Φυτά στο χώρο μας…εξερευνώ, φροντίζω, δημιουργώ.2021-2022

Οι μαθητές παρατηρούν τα φυτά που βρίσκονται στον αύλειο χώρο τους.

Γίνεται καταγραφή, ομαδοποίηση, κατηγοριοποίηση και επέκταση σε θεματικές του προγράμματος.

(στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων)

2 5

..μαζεύουμε χαμομήλι.

…στη συνέχεια αναλαμβάνουν τη φροντίδα του φυτού του Νηπιαγωγείου (φυτό που μας έδωσαν οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών) ανά δυάδες, καταγράφοντας τις παρατηρήσεις τους και υπαγορεύοντας αυτές στην εκπαιδευτικο για την σύνταξη κειμένου στον ηλεκτρονικό υπολογιστή (με ανάλογη δραστηριότητα φωνολογικής ενημερώτητας).

 

Οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου μας δίνουν δύο (2) λουλούδια για την τάξη μας (φυτό εσωτερικού χώρου).

21

…μας ενημερώνουν για  τα βήματα που χρειάζονται  για να το φυτέψουμε σε μεγαλύτερη γλάστρα κι μας εξηγούν το λόγο.

Γίνεται καταγραφή από τους μαθητές του Δημοτικού σε κείμενο κι απεικόνιση απο τους μαθητές του Νηποαγωγείου.

(στάδιο μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο).

23

25

Η φροντίδα του είναι πλέον στην ευθύνη όλων των μαθητών του Νηπιαγωγείου.