Αφού μιλήσαμε τόσο πολύ για την οικογένειά μας,φτάσαμε να συζητάμε για τον εαυτό μας! Να τον παρατηρούμε, να τον περιγράφουμε και να νιώθουμε περήφανοι γιαυτόν! Έτσι με τη βοήθεια του καθρέφτη αρχισαμε να μιλάμε για τα χαρακτηριστικά μας και με τη βοήθεια καρτών να αντιλαμβανομαστε πόσο σημαντικά είναι για τη ζωή μας!
Έπειτα παίξαμε κι άλλο παιχνίδι με τον καθρέφτη, που μας εφερε η Εμμανουέλα.. οι φατσουλες ήταν μισές, τις τοποθετούσαμε στον καθρέφτη για να τις δούμε ολόκληρες και σκεφτόμασταν αν ήταν θυμωμένες, χαρούμενες, ή λυπημένες και βρίσκαμε την αντίστοιχη κάρτα!
Επιτα φτιάξαμε τις δικές μας φατσουλες σε πρόσωπα που έλειπαν τα χαρακτηριστικά τους! Κάποιοι πρόσθεσαν τσιμπιδάκι και σκουλαρίκι!
Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ζευγάρια και προσπαθήσαμε να φτιάξουμε τη φατσουλα του φίλου μας! Είχε πολύ πλάκα το αποτέλεσμα στο τέλος!
Μετα πήρε ο καθένας την ευθύνη του εαυτού του και ζωγραφισε τον άλλο μισό εαυτό του και στη συνέχεια ολόκληρο με τη βοήθεια της φωτογραφίας του!
Ύστερα αναφερθήκαμε στη φροντίδα του εαυτού μας που είναι πολύ σπουδαία και δεν είναι δουλίτσα μόνο της μαμάς και του μπαμπά που κάνουν τόσα για μας κάθε φορά, αλλά κυρίως δική μας! Αν λοιπόν βρεθούμε ξαφνικά σε κίνδυνο τι κάνουμε? Θα μας πιάσει πανικός? Έτσι αρχίσαμε να μιλάμε για τον σεισμό, τραγουδήσαμε το τραγουδάκι του και κάναμε μια μικρή αναφορά για το βαλιτσάκι του σεισμού που έχουμε στην τάξη μας ..
Όμως η κυρία Ανθή Πασχαλιδου είναι επιστήμονας, Γεωλόγος παρακαλώ, και η κυρία Χριστίνα την κάλεσε στο μικρο μας σχολείο να μας τα εξηγήσει καλύτερα! Καλέσαμε κι εμείς με τη σειρά μας τα φιλαράκια μας από το νηπιαγωγείο του Πατσιανού, κι έτσι αρχίσαμε να μαθαίνουμε πάρα πολλά πράγματα για το θέμα αυτό και όχι μόνο!
Ετσι η κυρία Ανθη μας έμαθε καλύτερα τη Γη μας, τον πλανήτη στον οποίο ζούμε. Το οικείο φυσικό περιβάλλον μας, τον έμβιο κόσμο και διαφορές με τον άψυχο… Τους οργανισμούς στο φυσικό περιβάλλον και πώς εξελίσσονται, οι άνθρωποι τα ζώα και τα φυτά. Μέσω Google earth είδαμε το σχήμα της γης…
Πώς κινούνται οι τεκτονικές πλάκες και πώς είναι η γη στο εσωτερικό το είδαμε με το πείραμα του αυγού…
Η πλαστελίνη μας βοήθησε να φτιάξουμε τα στρώματα της γης και να μιλήσουμε με επιστημονικους όρους… “Φλοιός, Μανδύας, Πυρήνας”…που αφορούν το εσωτερικό της γης…
Στη συνέχεια μιλήσαμε αρκετά για τα φυσικά φαινόμενα και τους φυσικούς κίνδυνους. Τι είναι ο σεισμός, γιατί συμβαίνει πως κινούνται οι τεκτονικές πλάκες. Κάποιες κατασκευές με τουβλάκια μας έδειξαν πως κάποια κτίρια ίσως καταρρεύσουν σε περίπτωση σεισμού.
Ο σεισμός είναι ένα φαινόμενο που συμβαίνει και είναι απαραίτητη αυτή η δραστηριότητα της γης γιατί έτσι μένει ενεργή και εξελίσσεται…. Πώς όμως προσατευόμαστε από το σεισμό; Τι κάνουμε πριν ,τι κάνουμε κατά τη διάρκεια και τι μετά το σεισμό. ..
Το σημαντικό μετά το σεισμό είναι το σημείο συνάντησης που έχουμε ορίσει και θα πάμε εκεί με τις κυρίες μας και είναι ο ανοιχτός χώρος κάτω από τις κούνιες, απο εκει θα έρθουν να μας πάρουν οι γονείς μας. Δε φοβόμαστε το σεισμό γιατί πλέον γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε! και ναι ξέρουμε γιατί τεστάραμε τις γνώσεις μέσω κουίζ και τα πήγαμε και εκεί τελειότατα!
Την επόμενη μέρα είχαμε βοηθό την Εμμανουέλα στα βήματα! Μας έδειξε πολλά πράγματα για τον εαυτό της,όπως φωτογραφίες, παραμύθι , ενώ χορέψαμε το αγαπημένο της τραγούδι! Παίξαμε πολλά παιχνίδια παντομίμας και διασκεδάσαμε μαθαίνοντας τις έννοιες “είναι δεν είναι ” , “ή…και”, “αλήθεια-ψέμματα” που βοηθάνε το μυαλουδακι μας όταν μπερδεύεται!
Μιλήσαμε για το γράμμα Ε της Εμμανουέλας, σκεφτήκαμε άλλες λέξεις, το φτιάξαμε στην άμμο και μετά στο χαρτί!
Ξεμπερδεψαμε τα γράμματα του νέου μας μήνα του Οκτώβρη και παίξαμε με τις έννοιες πάνω κάτω…
Τέλος, διαβάσαμε το παραμύθι “Αουτς” με τον σκαντζοχοιρο…Επεξεργαστηκαμε την ιστορία και στη συνεχεια φτιαξαμε το δικο μας σκαντζοχοιρακι…
Εκει πιο πέρα βέβαια, η αγαπητή μας μελισσούλα κρυφακουγε την ιστορία και ήθελε να τον συναντήσει..και κάπου εκεί η ιστορία μπλέκεται…γιατι στη πλατουλα της Beebot,κόλλησε ένα φθινοπωρινό φύλλο! Και τι μπορεί να κανει; θα την οδηγήσουμε στη κατσίκα για να φάει το φύλλο και να απαλλαγεί από αυτό, όπως έκανε ο φίλος της ο σκαντζόχοιρος!