Στο τρίτο εργαστήριο δεξιοτήτων τα παιδιά έμαθαν για το σεισμό και τι πρέπει να κάνουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το σεισμό, για να είναι ασφαλή! Επίσης, γνώρισαν μύθους της Ελλάδας, αλλά και άλλων χωρών για το σεισμό, είδαν πως είναι το εσωτερικό της γης και από τι αποτελείται και φυσικά πραγματοποιήσαμε άσκηση σεισμού, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι! Ακόμη,στα πλαίσια της 2ης δράσης ενεργού πολίτη, με τίτλο “Εργαλειοθήκη (toolkit) για περίπτωση ανάγκης”, τα παιδιά έφτιαξαν το βαλιτσάκι του σεισμού για να υπάρχει στην τάξη μας και κατασκεύασαν αφίσες , ώστε να ενημερώσουν και να επικοινωνήσουν στους γύρω τους αυτά που έμαθαν!
Αφήστε μια απάντηση