Στο νηπιαγωγείο κάθε σχολική χρονιά ξεκινάμε γνωρίζοντας τον εαυτό μας! Μέσα από παιχνίδια, συζητήσεις, ζωγραφιές και δημιουργικές δραστηριότητες τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το όνομά τους, τα χαρακτηριστικά τους, τις προτιμήσεις τους αλλά και τα συναισθήματά τους. Μαθαίνουμε ότι ο καθένας μας είναι μοναδικός και ξεχωριστός, με τις δικές του ικανότητες! Γνωρίζοντας τα παιδιά τον εαυτό τους, ενισχύεται η αυτοπεποίθησή τους αλλά επιπλέον μαθαίνουν να σέβονται τη διαφορετικότητα των άλλων. Γιατί το ταξίδι της ζωής ξεκινάει γνωρίζοντας πρώτα τον εαυτό μας!

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Γιορτάσαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας με πολλή χαρά και ενθουσιασμό την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, μια μέρα αφιερωμένη στο παιχνίδι, τη συνεργασία και τη σημασία της άσκησης στη ζωή μας!
Αρχικά παρακολουθήσαμε βίντεο από διάφορα αθλήματα.
Στη συνέχεια κάναμε γυμναστική ακολουθώντας τις κινήσεις σχετικού βίντεο.

Με το σύνθημα «Κινούμαι-Ενεργώ-Δημιουργώ» τα παιδιά συμμετείχαν σε οργανωμένες κινητικές δραστηριότητες στην αυλή μας, όπου έτρεξαν, πήδηξαν, γέλασαν και συνεργάστηκαν σε ομαδικά παιχνίδια.

Με τέτοιες επιδόσεις, δεν γινόταν να μην πάρουν όλοι το μετάλλιό τους!
Το φιλάκι στο χέρι
Σήμερα διαβάσαμε το υπέροχο παιδικό βιβλίο “Το φιλάκι στο χέρι”. Πρόκειται για μια συγκινητική ιστορία που μιλά για τον αποχωρισμό, τον φόβο του καινούριου και τη δύναμη της αγάπης. Ο Τσέστερ, το μικρό ρακούν ανησυχεί για την πρώτη του μέρα στο σχολείο. Η μαμά του βρίσκει έναν γλυκό και τρυφερό τρόπο να τον καθησυχάσει. Του δίνει ένα φιλάκι στο χέρι, ώστε όποτε αισθάνεται μόνος ή φοβισμένος , να μπορεί να το κρατά και να νιώθει την αγάπη της. Έτσι και οι μικροί μαθητές έφτιαξαν αποτύπωμα με το δικό τους χεράκι για να το χαρίσουν στους γονείς τους!
Μια όμορφη διαδρομή φτάνει στο τέλος
Μια όμορφη διαδρομή φτάνει στο τέλος
Ολοκληρώνοντας την όμορφη διαδρομή μιας όμορφη χρονιάς, την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου Σιδηροχωρίου. Η γιορτή είχε θέμα το διάστημα και τίτλο ταξίδι στο διάστημα:
Τα παιδιά παριστάνοντας τους πλανήτες απήγγηλαν ποιήματα και αναπαράστησαν την κίνησή τους πάνω σε τροχιές γύρω από τον ήλιο. Μετά έπαιξαν παιχνίδια σε ένα διαστημικό ταμπλό και παρουσίασαν στους γονείς τα κράνη και τον εξολπισμό του αστροναύτη που είχαμε φτιάξει…

