Διαβάσαμε την ιστορία: Πέφτει-πέφτει η σταγόνα, μια πρώτη ματιά στον κύκλο του νερού, του Σαν Γκόντουιν.
και αφού συζητήσαμε είδαμε και σχετικά videos
Με αφορμή την απορία ενός νηπίου, σχετικά με το πως ανεβαίνουν οι σταγόνες στον ουρανό όταν τις ζεσταίνει ο ήλιος κάναμε πειράματα, και μιλήσαμε για τις 3 μορφές του νερού: υγρή-αέρια -στερεή.
- Σε μπρίκι ζεσταίνουμε νερό, αυτό εξατμίζεται, δηλαδή γίνεται αέριο( δεν το βλέπουμε) και παρατηρούμε στο καθρεφτάκι που κρατάμε πάνω από το μπρίκι πως γίνεται πάλι υγρό.
2. Βάλαμε νερό σε παγοκύστη μέσα στην κατάψυξη και παρατηρήσαμε ότι έγινε πάγος, στερεή μορφή του νερού.
Στη συνέχεια αποτυπώσαμε στο παρακάτω φύλλο εργασίας τον κύκλο του νερού, όπου κόψαμε τις εικόνες και τις κολλήσαμε στη σωστή σειρά
Έπειτα τα νήπια ζωγράφισαν ατομικά τον κύκλο του νερού
Δημιουργήσαμε στην εφαρμογή Learning apps.org διαδραστικό παιχνίδι όπου τα παιδιά εξασκούνται στον κύκλοτου νερού.
Τέλος τα νήπια πρότειναν να κάνουν ένα δικό τους παραμύθι με θέμα το ταξίδι μιας σταγόνας. Με την παρότρυνση της εκπαιδευτικού αποφασίζουν τις λέξεις που θα περιέχει το παραμύθι τους:
- σταγόνα
- θάλασσα
- χιονονυφάδα
- ψάρι
- αέρας
- σύννεφο
- παπαρούνα
- βουνό
Στη συνέχεια αφού η εκπαιδευτικός έγραψε την ιστορία όπως την είπαν τα παιδιά, την εικονογράφησαν. Τα νήπια χωρισμένα σε ομάδες των δύο ατόμων αναλαμβάνουν να ζωγραφίσουν μία σκηνή από το παραμύθι τους.
Το αποτέλεσμα: ( story jumper)