Εργαστήριο 7: Σκέφτομαι για όσα έμαθα Ο/η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει. Ο/η νηπιαγωγός κάνει τη σύνδεση με το προηγούμενο εργαστήριο. Ενημερώνει […]

Εργαστήριο 6:  Αποφασίζω και δρω για μένα και τους άλλους Ο/η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει Θυμίζει τη σειρά επίλυσης προβλήματος και υπενθυμίζει […]

Εργαστήριο 5:   Τα δικαιώματα ζωντανεύουν! Ο/η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει.  Ο/η νηπιαγωγός κάνει τη σύνδεση με το προηγούμενο εργαστήριο. Τα παιδιά […]

Η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει. Ο/η νηπιαγωγός κάνει τη σύνδεση με το προηγούμενο εργαστήριο. Παρουσιάζει το βιβλίο της Unicef : «Μια […]

Ο/η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει. Ο/η νηπιαγωγός διαβάζει μια  ιστορία από το εκπαιδευτικό υλικό της Ύπατης Αρμοστείας . Στο τέλος της […]

Εργαστήριο 2 : Κάθε ανάγκη έχει ένα όνομα: ΔΙΚΑΙΩΜΑ Η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει.  Η νηπιαγωγός κάνει τη σύνδεση με το προηγούμενο […]

Στο εργαστήριο  θα γνωρίσουμε κάποιους νέους φίλους μέσα από φωτογραφίες και θα συζητήσουμε με αφορμή αυτούς, θέματα που αφορούν και εμάς στην τάξη. Η Νηπιαγωγός μαζί με τα παιδιά αρχικά […]

Βασικός Στόχος του προγράμματος Να υποστηρίξουμε την είσοδο και προσαρμογή των νηπίων στο δημοτικό σχολείο προετοιμάζοντας τα συστηματικά, συνολικά και οργανωμένα. Να εξασφαλίσουμε τη συνέχεια  στη μάθηση και τη συνεργασία […]

Η ανταπόκριση από τους γονείς στη δράση μας για τη συλλογή καπακιών ήταν άμεση! Στο δάσος του χωριού τοποθετήθηκε η αφίσα και το κουτί συλλογής καπακιών για τους επισκέπτες. Η […]