ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Δημοτικό
Σχολείο και το Σχολείο του Δρεπάνου συνδιοργανώνουν επιμορφωτική δράση
για γονείς. Η δράση έχει τίτλο “Άσφάλεια στο διαδίκτυο” και θα
πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 20 Μαρτίου και ώρα 18:00 στην αίθουσα
εκδηλώσεων του Σχολείου μας.
Καλεσμένος είναι ο Αστυνόμος κ. Μπατζής που θα μας μιλήσει για το
φλέγον ζήτημα του διαδικτύου, ποια είναι τα πρώτα ανησυχητικά σημάδια,
τι πρέπει να προσέχουμε, πώς να προστατέψουμε τα παιδιά μας,
Σας περιμένουμε όλες και όλους, για να να λύσουμε απορίες και να
πληροφορηθούμε από έγκυρη πηγή, ώστε να δράσουμε αποτελεσματικά εφόσον
η περίσταση το απαιτήσει.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Το νηπιαγωγείο μαζι με το δημοτικό έκανε επίσκεψη σε κινηματογράφο της Πάτρας στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό. Παρακολουθήσαμε το έργο ΜΟΥΦΑΣΑ – Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΩΝ. Στην ταινία “Mουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών» ο Rafiki μεταφέρει το μύθο του Mufasa στη μικρή λιονταρίνα Kiara, την κόρη του Simba και της Nala, με τον Timon και τον Pumbaa να παίζουν χαρακτηριστικό ρόλο στην όλη ιστορία. Μέσα από flashbacks γνωρίζουμε τον Mufasa ως ένα μικρό, χαμένο και ολομόναχο ορφανό λιονταράκι, μέχρι που συναντά ένα συμπονετικό λιοντάρι με το όνομα Taka, κληρονόμο μιας βασιλικής γενιάς. Η τυχαία συνάντησή τους αποτελεί την αρχή του μοναδικού κοινού ταξιδιού μιας εξαιρετικής ομάδας παριών που αναζητά το πεπρωμένο της – στην πορεία οι δεσμοί των μελών της ομάδας θα δοκιμαστούν καθώς συνεργάζονται για να αποφύγουν έναν απειλητικό και θανατηφόρο εχθρό.
ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
6η Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βία και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Αναφέρεται στην εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών, εντός και εκτός σχολείου, με στόχο την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου ή αναστάτωσης. Συχνά το «ισχυρότερο» παιδί αντλεί από την πράξη του κάποιο όφελος, όπως ευχαρίστηση, κύρος ή υλικά αποκτήματα, ενώ το «αδύναμο» παιδί δεν μπορεί να υπερασπιστεί και να προστατέψει με ριζικό τρόπο τον εαυτό του.
Η επιθετική συμπεριφορά μεταξύ μαθητών εκδηλώνεται, με μορφές ήπιας βίας (λεκτικό εκφοβισμό, πειράγματα, βρίσιμο, ειρωνική συμπεριφορά, απειλές, διάδοση φημών) και με περιστατικά ακραίας βίας (συγκρούσεις ?ε ρατσιστικά ή άλλα χαρακτηριστικά, χτυπήματα, σπρώξιμο, σεξουαλική παρενόχληση, χειρονομίες). Διαφορετικοί επιστημονικοί χώροι και πεδία έχουν αναγνωρίσει, αναδείξει και μελετήσει το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού και της βίας, στις πολλαπλές μορφές και διαστάσεις του. Η ενδοσχολική βία είναι ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο τον θύτη και το θύμα, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες. Ο σχολικός εκφοβισμός έχει αρνητικές συνέπειες στο κλίμα του σχολείου, στην κοινωνικοποίηση των παιδιών, στην επικοινωνία στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στην μετέπειτα ομαλή ενσωμάτωση στην κοινωνία.
Μιλήσαμε για την σχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό, είδαμε βίντεο και διαβάσαμε σχετικά παραμύθια. Στο τέλος φτιάξαμε την δική μας ομαδική αφίσα.
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26
ΜΑΡΤΙΟΣ
ΑΠΟΚΡΙΕΣ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ
Για δεύτερη χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στον διαγωνισμό του Make a Wish. Φτιάξαμε την ανθισμένη Αμυγδαλιά και στείλαμε το δικό μας μήνυμα για Αγάπη, Αισιοδοξία, Ελπίδα και μια Νέα Αρχή.
Έπαινος_565_ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΥ
ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο χειμώνας ηρθε στο νηπιαγωγείο μας και η τάξη μας στολίστηκε με χειμωνιάτικα τοπία.
Μιλήσαμε για το χιόνι και τον χιονάνθρωπο και διαβάσαμε πολλά βιβλία σχετικά με το θέμα. Φτιάξαμε την δική μας ιστορία “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει και με τέμπερα φτιάξαμε το δικό μας χιονισμένο τοπίο.
Μιλήσαμε για το πανέμορφο πουλάκι την Αλκυόνη που γεννάει τα αυγά της μέσα στην καρδιά του χειμώνα, μάθαμε τον μύθο της και φτιάξαμε την δική μας αλκυόνη.
Μιλήσαμε για την Αμυγδαλιά, τον μύθο της, το δέντρο που ανθίζει μέσα στο χειμώνα, τα άνθη της, τους καρπούς της και τα οφέλη τους. Τέλος γίναμε μικροί ζωγράφοι και φτιάξαμε τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής.
Μιλήσαμε για τα ζωάκια που δεν αντέχουν το κρύο και πέφτουν σε χειμερία νάρκη. διαβάσαμε το ουκρανικό παραμύθι ” Το μαγικό γάντι ” και κάναμε διάφορες δραστηριότητες. Φτιάξαμε την δική μας αρκουδίτσα με το αρκουδάκι της που έχει πέσει σε χειμέριο ύπνο.
Τέλος στις 14 Φεβρουαρίου μιλήσαμε για την Αγάπη και ζωγραφίσαμε μια όμορφη ζωγραφιά για τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Επίσης φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή με καρδούλες μπαλόνια.

























































































