Μιλήσαμε για τους φωτεινούς σηματοδότες ώστε να κατανοήσουν το ρόλο αυτών, να τους αναγνωρίζουν ως επιβάτες οχήματος και να προσπαθήσουν να κινούνται ως πεζοί χρησιμοποιώντας τους σωστά , με τη βοήθεια πάντα κάποιου ενήλικα (γονέα, εκπαιδευτικού). Στόχος να αναπτυχθεί η Κριτική σκέψη, η Επίλυση προβλημάτων, η Συνεργασία, η Δημιουργικότητα, οι Κινητικές δεξιότητες, οι Κοινωνικές ικανότητες η Ανταπόκριση σε ακουστικά ερεθίσματα.
Κατασκευή φωτεινού σηματοδότη από ανακυκλώσιμα υλικά( ρολό από χαρτί υγείας)
Μιλήσαμε για τα μέσα έκτακτης ανάγκης : ασθενοφόρο, πυροσβεστική και περιπολικό, τη χρησιμότητά τους, καθώς και για τους αριθμούς που χρησιμοποιούμε για να τους καλέσουμε (166, 199,100).Παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης με κάρτες (αντιστοίχιση του κάθε αυτοκινήτου με τον σωστό αριθμό).
Παιχνίδι ρόλων : αυτοκίνητα , πεζοί , φανάρια .Εκ περιτροπής ( για να περάσουν όλα τα παιδιά από όλους τους ρόλους) κάποια παιδιά είναι τα αυτοκίνητα , κάποια οι πεζοί και κάποια τα φανάρια. Όταν ανάβει πράσινο για τους πεζούς , τα αυτοκίνητα σταματάνε και οι πεζοί περνάνε από τις διαβάσεις πεζών. Όταν ανάβει κόκκινο για τους πεζούς , οι πεζοί σταματάνε και περνούν τα αυτοκίνητα.
Διαβάσαμε : “Ο Φίλος μου ο Ποδηλατάκιας”
Κεντρικός ήρωας του βιβλίου είναι ο Ποδηλατάκιας, ένα μαγικό ποδήλατο που μιλάει και προσπαθεί με απλό και διασκεδαστικό τρόπο να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τους βασικούς κανόνες της ασφαλούς και υπεύθυνης οδήγησης κατά τη διάρκεια της βόλτας τους με το ποδήλατο.
Πρόκειται για μια ιστορία, η οποία μέσω της περιπέτειας, καταφέρνει να περάσει στα παιδιά βασικούς όρους και κανόνες, χωρίς να αισθάνονται ότι κάποιος τους κάνει μάθημα. Η ιστορία μένει στο μυαλό τους και τους συντροφεύει σε κάθε βόλτα που κάνουν με το ποδήλατό τους.
Τα παιδιά περιγράψανε τα ποδήλατά τους. Ποια μέτρα ασφάλειας λαμβάνουν, διηγήθηκαν προσωπικές ιστορίες καθώς κάνουν ποδήλατο στη γειτονιά.
Κατασκευή : ποδήλατα με παλιά cd και γλωσσοπίεστρα.
Μιλήσαμε για τα μέσα μεταφοράς της στεριάς, του αέρα και της θάλασσας.
Κατασκευή: αυτοκινητάκια από ανακυκλώσιμα υλικά ( ρολό από χαρτί υγείας και πλαστικά καπάκια ) και αεροπλανάκια από γλωσσοπίεστρα.
Γνωρίσαμε τα σήματα του Κ.Ο.Κ και παίξαμε ένα παιχνίδι με αυτά ( βρες το μισό του). Μιλήσαμε για τους τροχονόμους και τους σχολικούς τροχονόμους. Φορέσαμε το γιλέκο του σχολικού τροχονόμου και γίναμε για λίγο και εμείς σχολικοί τροχονόμοι.
Κλείσαμε το θέμα μας ΄΄ γλυκά ΄΄ φτιάχνοντας γλυκά φανάρια με μπισκότα, χρωματιστές καραμέλες και σοκολάτα .