-Με αφορμή τον πίνακα του Van Gogh έναστρη νύχτα, συζητήσαμε για το φεγγάρι, τα αστέρια, την εναλλαγή μέρας – νύχτας και δημιουργήσαμε τον εννοιολογικό χάρτη τι γνωρίζω για το διάστημα και τι θα ήθελα να μάθω.
-Μίλησαμε για το πλανητικό συστήμα, τη Γη μας και τους υπόλοιπους πλανήτες με την τροχιά τους γύρω από τον ήλιο, ενώ παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο για την φύση του κάθε πλανήτη και του μεγάλου αστέρα τον ήλιο.
-Τοποθετήσαμε τους πλανήτες στην σειρά όπως βρίσκονται γύρω από τον ήλιο και έπειτα αναπαραστήσαμε ολόκληρο το πλανητικό μας σύστημα στις τροχιές τους.
-Μάθαμε για τους αστροναύτες, την στολή τους και τους πυραύλους οι οποίοι φτάνουν στο διάστημα και για να εξερευνηθεί το διάστημα.
-Δημιουργήσαμε μακέτα με τους πλανήτες μας και χρησιμοποιώντας την ρομποτική μελισσούλα κατευθυνόμασταν στον πλανήτη που επιθυμούσε ο καθένας αναγνωρίζοντας τον και αναφέροντας τα χαρακτηριστικά του.
-Κατασκευάσαμε προσομοίωμα του πλανητικού μας συστήματος
-Στο μάθημα των αγγλικών φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή με τους αστροναύτες και τους πυραύλους.
-Μιλήσαμε για το «φιλαράκι – δορυφόρο» της Γης, ενώ διαβάσαμε πληροφορίες από το βιβλίο ενός συμμαθητή μας, την Σελήνη, μάθαμε τις φάσεις της και τις ζωγραφίσαμε σε χαρτόνι ομαδικά.
-Μάθαμε επίσης τι είναι η σκιά, τον τρόπο και την μεριά που δημιουργείται ανάλογα τη θέση του φωτός, ενώ την αποδώσαμε στην αυλή μεταξύ μας και με την βοήθεια του ήλιου χρησιμοποιώντας κιμωλίες. Έπειτα, εμπεδώσαμε τη νέα αυτή γνώση με το πείραμα του φακού και των φιγούρων μέσα στην τάξη (από την μεριά που πέφτει το φως, η σκιά θα δημιουργείται πάντα από πίσω) και πήραμε τις φιγούρες στο σπίτι για την επανάληψη του πειράματος.