Η στοχοθεσία των προγραμμάτων έχει προσδιοριστεί βάσει των λεγόμενων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα: δεξιότητες της ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης. Ενδεικτικά, οι σύγχρονες δεξιότητες περιλαμβάνουν την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία, την επικοινωνία, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα, την πρωτοβουλία, την οργανωτική ικανότητα, την ενσυναίσθηση και τις κοινωνικές δεξιότητες, την επίλυση προβλημάτων, τον ψηφιακό και τεχνολογικό γραμματισμό.
Σχ. έτος 2025/2026
«Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία»
Καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Ψηφιακός εγγραμματισμός των νηπίων. Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Στα πλαίσια μίας δημοκρατικής και πολυπολιτισμικής κοινωνίας η ανάγκη για συνεργασία, σεβασμό, αποδοχή του άλλου και επίλυση προβλημάτων), εκμάθηση μέσω επίλυσης προβλήματος, καθώς τα παιδιά αφορμούμενα από το πρόβλημα, διερευνούν, δοκιμάζουν, ανακαλύπτουν και σχεδιάζουν δράσεις προκειμένου να οδηγηθούν στη λύση.
Σχ. έτος 2024/2025
- ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ
Ανθρώπινα δικαιώματα, Συμπερίληψη
”Κι αν ήμουν εγώ;”
Σχ. έτος 2023/2024
(Θεματική: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ Υποθεματική: Αλληλοσεβασμός “Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση” (Living Values Education Program)/
<<Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!>> σχ. έτος 2022-2023
