ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Η εβδομάδα 9-13 Μαρτίου αφιερώθηκε σε δράσεις κατά της σχολικής βίας και εκφοβισμού με τίτλο “ΓΕΦΥΡΕΣ ΦΙΛΙΑΣ”.
Στην τάξη μιλήσαμε για την σχολική βία και εκφοβισμό και είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο και παραμύθια. Φτιάξαμε χεράκια με τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε σε περίπτωση βίαιης συμπεριφοράς προς εμάς.
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης συνεργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών φτιάξαμε μια αφίσα.
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης συνεργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών καθώς και συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς και μαθητές του συστεγαζόμενου δημοτικού φτιάξαμε μια κοινή αφίσα.
Τέλος βγήκαμε στο προαύλιο χώρο του σχολείου και σε συνεργασία με το δημοτικό δώσαμε το δικό μας μήνυμα “ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ” και πετάξαμε μπαλόνια στον ουρανό.
ΑΝΟΙΞΗ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ MAKE A WISH
Για μια ακόμη χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό του ΜΑΚΕ Α WISH με την κατασκευή αφίσας.
ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
Μετά το καρναβάλι αρχίζει η μεγάλη νηστεία του Πάσχα η Σαρακοστή. Μιλήσαμε για τη νηστεία και τα νηστίσιμα φαγητά και για το έθιμο της Κυρά- Σαρακοστής με τα 7 πόδια, όσες και οι εβδομάδες μέχρι το Πάσχα. Μάθαμε το τραγούδι και ζωγραφίσαμε την κυρά Σαρακοστή. Δύο μαμάδες, η κυρία Όλγα και η κυρία Τόνια ήρθαν και μας βοήθησαν να φτιάξει κάθε παιδί την δικιά του ζυμαρένια Σαρακοστή με αλατοζύμη.

ΑΠΟΚΡΙΕΣ
Το καρναβάλι ήρθε και στο νηπιαγωγείο μας. Ο χώρος στολίστηκε αποκριάτικα.
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης συνεργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών καθώς και συνεργασίας με την Α΄ τάξη δημοτικού φτιάξαμε αποκριάτικα καπέλα ινδιάνου.
Διαβάσαμε το παραμύθι της Ζωρζ Σαρρή “Ο Αρλεκίνος” και το ζωγραφίσαμε.
Φτιάξαμε μικρούς και μεγάλους κλόουν και χαρταετούς.
Την τελευταία Παρασκευή ο χορός ξεκίνησε στην τάξη μας και συνεχίστηκε στην αίθουσα των εκδηλώσεων μαζί με το δημοτικό όπου ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων μας πρόσφερε σνακ και μοίρασε σοκολάτες και γλυκίσματα στους μαθητές.
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης συνεργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών καθώς και συνεργασίας με την Α΄ τάξη δημοτικού φτιάξαμε μάσκες με φρούτα ( ενεργός πολίτης και εργαστήρια δεξιοτήτων για την υγιεινή διατροφή )και χορέψαμε.
Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων μας πρόσφερε σουβλάκια και χυμούς και τους ευχαριστούμε πολύ.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΓΑΛΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΙΑ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗ
Σε συνεργασία με το Δημοτικό επισκεφτήκαμε τοπικές επιχειρήσεις με τοπικά προιόντα στα πλαίσια της θεματικής ενότητας για την υγιεινή διατροφή ( ενεργός πολίτης και εργαστήρια δεξιοτήτων ). Πρώτα πήγαμε στη γαλακτοβιομηχανία “Πρώτο”.
Έπειτα πήγαμε στα λουκούμια “Σκιαδαρέση”.
Και στις δύο επιχειρήσεις μας κέρασαν απο τα προιόντα τους, σοκολατούχο γάλα και λουκούμια.
Η εκδρομή μας έκλεισε με την βόλτα μας σε ένα κοντινό πάρκο όπου παίξαμε.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΠΟΠΤΡΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

Οι Τρεις Ιεράρχες, o Άγιος Βασίλειος, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, είναι ιδιαίτερα σημαντικοί στον χώρο της Χριστιανικής παράδοσης. Προσφέροντας τις σοφές τους σκέψεις και διδαχές, άφησαν εποχή στην ανάπτυξη της Θεολογίας και στη διαμόρφωση της Χριστιανικής διδασκαλίας.
Ιδιαίτερα μορφωμένοι και γνώστες του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, αποτέλεσαν τη γέφυρα ανάμεσα στην αρχαία πολιτιστική παράδοση και τη χριστιανική πίστη.
Η κληρονομιά τους αντανακλάται σε ένα πλούσιο πνευματικό κεκτημένο, ενώ η αφοσίωσή τους στην πίστη και η προσφορά τους στην Εκκλησία και στον άνθρωπο συνεχίζει να εμπνέει τους χριστιανούς πιστούς σε όλο τον κόσμο.
Θεωρούνται προστάτες των γραμμάτων και της μάθησης λόγω της εξαιρετικής τους συνεισφοράς στην παιδεία και στην πνευματική ανάπτυξη. Κάθε ένας από αυτούς έχει συμβάλει στη διαμόρφωση της χριστιανικής διδασκαλίας με τα έργα και τις σκέψεις του.
Οι Τρεις Ιεράρχες θεωρούνται πρότυπα στον χώρο της παιδείας, προάγοντας τη σπουδή, τη σοφία και τη γνώση ως μέσα προς την πνευματική ενδυνάμωση και την ευσέβεια. Έτσι, η αφιέρωση σε αυτούς τους Αγίους συμβολίζει την αναγνώριση της σημασίας της εκπαίδευσης και της μάθησης στην Χριστιανική παράδοση.
Το νηπιαγωγείο μαζι με το συστεγαζόμενο δημοτικό πήγαμε εκκλησία και στη συνέχεια στο σχολείο μάθαμε για τους Τρεις Ιεράρχες και φτιάξαμε κατασκευή.












































































































