Στο σχολείο χρησιμοποιούμε μικρά μανταλάκια με τα ονόματα των παιδιών όπου ουσιαστικά τους δίνονται αρκετές ευκαιρίες για να ακούσουν τους κανόνες της τάξης. Κάθε μέρα ξεκινούν με κερδισμένο το ΜΠΡΑΒΟ. Το θέμα είναι να το κρατήσουν.
Έχουμε φτιάξει και ένα σύστημα ανταμοιβών για το σύνολο της τάξης.
Και εξηγούμε:
- αν στο τέλος της μέρας δεν κατέβει ούτε ένα μανταλάκι από το πράσινο όλη η τάξη κερδίζει ένα αυτοκολλητάκι με το Ζαχαρία και γυρνάει και τους κοιτάει το λιονταράκι με μάτια αγαπησιάρικα (αλλιώς είναι ανάποδα)
- όταν συμπληρώσουν 8 αυτοκολλητάκια θα κερδίσουν σαν ομάδα ένα καινούριο παιχνίδι στις γωνιές ή ολόκληρη καινούρια γωνιά με παιχνίδια.
Κάναμε πολλές δραστηριότητες σχετικές με το όνομά μας:
- βρίσκω τον αρχικό του ήχο
- βρίσκω μέσα στην τάξη το τρισδιάστατο αρχικό μου γράμμα
- διακοσμώ το όνομά μου
- διακοσμώ το αρχικό μου γράμμα
- γράφω με βοήθεια κεφαλαία/πεζά το όνομά μου
- μετράω και βρίσκω πόσο μακρύ είναι το όνομά μου
- μετράω και βρίσκω πόσα γράμματα έχει το όνομά μου
- χτυπώ και βρίσκω πόσα χτυπήματα/συλλαβές έχει το όνομά μου
- βρίσκω το όνομά μου για το καθημερινό παρουσιολόγιο της τάξης
- βρίσκω ποιών φίλων μου το όνομα αρχίζει με τον ίδιο ήχο όπως το δικό μου π.χ. Α
- συνθέσαμε με καπάκια το όνομά μας και το πήραμε σπίτι για να παίζουμε
Φτιάξαμε σημαιάκια με τα αγαπημένα του καθενός για να γνωριστούμε καλύτερα και στολίσαμε την τάξη μας. Το κάθε παιδί παρουσίασε τον εαυτό του περισσότερο αναλυτικά.
Μάθαμε τα χρώματα με τη βοήθεια του ζωγράφου Βαν Γκογκ
Αφήστε μια απάντηση