Μαθαίνω το σώμα μου, στο Νηπιαγωγείο. Και πιο συγκεκριμένα μαθαίνω τα στάδια εξέλιξης του ανθρώπου, τα εσωτερικά όργανα που κρύβει μέσα του, τις πέντε αισθήσεις …και κάπου εκεί ο κορονοϊός όπως συνηθίζει να κάνει μας διέκοψε και πάλι στέλνοντάς μας στην τηλεκπαίδευση όπου και ολοκληρώσαμε τη θεματική μας…
Απόδοση της εξέλιξης του ανθρώπου κινητικά και δια της ταξινόμησης αντίστοιχων καρτελών
Μαθαίνουμε τα εσωτερικά μας όργανα με τη βοήθεια του ανθρώπινου προπλάσματος
Αναπνοή-εκπνοή (φουσκώνει και ξεφουσκώνει το στήθος) και εντολές εγκεφάλου(σήκωσε τα χέρια σου, το πόδι σου…)
Οι πέντε αισθήσεις και γευστικά πειράματα!
Η θεματική ολοκληρώθηκε εξ αποστάσεως.











