Εργαστήρια δεξιοτήτων- 2η Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον



Λήψη αρχείου

 

 

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Οι μαθητές, μαζί με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Γαλατά και Καλλονής είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την κουκλοθεατρική παράσταση “Θα κάνω ΜΠΑΜ” από την ομάδα Celesta, μια διαδραστική παράσταση για τα συναισθήματα και τη διαχείριση του θυμού.

https://1drv.ms/v/c/6361e5c9c9015b4a/EfrZmorhJ8dPoApvXEREilEBTjPUzkNMHmUal-bX7lhDCg

e-twinning The Art of the Environment

Σήμερα Δευτέρα 27 Ιανουαρίου είχαμε διαδικτυακή συνάντηση με τους εταίρους μας στην Ισπανία και στην Γαλλία.

Συστηθήκαμε και ανταλλάξαμε τις ευχές μας για τον πλανήτη μας!

Λιγότερη ρύπανση, λιγότερα σκουπίδια, περισσότερο νερό ήταν κάποιες από τις ευχές που ακούστηκαν από τους μαθητές και των τριών σχολείων.

Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για τα παιδιά που σύντομα θα επαναλάβουμε.

Our meeting on January 27th, 2025

20250128 104707

 

 

Προγραμματισμός Scratch

Με αφορμή την ανάγνωση του ουκρανικού παραμυθιού “Το Γάντι” τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τον προγραμματισμό scratch στα πλαίσια της εκπαιδευτική ρομποτικής, επιλέγοντας τη “σκηνή” και “ήρωες” της ιστορίας και δημιουργώντας τη δική τους αφήγηση προγραμματίζοντας, μέσω εντολών, τους ήρωες.

20250115 124227 20250115 124423 20250115 124231

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΧΕΡΣΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΤΙΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ”

Το εκπαιδευτικό και πολιτιστικό κέντρο “Καθετή” στα πλαίσια της συνεργασίας και της υποστήριξης του έγραψε άρθρο σχετικά με τις δράσεις του σχολείου μας στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Τα σχολεία υιοθετούν χερσαία και παράκτια οικοσυστήματα” που υλοποιήθηκε τη περσινή σχολική χρονιά (2023-2024) και συνεχίζονται την φετινή σχολική χρονιά (2024-2025) στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος ΥΓΡΟΒΙΟΤΟΠΟΣ ΨΗΦΤΑΣ- ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο εδώ.

Ακόμα στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος και της συλλογής πληροφοριών για τον Υγροβιότοπο δημιουργήθηκε σχετικό ερωτηματολόγιο.

το οποίο όποιος επιθυμεί μπορεί και να το συμπληρώσει.