Καλωσόρισμα – Αγιασμός
Αγαπητά μας παιδιά και αγαπητοί γονείς, σας καλωσορίζουμε με χαρά στη νέα σχολική χρονιά! Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 09:30π.μ. στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Ευχόμαστε καλή αρχή σε όλους.
Αιτήσεις για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία
Από 24/3 έως και τις 7/4, οι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία
Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).
Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://depps.eservices.minedu.gov.gr/
ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.
Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.
Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS):
α. για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α και τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και για τα αποτελέσματα των Π.Σ., των ΔΗΜ.Ω.Σ., των Π.Ε.Σ. (2 μηνύματα),
β. για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).
Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να είναι υποψήφιος/α σε έως 2 Π.Σ. (Γυμνάσια-Λύκεια), ή/και 1 ΔΗΜ.Ω.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο), ή/και 1 Π.Ε.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο) και έως 1 ΠΕΙ.Σ. (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) ταυτόχρονα. Αν έχουν επιλεγεί περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες (Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ.) δηλώνεται η σειρά προτίμησης στο Π.Σ.Α.Ε. για τη φοίτηση σε αυτές. Από τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που έχουν δηλωθεί επιλέγεται επίσης ένα (1) από τα Π.Σ. ή το ΔΗΜ.Ω.Σ. ή το Π.Ε.Σ., στο οποίο ο/η υποψήφιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί να είναι επιλαχών/ούσα, σε περίπτωση μη επιτυχίας σε καμία από τις επιλογές του. Σε περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα σε ένα από τα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ταυτόχρονα σε ΠΕΙ.Σ. θα πρέπει να δηλωθεί εκ των υστέρων η επιλογή μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων επιτυχίας με υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα.
Υπενθυμίζεται ότι:
η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία είναι το Σάββατο 3 Μαΐου 2025. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι επίσης το Σάββατο 3 Μαΐου 2025, καθώς η διαδικασία εισαγωγής στα ανωτέρω Σχολεία θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, μαθηματικών εννοιών και Θρησκευτικών που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στις ιστοσελίδες: https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea
και
Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η Κυριακή 4 Μαΐου 2025. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/
Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».
“Ο μαγικός κόσμος των φυτών & των λουλουδιών”
Στο νηπιαγωγείο μας, πιστεύουμε ότι η επαφή με τη φύση είναι απαραίτητη για την αναπτυξιακή διαδικασία των παιδιών. Τα φυτά και τα λουλούδια είναι εξαιρετικοί φίλοι μας! Μέσα από παρατήρηση, παιχνίδια, κατασκευές και παραμύθια, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα θαύματα του φυτικού κόσμου. Μαθαίνουμε για διάφορες κατηγορίες φυτών, όπως τα δέντρα, τους θάμνους και τα λουλούδια. Τα παιδιά αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά τους και τη σημασία τους στο οικοσύστημα. Ανακαλύπτουμε μαζί πώς μεγαλώνουν τα φυτά και ποιες είναι οι ανάγκες τους, όπως το φως, το νερό και τα θρεπτικά συστατικά, καθώς τα μικρά τους χέρια θα φροντίσουν τα φυτά μέσα από το φύτεμα σε γλάστρες. Μέσω παιχνιδιών και βιωματικής μάθησης, τα παιδιά αναπτύσσουν την παρατήρηση, την περιέργεια και την αγάπη για τη φύση, ενώ το κατάλληλο εποπτικό υλικό κάνει τη μάθηση διασκεδαστική και ελκυστική.
Στο νηπιαγωγείο μας, τα φυτά και τα λουλούδια δεν είναι μόνο αντικείμενα μελέτης, αλλά φίλοι που μας παρέχουν γνώσεις, χαρά και αγάπη! Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί αυτόν τον όμορφο κόσμο!
“Η γιορτή μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821”
Με πολλή αγάπη και ενθουσιασμό ετοιμάσαμε μια όμορφη γιορτούλα προκειμένου να τιμήσουμε τους ήρωες της επανάστασης του 1821 και να δημιουργήσουμε όμορφες αναμνήσεις σε μικρούς και μεγάλους. Η προετοιμασία ήταν δύσκολη, καθώς οι ιώσεις κράτησαν πολλούς μαθητές μακριά από το σχολείο και τις πρόβες. Ωστόσο, όλοι δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας και η εκδήλωση μας στέφθηκε με επιτυχία! Ενώ κατάφερε να στείλει τα μηνύματα της εθνικής υπερηφάνειας, της τιμής στους αγώνες του γένους και της ευγνωμοσύνης για την ελευθερία της πατρίδας μας, σε όλους τους μαθητές και τους προσκεκλημένους μας!
