Έρχονται Χριστούγεννα!!!
ΒΑΨΙΜΟ-ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΌΣ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ
Ευχαριστούμε πολύ τους Μουρτζάκη Ιωάννη και Μουρτζάκη Σταύρο για το βάψιμο και την ζωγραφική του δαπέδου με όμορφα σχέδια και χρώματα.
Επίσης ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πρωτοβουλία τους να διακοσμήσουν την αυλή με καλλιτεχνικές δημιουργίες και με παιχνίδια δημιουργικής απασχόλησης.
Δεσμός για τα Σχολεία-Δωρεά εξοπλισμών θέρμανσης, τεχνολογίας, γραφείου και παιδαγωγικών γωνιών.
Με μεγάλη χαρά, το σχολείο μας αποδέχθηκε τη δωρεά εξοπλισμών θέρμανσης, τεχνολογίας, γραφείου και παιδαγωγικών γωνιών από το Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό: «Δεσμός για τα Σχολεία». Κατόπιν αιτήματός μας ο Δεσμός ανταποκρίθηκε άμεσα και θετικά καλύπτοντας το σύνολο των αναγκών του Νηπιαγωγείου συμβάλλοντας σημαντικά στη μαθησιακή διαδικασία και στη δημιουργία ενός όμορφου και λειτουργικού περιβάλλοντος τόσο για τους μικρούς μας μαθητές όσο και για εμάς τους εκπαιδευτικούς.
Η δωρεά περιελάμβανε:
1 κλιματιστικό 18000BTU/h
1 φωτογραφική μηχανή -κάμερα
2 ηχεία σταθερού υπολογιστή
2 παγκάκια για τον αύλειο χώρο
3 καρέκλες γραφείου
1 πολυθρόνα επισκέπτη
1 γωνιά κομμωτηρίου
1 γωνιά δραματοποίησης
1 επιφάνεια παιχνιδιού
2 κρεμάστρες 13 θέσεων
1 παγκάκι με πλάτη
1 συρταριέρα με 21 χρωματιστά συρτάρια
Ευχαριστούμε θερμά τον ΔΕΣΜΟ για την υποστήριξη που παρείχε ώστε να υλοποιηθεί η δωρεά προς το σχολείο μας.
Αναγνωρίζουμε την κοινωνική προσφορά που επιτελείτε ως οργανισμός και σας ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο σας!
Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες με την ενασχόληση των μαθητών μας με κάποια από τα υλικά της δωρεάς του ΔΕΣΜΟΥ.
Τα παιδιά θέλησαν να σας ευχαριστήσουμε με μια ομαδική καλοκαιρινή εργασία
Ευχαριστούμε πολύ!!!!
Μία τάξη, μία αγκαλιά!
Το σχέδιο δράσης που επιλέξαμε για τη φετινή χρονιά έχει τίτλο “Μία τάξη,μια αγκαλιά”. Ως σκοπό του σχεδίου δράσης θέσαμε τη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών, την καλλιέργεια του σεβασμού ανάμεσα στα μέλη της ομάδας και της αλληλεγγύης. Ταυτόχρονα, μια από τις προτεραιότητες των εκπαιδευτικών του σχολείου μας είναι να δράσουμε βελτιωτικά όσον αφορά την αποδοχή της διαφορετικότητας και να υποστηρίξουμε τους μαθητές στην επίλυση των μεταξύ τους συγκρούσεων.
Μετά από συζήτηση με τα παιδιά κάναμε την καταγραφή των κανόνων συμπεριφοράς στο σχολικό πλαίσιο. Αυτό έγινε με τη γνωστή μορφή του Συμβολαίου Τάξης, με τη διατύπωση των γνωμών των ίδιων των μαθητών, αλλά κυρίως με την κατανόηση της σημασίας τήρησης των κανόνων που έχουν συμφωνηθεί. Οι κώδικες συμπεριφορές οπτικοποιήθηκαν και τοποθετήθηκαν σε κεντρικό σημείο της τάξης.

