-Πρώτη προσέγγιση/παροχή ερεθισμάτων μέσα από ακτινογραφίες που απεικόνιζαν τα οστά του ανθρώπινου οργανισμού και συζήτηση στην παρεούλα.
-Παρακολουθήσαμε το βίντεο για τον ανθρώπινο σκελετό, μάθαμε νέες έννοιες για τα οστά (κρανίο, λεκάνη, σπονδυλική στήλη κλπ.) και συναρμολογήσαμε τον ανθρώπινο σκελετό.
-Διαβάζαμε σταδιακά το βιβλίο το «Σώμα μου» και συζητούσαμε στην παρεούλα ερωτήματα που προέκυπταν.
-Παρακολουθήσαμε το βίντεο για τα όργανα και την λειτουργία τους και τα μελετούσαμε και μέσα από το βιβλίο μας.
-Κάναμε την άσκηση για τα οστά και τα όργανα ώστε να εμπεδώσουμε τις νέες γνώσεις μας.
-Μάθαμε για τα στάδια ανάπτυξης του εμβρύου κατά την κύηση και κάναμε τη δραστηριότητα χρονικής ακολουθίας όπως αναπτύσσεται το έμβρυο ανά 3 μήνες.
-Συζητήσαμε για την σωστή διατροφή ώστε να έχω γερό οργανισμό και κατασκευάσαμε την διατροφική πυραμίδα «Τρέφομαι σωστά, για να είμαι πάντοτε καλά!»
-Μιλήσαμε για την σημασία της γυμναστικής και παίξαμε παιχνίδια άθλησης στην τάξη μας.
-Μάθαμε για τις πρώτες βοήθειες: πώς βοηθώ κάποιον όταν λιποθυμά, πώς φροντίζω ένα τραύμα και πότε καλώ το 166.
-Διδακτική επίσκεψη της παιδιάτρου κυρίας Αικατερίνης Χαραλαμπάκη-Κατσοτούρχη. Μάθαμε περισσότερες πληροφορίες για την καρδιά, τις αισθήσεις μας, τι είναι ο ιός και τα αντισώματα, ακούσαμε με το στηθοσκόπιο τον χτύπο της καρδιάς, κοιτάξαμε τα αυτιά μας με την συσκευή ελέγχου των αυτιών και μάθαμε για τον σωστό καθαρισμό τους.