Ξεκινήσαμε με την αγαπημένη μας μάγισσα Μπερδεψούρα της Ιωάννας Κυρίτση Τζιώτη
και μετά τα νήπια την βοήθησαν να…. ξεμπερδευτεί στο παρακάτω φύλλο εργασίας
Στη συνέχεια τα νήπια κινούνται στο χώρο με διάφορους τρόπους, στο ρυθμό του ταμπουρίνου και στο σύνθημα της νηπιαγωγού τα νήπια καλούνται να αγγίξουν κάποιο αντικείμενο της τάξης στο χρώμα που λέει η νηπιαγωγός.
Το κάθε νήπιο περιγράφει τον εαυτό του (έχω πράσινα μάτια, μαύρα μαλλιά, φορώ κόκκινη μπλούζα κ.α. ) αλλά και έναν συμμαθητή του.
Ακούσαμε Το παραμύθι των χρωμάτων
και αποφασίσαμε να κάνουμε το δικό μας ουράνιο τόξο με τέμπερες και φελλό
Μίξεις χρωμάτων
Τι θα μας βοηθουσε να φτάσουμε στο ουράνιο τόξο;
- Μια τεράστια σκάλα
- Ένα αεροπλάνο
- Ένα αερόστατο…
Χρησιμοποιώντας λοιπόν τέμπερες κόκκινη, κίτρινη και μπλε ( βασικά χρώματα ) και μπαλόνια φτιάξαμε ένα αερόστατο
Τα νήπια ανακαλύπτουν πως στο αερόστατο υπάρχουν και χρώματα που δεν χρησιμοποιήσαμε αλλά προέκυψαν από την μίξη την βασικών χρωμάτων: κίτρινο + κόκκινο=πορτοκαλί
κίτρινο + μπλε=πράσινο
κόκκινο + μπλε=μοβ
Ας ξεκινήσει λοιπόν το μεγάλο ταξίδι και ίσως αγγίξουμε το ουράνιο τόξο