Αμυγδαλιά!

Αμυγδαλιά, η νυφούλα του χειμώνα! Διαβάσαμε τον αντίστοιχο μύθο, παρατηρήσαμε μία αμυγδαλιά της γειτονιάς, είπαμε ποιήματα, αινίγματα, κάναμε και λίγα μαθηματικά με άρωμα αμυγδαλιάς και κάπου εκεί, ο καιρός αυτή τη φορά και όχι ο κορονοϊός, μας έκλεισε το σχολείο. Η συνέχεια και ολοκλήρωση του θέματος δια της επίκαιρης τηλεκπαίδευσης!

 » (συνέχεια…)

Εποχές-Μήνες-Μέρα-Νύχτα-Η Αλκυόνη-Οι Τρεις Ιεράρχες

Και αφού ο κορονοϊός μας επέτρεψε να επιστρέψουμε στη φυσική μας τάξη, στρωθήκαμε με όρεξη στη δουλειά.. Φυσικά, ένα νέο ξεκίνημα, σε μια ολοκαίνουρια χρονιά θέλει και την αντίστοιχη υποδοχή…με ατομικά βασιλοπιτάκια και ανάδειξη των τυχερών της χρονιάς! Βρέθηκε το πολύτιμο φλουρί και στα δύο τμήματα και απονεμήθηκαν τα δώρα, προσφορά του Συλλόγου Γονέων. Καλή

 » (συνέχεια…)