Με στόχο την καλύτερη δυνατή προσαρμογή των παιδιών στο καινούριο σχολικό περιβάλλον και εμπνεόμενοι από την ημέρα σχολικού αθλητισμού ,αρχικά παρακολουθήσαμε βίντεο με την εθνική ομάδα Ελλάδος των κοριτσιών της ρυθμικής γυμναστικής και ακολούθησε σχετική συζήτηση. Γιατί ονομάζεται ρυθμική η γυμναστική αυτή ,τι χρησιμοποίησαν τα κορίτσια για τη γυμναστική τους κτλ.
Ακολούθησαν ασκήσεις απο τα παιδιά με τη μπάλα και τις κορδέλες δίνοντας έμφαση στις έννοιες πάνω,κάτω,δεξιά ,αριστερά ,μπροστά πίσω κτλ.
Επαναλάβαμε τα παραγγέλματα με κορδέλες υπό την υπόκρουση μουσικής και τέλος δόθηκε φύλο εργασίας εμπέδωσης της άσκησης με μια γυμνάστρια και ένα πον πον όπου τα παιδιά το μετακίνησαν στο σημείο του σώματος που ήθελαν.
Συνεχίσαμε τη γνωριμία μας με την ενόργανη γυμναστική και ειδικότερα το αγώνισμα των κρίκων και τον έλληνα ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια.
Ο ενθουσιασμός και πάλι ήταν μεγάλος και αποφασίσαμε να κάνουμε τη δική μας άσκηση στο στρωματάκι της τάξης μας.
Σειρά είχαν δράσεις σχετικές με την κολύμβηση.
Γνωρίσαμε το υλικό της νερομπογιάς και βάψαμε τη δική μας πισίνα βάζοντας μέσα έναν αθλητή.
Μιλήσαμε για τον αριθμό ένα ,την έννοια του βαρύ και του ελαφρύ ,προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τι βυθίζεται μες στο νερό και τι επιπλέει.
Γίναμε κολυμβητές πάνω στο στρώμα αρχικά και παίξαμε παιχνίδι σύμφωνα με το οποίο μες στη πισίνα έμπαιναν μόνο τα παιδιά που αναγνώριζαν το όνομά τους στην καρτέλα που τους υποδείκνυε η εκπαιδευτικός.
Τέλος τα παιδιά μέτρησαν κολυμβητές-playmobil και τους τοποθέτησαν στην πισίνα ανάλογα με τον αριθμό που έβλεπαν στην καρτέλα.
Πρόσφατα σχόλια