Ο Αγιασμός μας για τη νέα αυτή σχολική χρονιά τελέστηκε την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024, όπως πάντα με το Δημοτικό Σχολείου Θεολόγου Ποτού! Αφού λάβαμε την ευλογία της εκκλησίας, ακολούθησε μια πρώτη γνωριμία και ενημέρωση στην αίθουσα του Νηπιαγωγείου και οι μαθητές και οι μαθήτριες μας έλαβαν δωράκια καλωσορίσματος από τη Νηπιαγωγό τους και ένα υπέροχο μπαλόνι από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για να ξεκινήσει όμορφα η χρονιά μας!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.