Το φθινόπωρο προσεγγίστηκε διαθεματικά μέσα από δραστηριότητες που καλύπτουν όλες τις περιοχές του αναλυτικού προγράμματος. Συζητήσαμε για τις αλλαγές που παρατηρούμε στη φύση , τι κάνουν οι άνθρωποι το φθινόπωρο, για τα πρωτοβρόχια, για τα φρούτα και τα λαχανικά του φθινοπώρου, μαζέψαμε φύλλα και κουκουνάρια από την αυλή μας (τα ταξινομήσαμε ανά είδος, μέγεθος , κάναμε κατασκευές και κάποια τα βάλαμε στη γωνιά του φθινοπώρου) μάθαμε για τα σαλιγάρια που βγαίνουν μετά τη βροχή. Γίναμε σαλιγκάρια και παίξαμε σχετικές ηχοϊστορίες. Διαβάσαμε σχετικά παραμύθια, είδαμε βίντεο, έντυπο εποπτικό υλικό, φτιάξαμε κατασκευές και την γωνιά του φθινοπώρου. Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες με δραστηριότητες μαθηματικών (1)τα παιδιά γίνανε δέντρα και βάζαμε πάνω τους όσα φύλλα μας έδειχνε το ζάρι που ρίχναμε, (2) φτιάξαμε μοτίβα με φύλλα, σύννεφα, ομπρέλες και σταγόνες, (3) βάλαμε πάνω από τις ομπρέλες τόσες σταγόνες όσες έλεγε ο αριθμός της κάθε ομπρέλας. Φωτογραφίες με δραστηριότητες φωνολογικής ενημερότητας (βάλαμε τις σταγόνες στη σωστή σειρά και φτιάξαμε λέξεις), προφορικού λόγου και ατομικών, ομαδικών κατασκευών.