ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΛΙΝΚ
https://drive.google.com/file/d/1t1123XlSBb9s6w46vW-20rXHptqjZGcc/view?usp=sharing
Το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή συμμετέχει και φέτος στην παγκόσμια δράση «Ώρα της Γης», σβήνοντας τα φώτα του το Σάββατο 28 Μαρτίου από τις 20:30 έως τις 21:30, στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση για την κλιματική αλλαγή, στην προώθηση της εξοικονόμησης ενέργειας και στην υπενθύμιση της συλλογικής ευθύνης για την προστασία του πλανήτη.