Οι εγγραφές στο Ν/Γ για το σχολικό έτος 2025 – 2026 θα γίνονται 5-24 Μαρτίου.
Οι γονείς θα πρέπει να κάνουν την εγγραφή του παιδιού τους στην ηλεκτρονική σελίδα proti-eggrafi.services.gov.gr
Οι εγγραφές στο Ν/Γ για το σχολικό έτος 2025 – 2026 θα γίνονται 5-24 Μαρτίου.
Οι γονείς θα πρέπει να κάνουν την εγγραφή του παιδιού τους στην ηλεκτρονική σελίδα proti-eggrafi.services.gov.gr
Στο νηπιαγωγείο μας καλωσορίσαμε τον χειμώνα και επειδή χιόνι δεν είδαμε.. φτιάξαμε το δικό μας
εννοείται φτιάξαμε και χιονάνθρωπο!

Μιλήσαμε για την φωνούλα Χ όπως Χιόνι – Χειμώνας, γράψαμε την λέξη χειμώνας, την ζωγραφίσαμε και την σχηματίσαμε πάνω στον χαλί.
Μιλήσαμε για την χειμερία νάρκη και τον χειμέριο ύπνο και κάναμε όμορφες κατασκευές.
Παίξαμε πολλά παιχνίδια.
Διαβάσαμε πολλά βιβλία.
Μη νομίζετε ότι τελειώσαμε όμως, κάναμε κι άλλες κατασκευές!
Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε η κοπή πίτας και των δύο τμημάτων.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας, που έφερε ατομικά βασιλοπιτάκια για όλα τα παιδιά και άλλη μία βασιλόπιτα για το εκπαιδευτικό προσωπικό! Τα παιδάκια και οι εκπαιδευτικοί που κέρδισαν το φλουρί είχαν την χαρά να πάρουν και από ένα δωράκι!
Υγεία και τύχη να ευχηθούμε και εμείς με την σειρά μας σε όλα τα παιδάκια και τις οικογένειες τους! Και του χρόνου με υγεία!
Σε συνέχεια των δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου μας για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό, τα παιδιά και των δύο τμημάτων επισκέφτηκαν το γραφείο του Διευθυντή του Δημοτικού σχολείου για να του δώσουν τις προσκλήσεις για τις γιορτές και τις χριστουγεννιάτικες κάρτες που έφτιαξαν.
Η Έ τάξη του Δημοτικού μαζί με την κυρία τους, μας τραγούδησαν Μοραΐτικα κάλαντα.
Τέλος το νηπιαγωγείο μας παρακολούθησε την χριστουγεννιάτικη γιορτή του Δημοτικού.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Χριστουγεννιάτικες γιορτές του σχολείου μας. Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά που εργάστηκαν με τόσο κέφι όλες αυτές τις μέρες!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς των μαθητών μας που είναι πάντα δίπλα μας αρωγοί, στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα όμορφα δωράκια που μοίρασαν στα παιδιά, καθώς και στην κα Ιωάννα Σωτηρίου για την προσφορά των σκούφων!
Και να μην ξεχάσουμε μερικές φωτογραφίες από τις δράσεις μας..
Καλές γιορτές με υγεία σε όλους!
Το Νηπιαγωγείο μας εκφράζει θερμές ευχαριστίες στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την γενναιόδωρη προσφορά του σε νέους φελοπίνακες, τραπεζάκια, πίστα bee bot και laptop για τις αίθουσες διδασκαλίας μας.
Η συνεργασία μας είναι ανεκτίμητη και σας ευχαριστούμε θερμά που είστε δίπλα μας, συμβάλλοντας στην πρόοδο και την ευημερία του σχολείου μας.
Με εκτίμηση
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου Πυργετού
Ολοκληρώθηκε το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο “Τον Κ.Ο.Κ σέβομαι κι ακολουθώ” από την θεματική ενότητα “ΕΥ ΖΗΝ- Ζώ καλύτερα”.
Στο πλαίσιο του Σχεδίου δράσης για το σχολικό έτος 2024 – 2024 με θέμα “Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό¨, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν την γιορτή που διοργάνωσαν με επιτυχία οι ‘Ε και Στ’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Πυργετού.
Στη δική μας τάξη, τα παιδιά παρακολούθησαν το κουκλοθέατρο “Ντενεκεδούπολη”, παίξανε με τις κούκλες του έργου, μελέτησαν και συνέθεσαν πίνακες του Γ. Γαϊτη και αποτύπωσαν σε χαρτί, το τραγούδι “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”. Τέλος, ζωγράφισαν σαν μικροί “Πικάσο” ένα από τα πιο διάσημα έργα του, τον πίνακα “Παιδί με το περιστέρι”.