ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Η βία και η κακοποίηση των παιδιών αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη γενικότερη έννοια της προστασίας του παιδιού. Κάθε […]
Η βία και η κακοποίηση των παιδιών αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη γενικότερη έννοια της προστασίας του παιδιού. Κάθε […]
“Αν ανακάλυπτα έναν πλανήτη, θα ήταν κάπως έτσι….. θα τον ονόμαζα…………………………, θα βρισκόταν κοντά στον πλανήτη…………………, ο καιρός εκεί θα ήταν πάντα……………, θα είχε πολλά……………………………….και καθόλου…………..” Τα παιδιά φαντάζονται και […]
Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά….Υπάρχει ζωή εκεί έξω; Μαθαίνουμε τους πλανήτες του Ηλιακού συστήματος Τα παιδιά οπτικοποιούν τη σκέψη τους και εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο. Με βιωματικό τρόπο αναπαριστούν την […]
Εργαστήριο 1: 1.Γνωριζόμαστε από κάπου; Το παιχνίδι με τις ερωτήσεις Τοποθετούμε σε διαφορετικά σημεία της τάξης κάρτες με εικόνες από πλανήτες του ηλιακού συστήματος. Με την προτεινόμενη μουσική από το The […]
Οι γονείς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα συνεργασίας και ανάρτησαν τις αφίσες των παιδιών που προέκυψαν από το 2ο εργαστήριο Δεξιοτήτων για το περιβάλλον και τα δάση,σε δημόσια σημεία της τοπικής κοινότητας! […]
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με την ημέρα δράσεων. Τα νήπια επισκέπτονται μία μία τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και μοιράζουν στους μαθητές το εγχειρίδιο του καλού επισκέπτη στο δάσος καθώς και […]
Λήψη αρχείου
Οι μαθητές/τριες προβαίνουν σε μια καμπάνια ενημέρωσης των γονέων, των συμμαθητών τους,των μαθητών/τριών άλλων νηπιαγωγείων και της τοπικής κοινωνίας. Στην ολομέλεια η εκπαιδευτικός θέτει τον προβληματισμό:. «Τι μπορούμε να κάνουμε […]
Τα νήπια με αφορμή το βίντεο που είδαν στο προηγούμενο εργαστήριο εκφράζουν την επιθυμία να έρθουν σε επαφή με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, να καλέσουν έναν Πυροσβέστη ή να οργανώσουν και […]
Το εργαστήριο ξεκινάει στην ολομέλεια με ένα παιχνίδι ενεργοποίησης της ομάδας των μαθητών για τη δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος συνεργασίας και μάθησης. Ο/Η εκπαιδευτικός προβάλλει ένα βίντεο https://video.link/w/drOyc για να […]