ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥ ΖΗΝ “ΟΙ ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΓΕΡΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ”

ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Καλέσαμε τη γυμνάστρια κ. Λιβανού Γεωργία στην τάξη μας, η οποία μας μίλησε για το πόσο σημαντική είναι η άσκηση.

20241024 094015 1

Αφού ζωγραφίσαμε όσα μάθαμε, σκανάραμε τις ζωγραφιές μας και δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό βιβλίο.

20241024 102253

https://read.bookcreator.com/mwVQtZn89ydgjNU3eriq8sneCBE2/ujO6vyNnS7O2nabgyk7dxg

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 16 175319

AΝΑΚΑΛΥΠΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Αφού καταγράψαμε για μια εβδομάδα στο σπίτι μας με τη βοήθεια των γονιών μας τα τρόφιμα που τρώμε και παρουσιάσαμε στην τάξη τις καταγραφές μας, δημιουργήσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου και αποτυπώσαμε με διάφορους τρόπους τις καταγραφές μας.

20241115 181752 20241107 123705

Μελετήσαμε τις ομάδες των τροφίμων και την πυραμίδα της διατροφής.

Με την ευκαιρία φτιάξαμε και πυραμίδες…

20241113 125344

Ανακαλύψαμε τη σημασία που έχει για τη διατροφή μας η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε καθημερινή βάση.

Με την ευκαιρία είδαμε πίνακες ζωγραφικής του Ιταλού ζωγράφου G. Arcimboldo. Tους παρατηρήσαμε και βρήκαμε τα φρούτα και τα λαχανικά που έχει χρησιμοποιήσει στους πίνακές του ο ζωγράφος.

20241104 100849

και ζωγραφίσαμε και εμείς σαν τον Arcimboldo με πολλά φρούτα και λαχανικά!

20241105 104448

Φέραμε στο σχολείο φρούτα και…

μετρήσαμε

20241115 181728 1

ομαδοποιήσαμε

20241115 181702

ζυγίσαμε

20241115 181634

κάναμε ρομποτική

προγραμματίζοντας το ρομποτάκι να ακολουθήσει τα βήματα της συνταγής για φρουτοσαλάτα.

20241115 181822 20241115 181840

και φυσικά φτιάξαμε μια πολύ νόστιμη και υγιεινή φρουτοσαλάτα για να φάμε όλοι μαζί.

20241107 103716 1

Τέλος, ως ειδικοί πια σε θέματα διατροφής, χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και μελετήσαμε δύο περιπτώσεις ανθρώπων με διαφορετικές διατροφικές συνήθειες προβλέποντας πώς θα είναι η υγεία τους στο μέλλον και επισημαίνοντας τις αλλαγές που θα πρέπει να κάνουν στη διατροφή τους, τα οποία και οι ομάδες παρουσίασαν στην ολομέλεια.

20241112 102609        20241112 125647

Τότε νόμιζα, τώρα ξέρω…

20241120 084804

20241121 160830

Τέλος, φτιάξαμε ποδιές για να μαγειρεύουμε στο σπίτι μαζί με τους γονείς νόστιμες και υγιεινές συνταγές!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΟ

Στα πλαίσια υλοποίησης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της Θεματικής Ενότητας “Ζω καλύτερα-Ευ Ζην” το σχολείο μας μαζί με το δημοτικό σχολείο επισκέφτηκε τον Δενδροκομικό Σταθμό και Ελαιοτριβείο της περιοχής, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τα δέντρα και τους καρπούς τους, να μαζέψουν φρούτα, να παρακολουθήσουν το μάζεμα τους ελιάς και έπειτα να επισκεφτούν το ελαιοτριβείο και να μάθουν για τη διαδικασία της παραγωγής του λαδιού και τον σημαντικό ρόλο του στα πλαίσια μιας υγιεινής διατροφής.

