Στην τάξη μας μια μέρα εμφανίστηκε ένα βιβλίο χρωματιστό. Τα παιδιά αμέσως έδειξαν ενδιαφέρον. Ζήτησαν να το διαβάσουμε. Έτσι κι έγινε…
Ξεκίνησε η ιστορία της σταγόνας. Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε το ταξίδι της και να βάλουμε τις εικόνες σε μια σειρά.
Αφού γνωρίσαμε τον κύκλο του νερού, πήραμε την απόφαση να φτιάξουμε την δική μας μακέτα για την απεικόνιση του ταξιδιού της σταγόνας. Πιάσαμε χαρτόνια, κόλλες, ψαλίδια, μαρκαδόρους και ότι άλλο υλικό χρειαζόμασταν και αρχίσαμε δουλεια.
Με αφορμή τον κύκλο του νερού, γνωρίσαμε το γράμμα Νν. Το γράψαμε, βρήκαμε λέξεις και ακούσαμε γλωσσοδέτες.
Αποφασίσαμε να φτιάξουμε και ατομικά τον κύκλο του νερού για να στολίσουμε την τάξη μας.
Αναφερθήκαμε σε όλα τα καιρικά φαινόμενα με έμφαση στη βροχή και τις σταγόνες της. Μας δόθηκε η αφορμή για γνωριμία με το Ββ.
Για το τέλος, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας κύκλο του νερού ώστε να διαδώσουμε αυτά που μάθαμε στον περίγυρό μας.











