-Καλώς ορίσαμε τον Απρίλη με την ιστορία του ψεύτη βοσκού λόγω του εθίμου της Πρωταπριλιάς με τα ψέματα. Έπειτα το δραματοποιήσαμε στην αυλή ως ψυχοκινητική δραστηριότητα.
-Γιορτάσαμε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου (2 Απριλίου) με την εκπαιδευτική μας επίσκεψη στην ανακαινισμένη βιβλιοθήκη (και ανοιχτή προς όλους τους κατοίκους) του 2ου δημοτικού σχολείου Πόλεως Καλύμνου. Φτιάξαμε την αφίσα του αναγνώστη ως δώρο του νηπιαγωγείου μας προς την βιβλιοθήκη με συνοδευτικό κείμενο σχετικό του τίτλου του Σχεδίου Δράσεως της Φιλαναγνωσίας «Με ένα βιβλίο αγκαλιά, για παρέα και συντροφιά!», ενώ δεν έλειψαν οι σελιδοδείκτες μας που κατασκευάσαμε για το σπίτι.
-Μιλήσαμε για τα ζώα και τα έντομα που ξυπνούν την άνοιξη και τα χωρίσαμε σε 2 κατηγορίες σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά τους. Έπειτα φτιάξαμε την ομαδική εργασία με την μυρμηγκοφωλιά και τα εργατικά μυρμήγκια, ενώ δεν έλειψε και το μελίσσι των εργατριών μελισσών. Επίσης, μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και αποδώσαμε τα στάδια ζωής σε δυαδική κατασκευή.
-Αφού αναφερθήκαμε στα παραπάνω, σειρά είχαν τα αποδημητικά πουλιά τα οποία ξαναέρχονται στην χώρα μας λόγω της εποχής μας, για αυτό και φτιάξαμε τις φωλιές τους με τα αυγουλάκια και τα νεογέννητα μικρά τους.
-Κάναμε μια καλή επανάληψη για την δομή και την ανάπτυξη των φυτών (στην οποία αναφερθήκαμε το φθινόπωρο ως εποχής φυτεύματος) λόγω άνθησης στην εποχή που διανύουμε. Έτσι, φτιάξαμε τα δεντράκια μας, ενώ χωρισμένοι σε ζευγάρια ξαναφυτέψαμε σε κεσεδάκια (βαμβάκι, νερό, όσπρια) τα φυτά μας και κάθε ζεύγος ήταν υπεύθυνο για την φροντίδα του.
-Μιλήσαμε, αναλογιστήκαμε και μάθαμε για το σώμα και συγκεκριμένα για τα οστά και τα όργανα. Στο τέλος γίναμε χειρούργοι και κληθήκαμε να θεραπεύσουμε (χωρισμένοι σε ζευγάρια γιατρών) ένα κοριτσάκι το οποίο είχε ένα ατύχημα και έπρεπε να τοποθετήσουμε τα οστά και όργανα σωστά στο σώμα της.
-Συζητήσαμε για τον βίο του Κυρίου Ιησού Χριστού μας και τα θαύματα που έκανε. Έπειτα μάθαμε για τα Πάθη Του και πήραμε για το σπίτι ένα τετράδιο εργασιών με την εξιστόρηση των Παθών και σχετικές ασκήσεις. Επίσης, μιλήσαμε για τα έθιμα του Πάσχα. Ανοίξαμε τις πόρτες του σχολείου μας και υποδεχτήκαμε τις μητέρες για να φτιάξουμε τα Λαζαράκια μας και τα κόκκινα αυγά όλοι μαζί. Επίσης, προηγήθηκαν τα κάλαντα του Λαζάρου σε γειτονιές του χωριού με την συνοδεία τόσο των εκπαιδευτικών μας όσο και των μητέρων. Αναπαραστήσαμε τον τρόπο που τσουγκρίζουμε αυγά με την ερωτοαπόκριση «Χριστός Ανέστη – Αληθώς Ανέστη», ενώ φτιάξαμε διάφορες σχετικές κατασκευές.
-Μιλήσαμε για την γιορτή της μητέρας (12 Μαΐου), τον ρόλο της και τα συναισθήματά μας προς αυτή, ενώ φτιάξαμε δωράκια έκπληξη για τις μαμάδες μας προκειμένου να τα προσφέρουμε εκείνη την ημέρα (εντός των σχολικών διακοπών Πάσχα).