Μετά το ταξίδι στους πλανήτες τραγούδησαν κάποια καλοκαιρινά τραγούδια και για να κλείσει διαστημικά η μέρα παρατήρησαν τον ήλιο μέσα από το Ηλιακό τηλεσκόπιο του Συλλόγου Ερασιτεχνικής Αστρονομίας Θράκης (ΣΕΑΘ). Στην παρατήρηση μας βοήθησε και ο πρόεδρος του Συλλόγου Αμανατίδης Ανδρέας.
Την επόμενη μέρα αποχαιρετιστήκαμε με τα παιδιά και κλείσαμε μια χρονιά γεμάτη αγάπη και δημιουργικότητα με συγκίνηση και αγκαλιές!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ από το Νηπιαγωγείο Σιδηροχωρίου!!
Πρόγραμμα Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας – Ψάχνοντας τον χαμένο ταξιδιώτη!
Στο Νηπιαγωγείο μας οργανώσαμε ένα πρόγραμμα για το έτος 2025-2026 με κύρια θεματική το διάστημα σε συνδυασμό ορισμένες θεατροπαιδαγωγικές τεχνικές, όπως το περίγραμμα του χαρακτήρα, τον αυτοσχεδιασμό, την τεχνική της μάσκας και της παντομίμας, αλλά και την παγωμένη εικόνα.
Αρχικά ήρθε ένα διαστημικό κουτί στο Νηπιαγωγείο από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό διαστήματος και προσφέροντας στους μαθητές μία αποστολή. Να γίνουν αστροναύτες και να ταξιδέψουν στο διάστημα, ώστε να βρούν τα αντικείμενα ενός φίλου μας αστροναύτη που χάθηκε στο διάστημα, με σκοπό να τον εντοπίσουμε από τα χαμένα αντικείμενα.
Αφού εκπαιδευτηκαν ως αστροναύτες μέσω φυσικών δραστηριοτήτων του ευρωπαϊκού προγράμματος Mission – X, 
ξεκίνησε το ταξίδι…..
Πρώτος σταθμός η Σελήνη–> εκεί βρήκαμε ένα φίλο μας εξωγήινο και αφού γνωρίσαμε τα συναισθήματα, προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τί συναισθήματα είχε το φιλαράκι μας , μέσα από το περίγραμμα του χαρακτήρα.. 

Επόμενος σταθμός Αφροδίτη, στον πορτοκαλί πλανήτη! Εκεί προσγειώθηκε το διαστημόπλοιο με προσοχή λόγω της αφόρητης ζέστης και των ηφαιστείων της. Με μεγάλη προσοχή οι αστροναύτες φόρεσαν τη στολή τους και με ασκήσεις αυτοσχεδιασμού προσπαθούσαν να αποφύγουν την λάβα από τα ηφαίστεια πατώντας μόνο πάνω στις πέτρες. Παράλληλα, με τα κυάλια τους έψαχναν τα κυαλια που έχασε ο αστροναύτης. Αφού τα βρήκαν επέστρεψαν με προσοχή στο διαστημόπλοιο για τον επόμενο προορισμό τους, τον Ερμή. 
Στον Ερμή, προσγειώθηκε το διαστημόπλοιο με προσοχή αφού η επιφάνειά του είναι γεμάτη κρατήρες. Βγαίνοντας από το διαστημόπλοιο, πάγωσαν (παγωμένη εικόνα) και κοιτούσαν για λίγη ώρα τον ήλιο και τον Ερμή, απαντώντας σε ερωτήσεις. Έπειτα βρήκαν το γάντι του αστροναύτη και γυρισαν πίσω στο διαστημόπλοιο 
Μετά στον Άρη ανεβήκαν το ψηλό βουνό του και έφτιαξαν μια μάσκα αστροναύτη για τις επόμενες αποστολές τους. Αφού βρήκαν το ρολόι που έχασε ο αστροναύτης, επέστρεψαν στο διαστημόπλοιο
.
Στον Δία προσπάθησαν να συνεργαστούν ώστε να μην τους πάρει η καταιγίδα του Δία. Αφού έπαιξαν παντομίμα με τα συναισθήματα βρήκαν την μπότα του αστροναύτη και επέστεψαν στο διαστημόπλοιο.
Στον Κρόνο παίξανε με τα δαχτυλίδια και με τα στεφάνια έκαναν κινητικές ψυχοκινητικές δραστηριότητες. Τέλος έφτιαξαν μια ατομική κατασκευή και βρήκαν την τσάντα του αστροναύτη.
Τέλος στον Ουρανό και τον Ποσειδώνα έφτιαξαν ένα περίγραμμα χαρακτήρα προσπαθώντας να ορίσουν τα συναισθήματα του Ουρανού που ήταν στο πλάι.
Έπαιξαν με τα στεφάνια στο πλάι και μετά βρήκαν το ημερολόγιο του αστοναύτη που έλεγε πως ” Έχω φτάσει μέχρι τον Ουρανό και μετά τον Ποσειδώνα θα γυρίσω στο σπίτι”. Τέλος, πήγαν στον Ποσειδώνα και εκεί βρήκαν σημείωμα που έλεγε “ξεκινάω για την Γη“. Μετά τον Ποσειδώνα μας ήρθε μήνυμα από το κέντρο ότι ο ατροναύτης γύρισε σπίτι.













