Ζω Καλύτερα Ευ Ζην: Οδική ασφάλεια, μαθαίνω να κυκλοφορώ στο δρόμο όταν βρεθώ _3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
1ο Εργαστήριο _ Δεξιότητα της επικοινωνίας
Περιγραφή: Ανίχνευση των γνώσεων των παιδιών σχετικά με τα μεταφορικά μέσα.
2ο Εργαστήριο _ Δεξιότητα της επικοινωνίας
Περιγραφή: Ανάγνωση της ιστορίας ο ποδηλάτης, επεξεργασία του περιεχομένου, σχετική συζήτηση για την ασφάλεια πάνω στο ποδήλατο
3ο Εργαστήριο Γνωριμία με τον ΚΟΚ_ Δεξιότητα της επικοινωνίας και της δημιουργικότητας
Περιγραφή: Παρουσίαση των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, περιγραφή τους, συζήτηση για τις βασικές τους κατηγορίες και σχηματισμού με γκοφρέ του δικού τους φαναριού.
4ο Εργαστήριο : Σωστές και λανθασμένες κυκλοφορικές συμπεριφορές_ Δεξιότητες επικοινωνίας και κριτικής σκέψης_ψηφιακές δεξιότητες
Περιγραφή: Τα παιδιά συζητούν στην παρεούλα για τις σωστές και λανθασμένες κυκλοφορικές συμπεριφορές αιτιολογώντας την απαντησή τους. Έπειτα επιλέγουν στον υπολογιστή τη σωστή ή λανθασμένη συμπεριφορά ανάλογα την εικόνα που βλέπουν και στο τέλος συμπληρώνουν ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
5ο Εργαστήριο : Σήματα κυκλοφορίας και αριθμοί έκτακτης ανάγκης_Βιωματικό πάρκο κυκλοφοριακής_Δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και κριτικής σκέψης
Περιγραφή: τα παιδιά στο μαθησιακό κέντρο του υπολογιστή παρακολουθούν ένα βίντεο με τις βασικές κατηγορίες σημάτων οδικής κυκλοφορίας , τις συζητούν και τις περιγράφους με τη Νηπιαγωγό και αναφέρουν τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης, πληκτρολογώντας τους στο τηλέφωνο. Στο τέλος συνεργάζονται σε ένα βιωματικό πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, κάνοντας τους πεζούς, τους οδηγούς οχημάτων και τους συνοδηγούς ακολουθώντας τα σήματα οδικής κυκλοφορίας.
6ο Εργαστήριο: Αξιολόγηση_Δεξιότητα κριτικής σκέψης
Περιγραφή: Τα παιδιά συμπληρώνουν σχετικό φύλλο εργασίας