χταπόδια. Για κάποιους άλλους ήταν αραχνούλες.

Αφού συμφώνησαν ότι, τα χταπόδια <<πρέπει να είναι στο νέρο>>, όπως υποστήριξε συμμαθήτριά τους, τότε έγιναν αράχνες που φορούν τις χρωματιστές στολές τους και “έτρεξαν” στην εξοχή.

ok9

Την ημέρα της Τσικνοπέμπτης, δόθηκε η δυνατόττητα να βρεθούν με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου Βελιτσών και να έχουν από κοινού στιγμές  …χορευτικές.

dim3 2

(Όλοι μαθητές και των δύο (2) σχολικών βαθμίδων δέχτηκαν κέρασμα  έτοιμα ψημένα σουβλάκια, χυμους/αναψυκτικά κι ένα (1) αποκριάτικο καπέλο) από το πρόεδρο της Κοινότητας Βελιτσών Ν.Β.).

 

και στο τέλος

…ευχόμαστε σε όλους, Υγεία, Κέφι, Χαρά!

 

 

Πρόσκληση των μαθητών του Δημοτικού σχολείου Βελιτσών στο Νηπιαγωγείο_Διαλύματα_2022-2023

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου προσκάλεσαν τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου Βελιτσών στο Νηπιαγωγείο, για να τους κεράσουν τσάι.

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου επέλεξαν τα υλικά ανάμεσα σε πολλά. Ακολούθησε συζήτηση για τον τρόπο παρασκευής, την διαφορετική γεύση ανάλογα τα υλικά.

και έμαθαν από τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου ότι αυτό υπάγεται στα <<διαλύματα>>.

Ακολούθησε συζήτηση, επίλυση αποριών και προεκτάσεων.

…συνέχεια προηγούμενου σταδίου υλοποίησης του προγράμματος από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο.

Επίσκεψη των μαθητών του Δημοτικού σχολείου Βελιτσών στο Νηπιαγωγείο_Μίγματα_2022-2023

Οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου Βελιτσών, στο πλαίσιο του μαθήματος <<μίγματα>> του γνωστικού αντικειμένου Φυσική της Έ τάξης, έφτιαξαν γλυκό τρούφα.

Επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο και κέρασαν τους μαθητές του Νηπιαγωγείου.

Ακολούθησε συζήτηση, επίλυση αποριών και προεκτάσεων με υλικά που βρίσκονται στο Νηπιαγωγείο και μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε κάτι ανάλογο.

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου θέλησαν να ανταποδώσουν στο μέλλον αυτή την ενέργεια με παρόμοια δράση.

…στάδιο υλοποίησης του προγράμματος από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο.

20221201 121601

Είναι νόστιμα. Τα υλικά δεν διακρίνονται, όπως μας εξήγησαν, αλλά τα καταλαβαίνουμε από τη γεύση.

20221201 121605

Κοπή βασιλόπιτας_2022-2023

Τα παιδιά συμμετείχαν σε σχετικές δραστηριότητες για το έθιμο της κοπής της βασιλόπιτας.

Μοιράστηκαν εμπειρίες και βιώματα.

Αντάλλαξαν ευχές.

4 12

Και επικεντρώθηκαν στο φλουρί….

το οποίο δεν υπήρχε σε κομμάτι που πήραν.

Για το λόγο αυτό ζητήθηκε βοήθεια από μαθητή/τρια του Δημοτικού σχολείου για την κλήρωση.

Και ζήτησαν να περπατήσουν χωρίς παπούτσια για να δουν ποιο χαλί πράγματι <<τσιμπάει>>.

Φυσικά επέλεξαν το πιο μαλακό, <<αυτό που δεν τσιμπάει>> για να κάθονται και να δραστηριοποιούνται στο πάτωμα για σχετικές δραστηριότητες. Έτσι, ξεκίνησε μια νέα ενότητα για την παρασκευή των μάλλινων ρούχων, χαλιών κι άλλων αντικειμένων/ υφασμάτων στην σημερινή εποχή και την παλαιότερη εποχή.

Ήρθε η στιγμή της κλήρωσης. Οι μαθητές έγραψαν όπως μπορούσαν το όνομά τους σε ένα μικρό κομμάτι χαρτιού και το τοποθέτησαν σε ένα καλάθι.

Μαθήτρια του Δημοτικού σχολείου τράβηξε ένα και το φλουρί πηγαίνει …

…στο Γ.Δ.

9 7

Χρόνια Πολλά με Υγεία, Πρόοδο κι Αγάπη σε όλους κι όλες!!!