Ξεκινήσαμε με ανύχνευση και καταγραφή των πρότερων γνώσεων των νηπίων σχετικά με το Φθινόπωρο. Μέσα από σχετικά videos, πίνακες αναφοράς αλλά και με την βοήθεια του Ρούλη του Φθινοπωρούλη μάθαμε πολλές πληροφορίες σχετικά με την εποχή του Φθινοπώρου. Μιλώντας για το κάθε χαρακτηριστικό της εποχής προβήκαμε σε σχετικές δραστηριότητες και κατασκευές:
_ Παρατηρήσαμε την φύση και τα δέντρα στην αυλή του σχολείου μας, συζητήσαμε και φτιάξαμε το δικό μας φθινοπωριμό δέντρο με τέμπερες και καπάκι από μαρκαδώρο:
Μαζέψαμε φύλλα δέντρων και τα αποτυπώσαμε με κηρομπογιές σε χαρτί Α4
Μιλήσαμε για τα πρωτοβρόχια, κάναμε την δική μας ομπρέλα, κόψαμε τα γράμματα και συνθέσαμε την λέξη “όμπρέλα”
Μάθαμε για τα φθινοπωρινά φρούτα, το κάθε νήπιο σημείωσε σε πίνακα διπλής εισόδου το φρούτο της ερεσκείας του και στη συνέχεια προχωρήσαμε σε συγκρίσεις: σε πόσα παιδιά αρέσει το μήλο, ποιο φρούτο αρέσει σε περισσότερα παιδιά κ.λ.π.
Ζητήσαμε από τα νήπια να φέρουν την επόμενη μέρα από δύο φθινοπωρινά φρούτα και αφού τα συγκεντρώσαμε, τα ταξινομήσαμε με διάφορα κριτήρια: το είδος, το χρώμα, το μέγεθος.
Ψάξαμε και είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τα φθινοπωρινά φρούτα
Τα νήπια εντυπωσιάστηκαν από τα έργα τουζωγράφου Giuseppe Arcimboldo
και έφτιαξαν δικά τους πρόσωπα χρησιμοποιώντας την φαντασία τους και τα φρούτα που έφεραν από το σπίτι
Καθαρίσαμε τα φρούτα και γευτήκαμε την φρουτοσαλάτα όλοι μαζί παρέα
Τέλος φτιάξαμε μια χειροτεχνεία σχετική με τα φρούτα του Φθινοπώρου, χρησιμοποιώντας πινέλα , τέμπερες και χαρτί γλασσέ.