Ο Μάρτιος ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο. Στολίσαμε τα χεράκια μας με μαρτάκια για να μας προστατεύουν από τον ήλιο.
Μιλήσαμε για τον Μάρτιο και τις γιορτές που κρύβει. Διαβάσαμε παροιμίες, γνωμικά και αινίγματα. Γνωρίσαμε το γράμμα Μμ. Το γράψαμε, το ζωγραφίσαμε και βρήκαμε λέξεις απο αυτό.
Αναφερθήκαμε στις Απόκριες και αρχικά ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν τι νομίζουν ότι είναι οι Απόκριες.
Είπαμε πως οι Απόκριες είναι η μία από τις 3 εβδομάδες του Τριωδίου. Γνωρίσαμε την θρησκευτική σημασία του Τριωδίου.
Ωστόσο ήταν πολύ ενδιαφέρον για τα παιδιά να αναφερθούμε στις απόκριες με τον τρόπο που αυτά τις ξέρουν και να καταγράψουμε τι στολές θα ήθελαν να φορέσουν στο Καρναβάλι.
Την εβδομάδα της Κρεατινής, είδαμε μια συγκεκριμένη μέρα που έχει καθιερωθεί και ο κόσμος καταναλώνει Κρέας. Η μέρα αυτή ήταν η Τσικνοπέμπτη. Αναγνωρίσαμε το γράμμα Ττ και ασχοληθήκαμε εκτενώς με αυτό.
Εκείνη την ημέρα προφανώς δεν έλειψε κα το πάρτυ και η διασκέδαση από το σχολείο μας, είτε με αυτοσχέδιο πάρτυ είτε με πραγματικό.
Ο στολισμός της τάξης ήταν επιθυμία των παιδιών κι εμείς χατίρια δεν χαλάμε. Πρώτη κατασκευή ο αυτοσχέδιος κλόουν μας να μας καλημερίζει την πόρτα. Κόλλες, ψαλίδια και χαρτόνια πήραν φωτιά. και ο κλόουν από κύκλους έτοιμος.
Ένας μασκαράς χορευταράς με τον δικό μας ξεχωριστό τρόπο έκανε την εμφάνισή του στην τάξη.
Ατομικοί κλόουν με το προσωπικό μας στυλ στόλισαν και τον διάδρομο του σχολείου μας.
Ήρθαμε σε επαφή και με το γράμμα Κκ του κλόουν και του Καρναβαλιού.
Κατασκευάσαμε τα δικά μας τερατοκαπελάκια.
Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και μας ήρθε η έμπνευση να μεταμφιεστούμε κι εμείς σαν τον Αρλεκίνο.
Η Θεματική ενότητα έκλεισε με την αναφορά μας στο τέλος του Τριωδίου και στην Καθαρά Δευτέρα που έθιμο μας είναι το πέταγμα του χαρταετού. Και δεν θα μπορούσε να κλείσει διαφορετικά από την κατασκευή του προσωπικού μας χαρταετού.
















