Φθινόπωρο-Τρύγος

Για να εισάγουμε τα νήπια στο Φθινόπωρο διαβάζουμε το παραμύθι “Άουτς”.  Είναι η ιστορία ενός μικρού σκαντζόχοιρου που  κολλάνε στην πλάτη του διάφορα φθινοπωρινά φρούτα και  καρποί . Όλοι οι φίλοι του τα ζωάκια προσπαθούν να τον βοηθήσουν να τα βγάλει αλλά δεν τα καταφέρνουν. Τελικά την λύση δίνει η κατσίκα, που τα τρώει όλα και απελευθερώνει τον σκαντζόχοιρο.  Τα παιδιά ζωγράφισαν τι τους άρεσε από το παραμύθι.

20221010 115951 20221010 120217

Στην συνέχεια χρησιμοποιώντας ένα πιρούνι τα παιδιά σχεδίασαν τα αγκάθια του σκαντζόχοιρου.

20221012 115527 20221012 121829

Αναφερθήκαμε στα φρούτα και τα λαχανικά του φθινοπώρου. Τα νήπια με την τεχνική κολλάζ έφτιαξαν πολύ όμορφα τα φθινοπωρινά φρούτα. Ακόμα κατασκευάσαμε μήλα σε τρισδιάστατη μορφή  και κάναμε τον αριθμό 1 παίρνοντας αφορμή από την παροιμία “Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα”.

20221011 115740 20221011 130711 20221011 130722 20221012 095828 20221012 095849 20221013 122214 20221013 122248 20221013 122302

Στην γλώσσα μάθαμε το Φ του Φθινοπώρου και δόθηκαν φύλλα εργασίας σχετικά με το θέμα. Επίσης με το χέρι τους τα παιδιά ζωγράφισαν φθινοπωρινά δέντρα στα οποία πέφτουν τα φύλλα.

20221010 122524 20221010 123513 20221010 125648 20221010 125652.

Το φθινόπωρο γίνεται και ο τρύγος των σταφυλιών.  Διαβάσαμε το μύθο στου Αισώπου “Η αλεπού και τα σταφύλια” και με ξύλινο φελλό τα νήπια έκαναν ομαδική εργασία “Όσα δεν φθάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

20221019 115528 20221019 115816 20221019 120035 20221020 085415 20221020 11545420221020 120204

Στη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με σταφύλια τα οποία τα ίδια πάτησαν και έκαναν κρασί. Το δικό μας κρασί  το οποίο βάλαμε σε ένα μπουκάλι.

20221017 095159 20221017 095722

Σε αυτήν την ενότητα προβλήθηκαν ενημερωτικά βίντεο, τα παιδιά έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια στον υπολογιστή , έγραψαν στο πληκτρολόγιο την λέξη Φθινόπωρο ,έμαθαν τα τραγούδια “Τσιριτρί και Τσιριτρό” , “Φθινοπωράκι” και “Πέφτουν φύλλα στην αυλή”. Φύλλα εργασία σε Γλώσσα , Μαθηματικά και Ζωγραφική.