Στις 29 Απριλίου 2026, είχαμε τη χαρά να επισκεφθούν το σχολείο μας εκπρόσωποι της Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμάτας ! Τα παιδιά μας ενημερώθηκαν για το επάγγελμα του πυροσβέστη καθώς και για τις αρμοδιότητές τους σε κρίσιμες στιγμές! Κλείνοντας τα παιδιά τούς πρόσφεραν μια ευχαριστήρια κάρτα και μια κατασκευή που είχαν ετοιμάσει στις τάξεις τους!






