Πρόγραμμα κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης: Ο θυμός και η διαχείρισή του

Εδώ και αρκετές βδομάδες ασχολούμαστε με το συναίσθημα του θυμού. Πότε θυμώνουμε; Θυμώνουμε όλοι για τους ίδιους λόγους; Είναι κακό να θυμώνουμε; Μήπως είναι ένα χρήσιμο συναίσθημα όπως και όλα τα άλλα; Τι είναι καλό να κάνουμε όταν θυμώνουμε για να μην βλάψουμε ούτε τον εαυτό μας αλλά ούτε και τους άλλους; Με βάση αυτά τα ερωτήματα επεξεργαστήκαμε το δύσκολο αυτό θέμα. Τα παιδιά συμμετείχαν με πολύ ενδιαφέρον. Τώρα όλες οι τάξεις έχουν ένα θυμόμετρο για να μετράμε την ένταση του θυμού μας και όλα τα παιδιά ξέρουν να τον διαχειρίζονται με αναπνοές αλλά και με άλλους πρωτότυπους τρόπους που πρότειναν μόνοι τους.

cb1035ae dce0 4577 8ab8 b24264ba1d44 438221138 803810014516662 399375595380652749 n

438209084 2331726950350176 6841253125999196709 n 438231730 1089426498833301 7806367082014773549 n f3c0cd90 0f15 44e4 af8b 7ba8cbc16101

137fb35e 29a5 418b bb9a 275dc648fd40 

438158987 333872986012830 362839120928336718 n 438204546 367614072900654 4949944391926917854 n 438209155 1067450594355952 8217766645530483398 n 438245498 441445878568074 3134988681747100077 n 438237584 899143431965838 6751023041890475365 n 438158984 7459442814162915 6140254918655920859 n 438115935 1003943087732484 5715992852645393076 n

Το θυμόμετρο

437027596 1117570696022291 3740380935178587245 n 440272396 2168213656844701 425785039779236774 n dfef5725 8ffe 4961 b0c7 583d67a8bfbb 211418c0 4f21 40f5 a627 5fcea04b5b48

Η τεχνική με το φύσημα του δράκου

fc92651c ea2c 4746 90e3 9f4e33f50f0e 1 e8910de2 118a 435f a052 1fd6cb177f74 a4d7e0af 3185 4452 9396 c53621a5ed02 4e21e934 0989 4f4b ab34 23a828d47319 319dcc5a ea9a 4dfa b6f7 b87b7fd086a6 e65330bc 20a4 4074 9d8a 429ded0f6d7c

Η τεχνική με τα μαξιλάρια

c8da28e3 c679 46ec a3d4 a1eef8afb363 3df43441 b44b 4f24 ab38 bf5180b657df 02b4c241 9d75 493f a2ae 62f0d4d0bdc0 f0356179 54df 4600 97ea a4936831855a

Το φανάρι του θυμού

8d562c9b 7ff1 43d1 a330 238457b58f8a b9ce1be2 e5cf 449f bb3c 020b5f5f2a94 1b3962bf 30a8 4150 942f f9a35a1348a4 1d81c97d 88b2 4c21 942e be307bb1ed87 a48ec3e4 e700 4b9d 8941 b364a73aab36 1