-Υποδεχτήκαμε την Άνοιξη με την κατασκευή των πρώτων λουλουδιών για τον στολισμό της τάξης μας.
– Μέσα από εικόνες και την παρακολούθηση βίντεο, μάθαμε για τα ήθη και τα έθιμα των αποκριών σε διάφορα μέρη της Ελλάδας αλλά και του κόσμου, εντοπίσαμε διαφορές στο καρναβάλι τους συζητώντας και ζωγραφίζοντας τον χάρτη της Ελλάδας μας (φύλλο εργασίας) με τα μέρη των δράσεων, αλλά ξεχωρίσαμε το πραγματικό νόημα των αποκριών (τι σημαίνει τριώδιο – η προετοιμασία των ενηλίκων για την μεγάλη Σαρακοστή όπως ορίζει η εκκλησία μας), σε σχέση με την διασκέδαση ανά τον κόσμο.
– Φτιάξαμε τις μάσκες μας για την Τσικνοπέμπτη.
– Μιλήσαμε και μάθαμε για το νόημα της Καθαράς Δευτέρας και τι σηματοδοτεί ο χαρταετός μέσα από την παρακολούθηση σχετικού βίντεο. Έπειτα κατασκευάσαμε τον χαρταετό μας, ενώ διαβάσαμε την ιστορία της Κυρά Σαρακοστής σε ψηφιακή μορφή, χωρίσαμε τις τροφές σε νηστίσιμες και αρτύσιμες και έπειτα κατασκευάσαμε την Κυρά Σαρακοστή.
– Μάθαμε για την έννοια «γαϊτανάκι», την προέλευσή του, την παράδοση και το αναπαριστήσαμε στο σχολείο μας με την συνοδεία μουσικής.
-Μιλήσαμε και μάθαμε για το νόημα της γιορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου με την ετυμολογία της λέξεως (χαρούμενο νέο), ενώ μυρίσαμε ένα αληθινό λουλούδι του κρίνου που έδωσε ο άγγελος στην Παναγία μας και παρατηρήσαμε την εικόνα του Ευαγγελισμού αναφέροντας συναισθήματα που μπορεί να ένωσε η Παναγία μας κατά την επίσκεψη του αγγέλου. Τραγουδήσαμε το παιδικό μουσικό κομμάτι του ευαγγελισμού «στα πολύ παλιά τα χρόνια» και αναπαραστήσαμε τον Ευαγγελισμό. Τέλος, φτιάξαμε σχετική κατασκευή και τον κρίνο της Παναγίας μας.
-Μάθαμε για την ελληνική επανάσταση μέσα από την ανάγνωση βιβλίων και την παρακολούθηση σχετικών βίντεο. Φτιάξαμε τα πορτρέτα των ηρώων μας για να τους αναγνωρίζουμε καθώς συζητήσαμε για το έργο του καθενός στον αγώνα τους για την ελευθερία. Μιλήσαμε για την φορεσιά του τσολιά εκείνης της εποχής, τι αντιπροσωπεύει κάθε τμήμα της φορεσιάς, ενώ παίξαμε με την μελισσούλα μας – ρομπότ και ους ήρωες του ’21 (διαλέγαμε έναν ήρωα/ίδα, τον κατονομάζαμε και κατευθύναμε την μελισσούλα να φτάσει σε αυτόν/ήν σωστά). Μάθαμε για την έννοια του «κρυφού σχολειού» και του παιδαμαζώματος, ενώ η σχολική γιορτή μας βασίστηκε στην δραματοποίηση των μικρών ελληνόπουλων προς το κρυφό σχολείο.