Για καθαρά πρακτικούς λόγους τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Τα αγόρια παρουσίασαν τους ήρωες της επανάστασης και τα κορίτσια τις Σουλιώτισσες στον χορό του Ζαλόγγου. Με θάρρος, ενθουσιασμό και περηφάνεια απήγγειλαν τα ποιήματα τους, χόρεψαν και τραγούδησαν με ζωντάνια. Οι γονείς των μαθητών και των μαθητριών χειροκρότησαν και θαύμασαν την προσπάθεια των παιδιών τους, όπως πρόδιδαν τα χαμογελαστά πρόσωπα τους. Δεν έλειψε βέβαια και η συγκίνηση, καθώς τα παιδιά απέδωσαν με αξιοθαύμαστη γλαφυρότητα το ρόλο τους….μπράβο σε όλους!
Τα σκηνικά μας
Όλοι έτοιμοι…..
Και τα δύο δρώμενα ξεκίνησαν με προβολές που αφορούσαν στο χρονικό της επανάστασης και στο τιμημένο Σούλι
Είσοδος των “ηρώων” με τους ήχους του παραδοσιακού τραγουδιού “40 παλικάρια”
Απαγγελία ποιημάτων από τους μαθητές
Χορευτικό δρώμενο “Να ‘τανε το 21”
Οι Σουλιώτισσες στον χορό του Ζαλόγγου
“Έχε γειά καημένε κόσμε…”
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες μας! Επίσης, ευχαριστούμε από καρδιάς τους γονείς και κηδεμόνες που μας τίμησαν με την παρουσία τους. Ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όσους συνέβαλλαν στην προετοιμασία των σκηνικών και της μικροφωνικής εγκατάστασης.
Όλοι μας “ψηλώσαμε” λίγο παραπάνω από περηφάνια καμαρώνοντας τα παιδιά μας! Η χαρά στα πρόσωπα τους είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή!
Ζήτω το 1821!
Τιμή και δόξα στους ήρωες!
Ζήτω η Ελλάδα!
“Μαθαίνοντας για την ελληνική επανάσταση του 1821”
Η προσέγγιση των γεγονότων της Επανάστασης του 1821 στο νηπιαγωγείο μας έγινε με σεβασμό στην ιστορία, αλλά και την ευαίσθητη ψυχή των μικρών παιδιών. Επιλέξαμε λοιπόν να φέρουμε σε επαφή τα παιδιά με όλες αυτές τις πληροφορίες μέσα από δημιουργικούς και διασκεδαστικούς τρόπους, όπως παιδική λογοτεχνία, αφηγήσεις, τραγούδια και χορούς, οπτικοακουστικό υλικό, ψηφιακές παρουσιάσεις, εικαστικές κατασκευές, δίνοντας έτσι μια πολύχρωμη και πολυδιάστατη προσέγγιση στη μάθηση. Όλες αυτές οι δραστηριότητες βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν την Επανάσταση του 1821 με έναν παιχνιδιάρικο και ευχάριστο τρόπο, δημιουργώντας παράλληλα μια ισχυρή συναισθηματική σύνδεση με την ιστορία της πατρίδας μας. Κατάφεραν να τους ξυπνήσουν συναισθήματα εθνικής υπερηφάνειας και θαυμασμού προς στα κατορθώματα του γένους μας.
Ομαδική κατασκευή για την επανάσταση του 1821
Κατασκευή ελληνικής σημαίας
Παραδοσιακές φορεσιές τσολιάδες και Αμαλίες
Καλύτερα μιας ώρας….πάπυρος με τον Θούριο του Ρήγα.
Φυσικά δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε στο θρησκευτικό κομμάτι της διπλής γιορτής. Μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και φτιάξαμε όμορφες κατασκευές.
Νηπιαγωγείο Πυθαγορείου
Σχετικά με μένα
Καλώς ορίσατε στο μπλογκ μας που υπάρχει από το 2014. Στόχος μας το μοίρασμα και η επικοινωνία με γονείς, παιδιά και συναδέλφους. Καλή πλοήγηση!Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Ιούνιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Μάιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Μάιος 2018
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
Αναζήτηση
