Σεμινάριο Φιλοζωίας.

Σήμερα οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας μαζί με τη συντονίστριά μας στο Δίκτυο “Φιλοζωικών Σχολείων” κα. Αρετή Σμυρλή παρακολουθήσαμε την ομιλία της ΠΦΠΟ Στις 9.30 το πρωί μίλησε στα νηπιαγωγεία η κα.Χριστίνα Νομικού (υπεύθυνη της Ομάδας Παιδείας και μέλος ΔΣ της ΠΦΠΟ).