Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Στις 29 Απριλίου 2026, είχαμε τη χαρά να επισκεφθούν το σχολείο μας εκπρόσωποι της Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμάτας ! Τα παιδιά μας ενημερώθηκαν για το επάγγελμα του πυροσβέστη καθώς και για τις αρμοδιότητές τους σε κρίσιμες στιγμές! Κλείνοντας τα παιδιά τούς πρόσφεραν μια ευχαριστήρια κάρτα και μια κατασκευή που είχαν ετοιμάσει στις τάξεις τους!

tempImageGtCztR tempImagecAPGIn tempImageQR9NtE tempImageS1EaTt tempImageihDzcy tempImageS5Ad3B tempImageU7rugF