-Ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα μέσα από την ανάγνωση παραμυθιών, συνειδητοποιήσαμε πότε νιώθουμε το κάθε συναίσθημα, τα αποδώσαμε ζωγραφίζοντας πότε μας δημιουργείται το καθένα και τα αναπαραστήσαμε με διάφορους τρόπους έκφρασης (δραματοποίηση), π.χ. θυμός: «Δώσε τον μαρκαδόρο τώρα!», λύπη: «Έχασα το παιχνίδι μου!»
-Διαβάσαμε το παραμύθι του Αρλεκίνου, κάναμε την άσκηση χρονικής ακολουθίας του παραμυθιού, μάθαμε για την πόλη του την Βενετία, χορέψαμε τον παραδοσιακό χορό “Tarantella” της Ιταλίας και είδαμε εικόνες του καρναβαλιού.
-Είδαμε πίνακες του Pablo Picasso και μαντέψαμε τις σκέψεις του όταν ζωγράφιζε τον Αρλεκίνο. Ζωγραφίσαμε τον δικό μας Αρλεκίνο του Picasso και έπειτα τον κατασκευάσαμε ομαδικά.
-Τσικνίσαμε και φτιάξαμε τις μάσκες μας με τα ζώα υπό εξαφάνιση σύμφωνα με το 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων μας «Το παράπονο των ζώων».
-Παρακολουθήσαμε και μιλήσαμε για τα έθιμα των αποκριών της Ελλάδας, φτιάξαμε τον δικό μας χαρταετό και τον χαρταετό της τάξης μας.
-Συζητήσαμε για την κυρά Σαρακοστή και την σημασία της μέσα από το παραμύθι της, κατασκευάσαμε τη δική μας κυρά Σαρακοστή, μάθαμε το τραγούδι της και δημιουργήσαμε το “Σαρακοστιανό Τραπέζι” εμπνευσμένοι από τον πίνακα του γνωστού ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου.