Για να εισάγουμε τα νήπια στο Φθινόπωρο διαβάζουμε το παραμύθι “Άουτς”. Είναι η ιστορία ενός μικρού σκαντζόχοιρου που κολλάνε στην πλάτη του διάφορα φθινοπωρινά φρούτα και καρποί . Όλοι οι φίλοι του τα ζωάκια προσπαθούν να τον βοηθήσουν να τα βγάλει αλλά δεν τα καταφέρνουν. Τελικά την λύση δίνει η κατσίκα, που τα τρώει όλα και απελευθερώνει τον σκαντζόχοιρο. Τα παιδιά ζωγράφισαν τι τους άρεσε από το παραμύθι.
Στην συνέχεια χρησιμοποιώντας ένα πιρούνι τα παιδιά σχεδίασαν τα αγκάθια του σκαντζόχοιρου.
Αναφερθήκαμε στα φρούτα και τα λαχανικά του φθινοπώρου. Τα νήπια με την τεχνική κολλάζ έφτιαξαν πολύ όμορφα τα φθινοπωρινά φρούτα. Ακόμα κατασκευάσαμε μήλα σε τρισδιάστατη μορφή και κάναμε τον αριθμό 1 παίρνοντας αφορμή από την παροιμία “Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα”.
Στην γλώσσα μάθαμε το Φ του Φθινοπώρου και δόθηκαν φύλλα εργασίας σχετικά με το θέμα. Επίσης με το χέρι τους τα παιδιά ζωγράφισαν φθινοπωρινά δέντρα στα οποία πέφτουν τα φύλλα.
Το φθινόπωρο γίνεται και ο τρύγος των σταφυλιών. Διαβάσαμε το μύθο στου Αισώπου “Η αλεπού και τα σταφύλια” και με ξύλινο φελλό τα νήπια έκαναν ομαδική εργασία “Όσα δεν φθάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Στη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με σταφύλια τα οποία τα ίδια πάτησαν και έκαναν κρασί. Το δικό μας κρασί το οποίο βάλαμε σε ένα μπουκάλι.
Σε αυτήν την ενότητα προβλήθηκαν ενημερωτικά βίντεο, τα παιδιά έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια στον υπολογιστή , έγραψαν στο πληκτρολόγιο την λέξη Φθινόπωρο ,έμαθαν τα τραγούδια “Τσιριτρί και Τσιριτρό” , “Φθινοπωράκι” και “Πέφτουν φύλλα στην αυλή”. Φύλλα εργασία σε Γλώσσα , Μαθηματικά και Ζωγραφική.