Στον θεματικό κύκλο ” Ενδιαφέρομαι και ενεργώ¨ επιλέξαμε να αναπτύξουμε το πρόγραμμα με τίτλο ¨Νηπίων έργα¨ και στόχους να αποκτήσουν τα παιδιά ενσυναίσθηση, να επιλύουν προβλήματα, να συνεργάζονται, να βοηθούν και να ανταποκρίνονται σε δυσκολίες. Ακολουθούν δείγματα της δουλειάς μας…
Γνωρίζω το όνομά μου και ποιος είμαι..
Η ομάδα δεμένη ως μια ανθοδέσμη ή ως ένα δέντρο μηλιάς!
Εσύ και εγώ μαζί (τουβλάκια με το αρχικό των παιδιών σε πύργο και πως αυτός γκρεμίζεται όταν κάποιο παιδί αφαιρέσει το δικό του τουβλάκι)
Ομαδική δουλειά <Η κουρτίνα της αγάπης και της φιλίας>
Ο Έλμερ σε παζλ-αφήγηση παραμυθιού, όλοι είμαστε ίσοι και όλοι διαφορετικοί και αντίστοιχη ομαδική!
Κατάσκοπος-παιχνίδι αναγνώρισης
Αφού ζωγραφίσω τον ευατό μου,πάνω στην εφημερίδα τον τοποθετώ στο σύνολο της τάξης!
Το θερμόμετρο των συναισθημάτων (αποδίδουν με χρώματα τα συναισθήματα)
Επιλέγουν εικόνες και δημιουργούν πίνακα διπλής εισόδου επίλυσης προβλημάτων και συγκρούσεων σημειώνοντας την επιλογή τους.
Η κούκλα-Δώρα, όλοι έχουμε θέση στην τάξη και απόδοση των συναισθημάτων της, όταν δεν γίνεται αποδεκτή!
Επιλογή εικόνων από συγκρούσεις και δραματοποίηση!
Τέλος, παρουσιάζω την οικογένειά μου και κάπως έτσι ολοκληρώνεται ο πρώτος θεματικός κύκλος!















