Επίσκεψη στον Δενδροκομικό Σταθμό Επίσκεψη σε ελαιοτριβείο της περιοχής

ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Το σχολείο μας σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο Δημοτικό, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), υλοποιεί δράσεις που προάγουν και ενδυναμώνουν την ψυχική υγεία των παιδιών. Ξεκινήσαμε απο την αναγνώριση των συναισθημάτων μας μέσα απο παιχνίδια και δραστηριότητες που έγιναν μαζί με τους μαθητές της Α και Β τάξης του δημοτικού.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Συνεχίζοντας τις δράσεις μας για την Ψυχική Υγεία και την έκφραση και τη διαχείριση των συναισθημάτων μας, ήρθαμε σε επαφή με πίνακες ζωγραφικής. Συζητήσαμε για τα συναισθήματα που μας προκαλούνται, τα πιθανά συναισθήματα του ζωγράφου αλλά και του προσώπου ή των προσώπων που απεικονίζονται.

synaisuhmata 2

hlko fall in love with Autumn 1SYNAISUHMATA 4 Επικεντρωθήκαμε στον πίνακα του Μιρό “Το Χαμόγελο των Φλεγόμενων Φτερών”  μέσω των ρουτινών σκέψης και δώσαμε στο πρόσωπο του πίνακα το συναίσθημα που θέλαμε αλλά και το συναίσθημα που μας προκάλεσε ο πίνακας.

Πρόσωπα και έκφραση συναισθημάτων μέσα απο τη δημιουργία γλυπτών από τα παιδιά

20241031 122732 20241031 122736 20241031 122722

20241116 221048 20241116 221035 20241116 221023

Οι δράσεις οδήγησαν σε δημιουργία βίντεο για την Ψυχική Υγεία με τίτλο “Πρόσωπα και Συναισθήματα”. Δείτε το πατώντας το λίνκ

https://video.sch.gr/asset/detail/wWMnADdcpUWbhIUOkxRnrMzn/NCgoGi4dNNIrWEHCRNkYe12t

 

Την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Τροιζήνας μας επισκέφτηκε και μας ενημέρωσε για την πρόληψη και την διαχείριση σεισμικού κινδύνου και πυρκαγιάς.

20241003 110224 20241003 112418 20241003 121538

Μετά την ενημέρωση ακολούθησε εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα πυρόσβεσης.

Ευχαριστούμε θερμά το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Τροιζήνας και τον κ. Κωστόπουλο Ιωάννη για την ανταπόκριση και την ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών.

EΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ E-TWINNING “BIRDS AROUND SCHOOL”

Mascot of the Project

Το σχολείο μας φέτος με χαρά συμμετέχει σε ένα ακόμα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-twinning “Birds Around School”. Τα παιδιά δημιούργησαν τη μασκότ του προγράμματος, τον “Τίτι” και ξεκινούν την έρευνα για τα πουλιά γύρω από το σχολείο τους!

Με φωτογραφίες που τράβηξαν τα παιδιά το σχολείο τους ετοιμάσαμε μια παρουσίαση του σχολείου μας για τα υπόλοιπα συνεργαζόμενα σχολεία.

https://1drv.ms/v/c/6361e5c9c9015b4a/ER10cjW8o65Jk2JiKpB_DcQBlisRZWQBn46nmDRhXso7lQ

Ακόμα τα παιδιά στο σχολείο αλλά και στο σπίτι μαζί με τους γονείς τους συγκέντρωσαν πληροφορίες για πουλιά της περιοχής τους, Παρουσίασαν τις πληροφορίες που συγκέντρωσαν και όλοι μαζί ετοίμασαν ένα κολάζ.

20240930 124426 0 20240930 092125 1

Σαν μικροί εξερευνητές βγήκαμε έξω απο το σχολείο με τα κιάλια μας και προσπαθήσαμε να ανακαλύψουμε πουλιά. Τα ακούσαμε, τα παρατηρήσαμε, τα φωτογραφίσαμε και τα καταγράψαμε.

Green Simple Bird Sale Instagram Post 1

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου έγιναν μια μεγάλη ομάδα με τους μαθητές του Δημοτικού και γιόρτασαν όλοι μαζί την 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.