Code Week-Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Το Νηπιαγωγείο Πυργετού συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού με την δραστηριότητα “Coding Games” που δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό Δώρα Χουλιάρα και την ευχαριστούμε πολύ!

Coding Games Dora Houliara

Δραστηριότητα
Bασικές έννοιες της κωδικοποίησης στο νηπιαγωγείο
“Coding Games”
Online παιχνίδια κωδικοποίησης

Code Week

ETwinning έργο “Creativity without borders”

Πρόγραμμα eTwinning

Δημιουργικότητα χωρίς σύνορα!

Creativity without borders!

 

LOGO

   Creativity for children above borders

Το Νηπιαγωγείο Πυργετού φέτος θα συμμετέχει στο eTwinning έργο με τίτλο:” Δημιουργικότητα χωρίς σύνορα”.

Είναι ένα έργο etwinning που στοχεύει στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών. Η δημιουργία  είναι ένα εν δυνάμει  χαρακτηριστικό που υπάρχει σε κάθε παιδί και το οποίο μπορεί να αναπτυχθεί σε ένα πλούσιο σε ερεθίσματα κοινωνικο-εκπαιδευτικό περιβάλλον. Όλα τα παιδιά είναι δημιουργικά και μπορούν, με τα κατάλληλα ερεθίσματα, να παράγουν ιδέες, προτάσεις, λύσεις που χαρακτηρίζονται από καινοτομία, πρωτοτυπία και αξία. Μέσα από αυτό το έργο, μαθαίνουμε στα παιδιά να σκέφτονται ανεξάρτητα, να βλέπουν ένα πρόβλημα από πολλές οπτικές γωνίες, αυξάνουμε την αυτοπεποίθησή τους, τα αφήνουμε να συμμετέχουν ενεργά. Δημιουργικότητα σημαίνει καινοτομία, αυτοσχεδιασμός και βρίσκεται έξω από αυτά που διδασκόμαστε συνήθως. Η δημιουργικότητα κάνει τη διαφορά.

the poster

Είμαστε έτοιμοι για ένα υπέροχο ταξίδι δημιουργικότητας!!!

Ενημέρωση για την λειτουργία του Νηπιαγωγείου

Λόγω των επικείμενων καιρικών φαινομένων, αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία των σχολικών μονάδων του Δήμου Τεμπών έως την Τετάρτη 27-9-2023.

Μη διεξαγωγή μαθημάτων

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με απόφαση του Περιφερειάρχη Λάρισας  τα μαθήματα σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Θεσσαλίας δεν θα διεξαχθούν από 18.9.2023 μέχρι και 22.9.2023 λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

Πρόσκληση σε επιμορφωτικά σεμινάρια για γονείς

Αγαπητοί γονείς,

 

Σας ενημερώνουμε ότι:

Η Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας, σε συνεργασία με το «Χαμόγελο Του Παιδιού», ενόψει της τρέχουσας κατάστασης και αναγνωρίζοντας τις επιπτώσεις από τις καταστροφικές πλημμύρες, καθώς και τον καθοριστικό ρόλο της σχολικής κοινότητας στην Πρόληψη και στην Αγωγή της Υγείας, διοργανώνει επιμορφωτικά σεμινάρια εξ αποστάσεως  Εκπαίδευσης για γονείς.

Τα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σεμινάρια που απευθύνονται σε γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, στο πλαίσιο του  προγράμματος  «Κοντά στους Γονείς»,  πραγματοποιηθούν τις εξής μέρες και ώρες:

  1. Τρίτη  3/10 και ώρα: 18:00-20:30, με θέμα: « Ψυχική ανθεκτικότητα και ενδυνάμωση γονέων» για τους γονείς των μαθητών και μαθητριών των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων
  2. Τρίτη  24/10 και ώρα: 18:00-20:30, με θέμα: «Σχολική προσαρμογή» για τους γονείς των μαθητών και μαθητριών των Νηπιαγωγείων και
  3. Τρίτη 21/11 και ώρα: 18:00-20:00, με θέμα: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο: Σχολείο και Οικογένεια» για τους γονείς των μαθητών και μαθητριών των Δημοτικών Σχολείων

 

Παρακαλούμε, αν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε κάποιο/α ή και όλα τα σεμινάρια, να συμπληρώσετε ως την Παρασκευή 15/9/2023 τις αντίστοιχες ηλεκτρονικές αιτήσεις:

Για τα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σεμινάρια για γονείς και κηδεμόνες: https://forms.gle/yoeag8ZV7J92asi49

 

 Πρόγραμμα για γονείς και κηδεμόνες: 

 

Το πρόγραμμα «Κοντά στους Γονείς» για γονείς και κηδεμόνες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.  

