Εργαστήριο 6: Αποφασίζω και δρω για μένα και τους άλλους
Ο/η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει Θυμίζει τη σειρά επίλυσης προβλήματος και υπενθυμίζει στα παιδιά ότι θα πρέπει να βρουν τρόπους να επιλύσουν το πρόβλημα ενός παιδιού που έχει μια κινητική αναπηρία.
Παρακολουθούμε ένα συγκινητικό βίντεο με παιδί με αναπηρία:
Ο/η νηπιαγωγός απευθύνει ερώτηση προς τα παιδιά: θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε;
Αποφασίζουμε τη συλλογή καπακιών για να βοηθήσουμε στην προμήθεια αναπηρικών καροτσιών ώστε να εξασφαλιστεί η συμμετοχή όλων των παιδιών .
Όλα τα παιδιά μαζί σχεδιάζουν τη γιορτή για τη λήξη των εργαστηρίων.
Αποφασίζουν να κατασκευάσουν σε μεγάλο χαρτί του μέτρου την αφίσα του Προγράμματος Καλλιέργειας Δεξιοτήτων με τίτλο: «Κι αν Ήμουν Εγώ;», Όλες οι ομάδες μαζί θα φτιάξουν μεγάλη αφίσα που θα περιλαμβάνει τις φωτογραφίες των παιδιών μέσα σε βαρκούλες που ταξιδεύουν στη θάλασσα και κάθε παιδί στη δική του βάρκα φτιάχνει το δικό του μήνυμα ένα από τα δικαιώματα.
Αποφασίζουν να εκθέσουν όλα τα παραγόμενα προϊόντα των εργαστηρίων στην ιστοσελίδα του σχολείου, στη σχολική κοινότητα και στους γονείς.
Επιπλέον καθώς τα παιδιά έχουν ανάγκη να παίζουν με τους γονείς τους εκφράζουν την επιθυμία να διοργανώσουμε ένα θεατρικό παιχνίδι στην αυλή του σχολείου για να γιορτάσουμε τη λήξη του εργαστηρίου και της σχολικής χρονιάς.
Προσκαλούμε την Ομάδα Θεατρικού Παιχνιδιού: «Δίχως Ωμέγα» για ένα θεατρικό παιχνίδι στην αυλή του σχολείου μας!
Όλες οι δράσεις θα παρουσιαστούν την ίδια μέρα στους γονείς και στη σχολική κοινότητα.