Στο σχολείο το πρωί ήρθε ένα e-mail με οδηγίες για το πώς θα βρούμε έναν μακρινό επισκέπτη που είναι μέσα στην τάξη μας! Τελικά τον ανακαλύψαμε! Είναι ο Πιγκού! Θα έχει τόσα πολλά να μας πει αλλά κι εμείς θα θέλουμε να τον ρωτήσουμε ακόμη περισσότερα!
Ψάξαμε και βρήκαμε πληροφορίες για τα ζώα του πάγου μέσα από υλικό που είχαμε στην τάξη! Ξεχωρίσαμε τα ζώα του πάγου από τα άλλα ομοιώματα ζώων που έχουμε στην τάξη, βρήκαμε πίνακες αναφοράς στο διαδίκτυο και βιβλία που υπάρχουν στη βιβλιοθήκη μας! Έπειτα κατασκευάσαμε πίνακα αναφοράς και ταξινομήσαμε τα ζώα του πάγου ανάλογα με το μέγεθός τους!
Μετά την προβολή βίντεο σχετικά με το ποια ζώα ζουν στο Βόρειο και ποια στο Νότιο πόλο κι αφού τα νήπια έψαξαν στο google earth και εξερεύνησαν τους δύο πόλους, ακολούθησε και δεύτερη ταξινόμηση ανάλογα με τον τόπο επιβίωσής τους. Μάλιστα τα νήπια κατέγραψαν σε φύλλο παρατήρησης τον τόπο επιβίωσης κάθε ζώου που παρουσιαζόταν στο βίντεο, γεγονός που τα βοήθησε στην ταξινόμηση! Τα ζώα αποτελούν ζωγραφιές των νηπίων!
Επειδή ο πιγκουίνος ένιωθε μόνος και του έλειπε το παγωμένο τοπίο, μετά από συζήτηση στην παρεούλα, αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε μία μακέτα με ζώα του πάγου κι έτσι να δημιουργήσουμε μία καινούρια γωνιά μέσα στην τάξη!
Πολλά μπράβο στην δασκάλα μας και στα παιδιά μας!:)