Μερικά στιγμιότυπα από τις όμορφες και χαρούμενες στιγμές, που μοιραστήκαμε σήμερα, στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!!! Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του 2ου Ειδικού Δημοτικού σχολείου, τους γονείς των μαθητών μας, που πάντα είναι δίπλα μας και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους!!!
Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!!❤️
Καλές γιορτές!!!!
Δεκ 202321