Χρησιμοποιήσαμε την τεχνική “Μιλάω – Ακούω”
Υπάρχουν στην τάξη δύο καρέκλες, στη μία είναι κολλημένο ένα στόμα,στην άλλη ένα αυτί. Όποτε υπάρχει μια αντιπαράθεση τα παιδιά χρησιμοποιούν τις καρέκλες και ανταλλάσσουν ρόλους ομιλητή-ακροατή προκειμένου να την λύσουν
Διαβάσαμε πολλά βιβλία καθ’όλην τη διάρκεια της χρονιάς με σκοπό να καταφέρουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους ,να τα αποδέχονται και ταυτόχρονα, να αναπτύξουν την συναισθηματική τους νοημοσύνη .Κάποια από αυτά είναι:
Στο παραμύθι της Σταυρούλας Βενιέρη “Η βασιλοπούλα που θύμωνε με το παραμικρό!” τα παιδιά έκαναν μια ομαδική εργασία
Τα παιδιά κατάλαβαν ότι το αίσθημα του θυμού θα πρέπει να το διαχειρίζονται σωστά και να το ελέγχουν γιατί όλο το περιβάλλον επηρεάζεται από την συναισθηματική μας κατάσταση. Η ευγένια, η καλοσύνη και ο σεβασμός στους άλλους,αλλά και στο ίδιο το περιβάλλον μας είναι ένας πλούτος ξεχωριστός που ομορφαίνει τις ζωές μας!
Δουλέψαμε σε ομάδες!
Χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες και φυτέψαμε στην αυλή μας λουλούδια, μυρωδικά και λαχανικά. Στη συνέχεια η κάθε ομάδα ανέλαβε να φροντίζει συγκεκριμένη ομάδα φυτών. Μέσα από αυτή τη διαδικασία είδαμε πόσα μπορεί να καταφέρει μία ομάδα όταν τα μέλη της συνεργαστούν αποτελεσματικά αφού η αυλή μας έγινε πολύ πιο όμορφη και πολύχρωμη και παράλληλα μάθαμε πολλά πράγματα για τα φυτά και τη φροντίδα τους.
Με τις παραπάνω δράσεις και άλλες που υλοποιήσαμε, το σχέδιο δράσης είχε θετικά αποτελέσματα. Οι δραστηριότητες δεσίματος της ομάδας ενθουσίασαν τα παιδιά, που με χαρά συμφώνησαν για τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξης όλων στο πλαίσιο της τάξης. Αυτό που κυρίως παρατηρήθηκε ήταν η προσπάθεια των νηπίων να επιλύουν τις διαφορές και τις μικροσυγκρούσεις τους με τα λόγια και με εξήγηση των συναισθημάτων τους, για τα οποία ανέπτυξαν πλούσιο λεξιλόγιο. Προσπαθούσαν να ελέγξουν τον θυμό ή τον εκνευρισμό τους, επιλέγοντας την ειρηνική διευθέτηση ενός προβλήματος, ενώ παρατηρήθηκε να ζητούν σταδιακά λιγότερο συχνά τη βοήθεια της εκπαιδευτικού, προκειμένου να λειτουργήσει ως μεσολαβητής στη διευθέτηση μίας κρίσης. Η σημαντική μείωση της γκρίνιας ακόμα και για ασήμαντα θέματα, η ωριμότερη εκτίμηση των καταστάσεων συνολικά, η σταδιακά αυξημένη αυτονομία των παιδιών στο πλαίσιο διαχείρισης μιας κρίσης, η συνολικά αρμονικότερη συνύπαρξη και το συνεργατικό παιχνίδι, ήταν ανάμεσα στα σημαντικότερα αποτελέσματα του Σχεδίου Δράσης. Το ουσιαστικότερο, ωστόσο, αποτέλεσμα κρίνουμε πως είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών μέσα από το συγκεκριμένο Σχέδιο Δράσης για τη σημασία έκφρασης των συναισθημάτων τους με ήρεμο και πολιτισμένο τρόπο, η κατανόηση της σημασίας της συνεργασίας και της δημιουργικής συνύπαρξης για την επίτευξη του βέλτιστου δυνατού αποτελέσματος και η ανάγκη αποφυγής αποκλεισμού ή περιθωριοποίησης κάποιου ή κάποιων από τα μέλη της ομάδας της τάξης. Αξίες που θα συνοδεύουν τα παιδιά στη ζωή τους και θα τα βοηθούν να επαναπροσδιορίζουν συμπεριφορές και στάσεις στις δύσκολες καταστάσεις….













































































