Αποχαιρετισμός!

Ένα μικρό πάρτι αποχαιρετισμού με παιχνίδια κάθε λογής και φυσικά την πολυπόθητη πινιάτα σφράγισαν  τη φετινή, δύσκολη και πολύ κοπιαστική, σχολική χρονιά. Ευχαριστούμε τα παιδάκια μας που έδειξαν τόση κατανόηση και συμβιβάστηκαν απρόσκοπτα στις καινούριες συνθήκες εκπαίδευσης αλλά και εσάς τους γονείς για την πολύτιμη βοήθεια και συμπαράσταση στο έργο μας! Ευελπιστούμε η επόμενη σχολική χρονιά να είναι πραγματικά διαφορετική από τη φετινή σαν και αυτές του μακρινού παρελθόντος…

           

   

Απονομή φακέλων εργασίας, καλοκαιρινής κατασκευής που επιμελήθηκαν τα ίδια τα παιδιά, ενθύμια και δωράκια!

   

 

ΚΑΛΟ, ΓΛΥΚΟ, ΔΡΟΣΕΡΟ ΚΑΙ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!

ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ!