1.Το Νηπιαγωγείο-Επικοινωνία

Το Νηπιαγωγείο Στομίου:

1.Μπροστινή όψη σχολείου 2.Πίσω όψη σχολείου3.Η αυλή μας4.Η αυλή μας5.Η αυλή μας

 

Το Νηπιαγωγείο Στομίου με κωδικό ΥΠΑΙΘ  9310490 ανήκει στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και τα στοιχεία επικοινωνίας είναι:

1/Θ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟΜΙΟΥ

Δ/νση:  Οδός Αγιάς

ΤΚ -Πόλη: 40 007, Στόμιο Λάρισας

Τηλέφωνο:  2495091086

Email: mail@nip-stomiou.lar.sch.gr

Ιστοσελίδα: https://blogs.sch.gr/nipstomioular/

 

Οι μέρες/ώρες που μπορούν να προσέρχονται οι γονείς στο σχολείο για ενημέρωση είναι κάθε μέρα, είτε κατά την προσέλευση των παιδιών, είτε μετά το πέρας του σχολικού ωραρίου, ενώ μπορούν φυσικά να επικοινωνούν και τηλεφωνικώς. Δεν προγραμματίζονται μαζικές συγκεντρώσεις γονέων τη χρονιά 2021-22 εντός της τάξης για την αποφυγή μετάδοσης της νόσου covid-19.

Το εκπαιδευτικό προσωπικό αποτελείται από μία (1) Νηπιαγωγό, την κ.Σοφία Μακρυκώστα, η οποία είναι και η Προϊσταμένη του σχολείου, μόνιμη, με οργανική θέση από 30-06-2021 στο Νηπιαγωγείο Στομίου:

15.Νηπιαγωγός

18.Η Νηπιαγωγός

 

Το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, μετά την απόφαση Αρ. Πρωτ.: 140510/Δ1/01-9-2016, αναμόρφωσε και αντικατέστησε τους δύο τύπους νηπιαγωγείου, κλασικό και ολοήμερο, οι οποίοι λειτουργούσαν παράλληλα, με έναν Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, αναμορφώνοντας το ωρολόγιο πρόγραμμα σύμφωνα με το Π.Δ. 79/2017.

Ο Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου περιλαμβάνει:

  1. το Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα, που απευθύνεται σε όλους/όλες τους/τις μαθητές/τριες (νήπια και προνήπια), αφορά όλα τα τμήματα και διαρκεί από τις 8:30 μέχρι τη 13:00 και
  2. το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα που διαρκεί από τη 13:00 μέχρι τις 16:00.

Στο Νηπιαγωγείο Στομίου τη σχολική χρονιά 2021-22 φοιτούν επτά (07) μαθητές, πέντε (05) νήπια και δύο (02) προνήπια, τρία (03) κορίτσια και τέσσερα (04) αγόρια και  δε λειτουργεί ολοήμερο πρόγραμμα.

Από το σχολικό έτος 2021-2022 το ΥΠΑΙΘ εισάγει στο βασικό πρωινό υποχρεωτικό πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων της χώρας (08.30-13.00) την Αγγλική γλώσσα μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες βιωματικού χαρακτήρα (ΦΕΚ Τεύχος B’ 3311/26.07.2021).
Η εισαγωγή της Αγγλικής γίνεται με τη διάθεση εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας ΠΕ06 για δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα, σε κάθε τμήμα του πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος των Νηπιαγωγείων, σε πλαίσιο συνεργασίας με τον/τη νηπιαγωγό του τμήματος. Η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας του Νηπιαγωγείου Στομίου είναι η κ.Ιωάννα Λειβαδίτου. Τα αγγλικά διδάσκονται στο Νηπ/γείο μας κάθε Δευτέρα και Τρίτη από 09.15 έως 10.00 κατά τη δεύτερη (2η) διδακτική ώρα, στο πλαίσιο των οργανωμένων δραστηριοτήτων.

Το διδακτικό προσωπικό αποτελείται από εκπαιδευτικούς με αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα (κάτοχοι Μεταπτυχιακών), με υψηλή αντίληψη για το λειτούργημά τους ως παιδαγωγοί. Το γεγονός αυτό ευνοεί τη διαθεματική προσέγγιση όλων των γνωστικών αντικειμένων, την πραγματοποίηση υποδειγματικών διδασκαλιών, την επικοινωνία και την καλή συνεργασία με τα νήπια.

Στο Νηπιαγωγείο  Στομίου, οι  αίθουσες διδασκαλίας, δραστηριοτήτων και η αυλή μας είναι επαρκείς και κατάλληλες για τη διδασκαλία και τη σχολική ζωή, ενώ καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών του τμήματος.

Οι αίθουσες:

6.Η τάξη μας7.Η τάξη μας8.Η τάξη μας9.Η τάξη μας10.Η τάξη μας11.Η τάξη μας12.Η τάξη μας13.Είσοδος τάξης14.Είσοδος τάξης χωλ

Για την ομαλή και άρτια λειτουργία του σχολείου είναι απαραίτητο να συνεργάζονται αρμονικά και υπεύθυνα τρεις παράγοντες: το Σχολείο, οι Γονείς και τα Νήπια – Προνήπια. 

Ο πρωταρχικός στόχος του Νηπιαγωγείου είναι να βοηθήσει την ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη των νηπίων, σωματικά, νοητικά, συναισθηματικά και κοινωνικά:

Καλλιεργώντας τις αισθήσεις και οργανώνοντας τις πράξεις τους.

Προκαλώντας το ενδιαφέρον για εκμάθηση και προάγοντας τη γνώση και κατανόηση δεξιοτήτων.

Κινητοποιώντας την κριτική και δημιουργική σκέψη.

Αναπτύσσοντας την ικανότητα κατανόησης και έκφρασης μέσα από τα σύμβολα, υποστηρίζοντας το ρόλο της γλώσσας σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Ενσωματώνοντας την τεχνολογία στις διάφορες δραστηριότητες του προγράμματος.

Ενισχύοντας τη συνεργασία με τους γονείς.

Αναδεικνύοντας το παιχνίδι ως πυρήνα του προγράμματος.