Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 θα πραγματοποιηθούν στο Νηπιαγωγείο μας εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου με την παρουσία μόνο εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών. Οι μαθητές/τριες θα έρθουν το πρωί στις 08.15 π.μ. χωρίς τσάντες και θα αποχωρήσουν στις 09.30 π.μ.