Ομάδα ειδικών επιστημόνων του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» πραγματοποιούν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης και ευαισθητοποίησης στους γονείς και κηδεμόνες, μαθητών και μαθητριών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων:

 

  • Ασφάλεια στο διαδίκτυο / Περιγραφή: Τα παιδιά, μπροστά από μία οθόνη, μπορούν να διαβάσουν λογοτεχνία, να παρακολουθήσουν εκπαιδευτική τηλεόραση, να δημιουργήσουν καταπληκτικά έργα τέχνης, να μάθουν μαθηματικά και φυσικές επιστήμες, να κάνουν βιντεο-κλήσεις με τους παππούδες τους. Αλλά μπορούν επίσης να παίξουν παιχνίδια που είναι ακατάλληλα για την ηλικία τους, να ξοδέψουν αμέτρητες ώρες παρακολουθώντας παθητικά διάφορα βίντεο με μη εκπαιδευτικό περιεχόμενο (Kaufman, 2013, σελ. 2). Το διαδίκτυο έχει πολλά οφέλη, παράλληλα όμως ελλοχεύουν και κίνδυνοι από τη χρήση του. Ας μάθουμε να διαχειριζόμαστε το διαδίκτυο με ασφάλεια. Μια ομιλία από επαγγελματίες του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
  • Σχολική προσαρμογή/ Περιγραφή: Μεταξύ παιδιών και γονιών/φροντιστών δημιουργείται ένας εξαιρετικά σημαντικός, συναισθηματικός δεσμός, ο οποίος διέπεται από ποικίλα χαρακτηριστικά. Η εκδήλωση άγχους, όταν τα παιδιά αποχωρίζονται ή φοβούνται ότι θα πρέπει να αποχωριστούν τους γονείς/τα πρόσωπα φροντίδας, είναι μια φυσιολογική και αναμενόμενη αντίδραση, ιδίως στην παιδική ηλικία. Η προσαρμογή στη συνέχεια είναι η τάση του ανθρώπου να εξοικειώνεται και να εναρμονίζεται δυναμικά και δημιουργικά προς κάθε αλλαγή του κοινωνικού του περιβάλλοντος όπως για παράδειγμα με τη μετάβασή τους  από τη μια σχολική βαθμίδα στην επόμενη. Υπάρχουν τρόποι να προσαρμοστούν τα παιδιά μας στις αλλαγές; Πως μπορούμε να τα βοηθήσουμε και τι όρια μπορούμε να θέσουμε;
  • Ψυχική ανθεκτικότητα και ενδυνάμωση/ Περιγραφή: Οι άνθρωποι προσαρμόζονται σε νέες καταστάσεις εν μέρει χάρη στην ανθεκτικότητα και ζητούμενο πλέον είναι καλλιεργήσουμε την ψυχική μας ανθεκτικότητα ενδυναμώνοντας τον εαυτό μας. Μέσω της συγκεκριμένης ομιλίας ψυχολόγοι του οργανισμού απευθύνονται σε γονείς δίνοντάς τους βασικές συμβουλές προκειμένου να φροντίσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες και να μπορέσουν να φροντίσουν τις ανάγκες των παιδιών τους

 

Τα σεμινάρια για τους γονείς και κηδεμόνες διαρκούν περίπου δυο (2) ώρες και η γενική δομή τους αφορά την θεωρητική παρουσίαση του φαινομένου από τον εισηγητή/την εισηγήτρια ψυχολόγο και στη συνέχεια συζήτηση με το κοινό.